קורס עריכת וידאו

תוכן עניינים

קורס עריכת וידאוקורס עריכת וידאו

קורס עריכת וידאו יכול לעזור לך ללמוד את המורכבות של עריכת וידאו וכיצד להשתמש בכלים הדרושים לך כדי ליצור סרטונים באיכות מקצועית.

הקורס מיועד למי שרוצה לדעת יותר על עריכת וידאו, מכיוון שהוא מספק תהליך למידה שלב אחר שלב. זה ילמד אותך כיצד לערוך סרטונים באמצעות תוכנה וחומרה כאחד. הקורס מכסה גם נושאים כמו איך להגדיר את סביבת העבודה שלך, סוגים שונים של מצלמות, עריכת תמונות, טכניקות קולנועיות, אפקטים דיגיטליים וכו'.

קורס עריכת וידאו נועד ללמד אותך את המיומנויות והטכניקות של עריכת סרטונים. בין אם אתה כוכב יוטיוב או סתם רוצה לתבל את הסרטון הביתי הבא שלך, הקורס הזה יעזור לך לשלוט באמנות העריכה.

בקורס תלמד כיצד להשתמש בתוכנות עריכה כדי לערוך סרטונים. זה יעביר אותך דרך השלבים הבסיסיים של עריכת סרטון, כך שתוכל ללמוד את יסודות העריכה.

קורס עריכת וידאו הוא קורס מבוסס מנוי המלמד את היסודות של עריכת סרטונים.

הנושאים החשובים ללמידה בעריכת וידאו

בקורס מכסים את כל הנושאים החשובים בפורמט פשוט וקל למעקב. יש יותר מ-100 סרטונים בקורס – המכסים הכל, החל מטכניקות בסיסיות ועד לעריכה מתקדמת – ויש לך גישה אליהם ללא הגבלת זמן, כך שתוכל לחזור ולסקור בנוח.

המטרה העיקרית היא לעזור למתחילים ללמוד כיצד לערוך סרטונים ולהעביר אותם ליוטיוב או לפלטפורמות אחרות. יש לנו גם המון מדריכים מקוונים שמלמדים איך להשתמש בכלים ספציפיים למשימות ספציפיות – דברים כמו הגדרת רצף כותרות עבור הסרטון שלך, הוספת טקסט, בחירת צבעים ושכבות-על וכו'.

קורס עריכת וידאו הוא כלי הדרכה וחינוך שנועד להפוך אותך לעורך וידאו. זה כמו יוטיוב לעריכת וידאו שילמד אותך כל מה שאתה צריך לדעת על האמנות.

כלים לעריכת וידאו זמינים כעת כתוכנה ואפליקציות שאנשים יכולים להשתמש בהם כדי לערוך סרטונים במחשבים, במחשבים ניידים, בטאבלטים ובטלפונים שלהם. זה הקל הרבה יותר על אנשים ליצור סרטונים משלהם ולשתף אותם עם העולם.

עריכת וידאו ליוצרים ביוטיובעריכת וידאו ליוצרים ביוטיוב

יצירת ערוץ YouTube משלך הופכת קלה יותר הודות לאקדמיה ליוצרים של YouTube, המציעה ליוצרי תוכן היכרות כיצד הם יכולים להתחיל עם YouTube.

הקורס כולל גם הסבר כיצד להשתמש ב-Adobe Creative Cloud כך שלא תצטרך לדאוג ללכת לאיבוד בתוכנות או תוכנות מבלבלות. לאחר מכן, הוא מכסה כמה מהכלים הבסיסיים בתוכנית Adobe Premiere Pro, כך שתוכל להתחיל לערוך סרטונים משלך במחשב שלך. לאחר מכן, הוא עובר לשימוש ב- Final Cut Pro לעריכה במחשבי Mac לאחר שהראה לך כמה סרטונים לדוגמה של מה שניתן לערוך עם תוכנית זו.

בסך הכל, קורס זה מיועד למתחילים שמעוניינים להתחיל כעורך וידאו מקצועי בעצמם. 

קורס זה מיועד לאנשים המחפשים להתחיל את הקריירה שלהם בעריכת וידאו. הקורס ילמד אותך את היסודות של עריכת וידאו כגון איך להוסיף קליפים ואפקטי מעבר לציר זמן. תלמד גם כמה טכניקות מתקדמות כמו הוספת גרפיקה ומסננים שונים.

צור בקלות סרטונים מקצועיים עם קורס עריכת וידאו.

הביקוש בשוק לעורכי וידאו מקצועיים

עריכת וידאו היא מיומנות מבוקשת בשוק. זהו תהליך של סידור ועריכה של קטעי וידאו ליצירת יצירה קוהרנטית ומשמעותית.

קורס עריכת וידאו מלמד אותך כיצד להשתמש בכלים מקצועיים להפקת וידאו עם הדרכות מעשיות. במקום להשתמש בתוכנה יקרה, אתה יכול ללמוד מהסרטונים הקלים למעקב ולקבל גישה לכל התכונות.

אנו מאמינים שקורסים אלו הם הדרך הטובה ביותר ללמוד את היסודות של עריכת וידאו.

כעורך וידאו מקוון, אתה צריך לעבוד עם סוגים רבים ושונים של מקורות. בין אם אתם עובדים על סרט קצר, סרטון תדמית או פרסומת למותגים גדולים, המשימה היא תמיד זהה: עריכת הצילומים לכדי שלם אחד מלוכד.

הקורס ילמד אותך כיצד לערוך סרטונים באמצעות Final Cut Pro X. תלמד כיצד לחתוך קליפים במהירות ובצורה חלקה, להשתמש בכלי אודיו כמו פסקול ושמע FX כדי לשפר את הווידאו שלך, ולהשתמש באפקטים של Final Cut Pro X כמו שכבות טקסט ו עריכה בהילוך איטי.

היתרונות בהצטרפות לקורס עריכת וידאו מקווןמהם היתרונות בהצטרפות לקורס עריכת וידאו מקוון?

עריכת וידאו הופכת להיות מיומנות פופולרית בעולם של היום. זה יכול לעזור לך להגביר את הקריירה שלך על ידי שילוב של יצירתיות וטכנולוגיה. קורסי וידאו מקוונים יכולים לתת לך מערכי מיומנויות נחוצות מבלי שתצטרך לקחת שיעורים או ללמוד בבית הספר.

מהם היתרונות של קורסי עריכת וידאו מקוונים?

קורסי עריכת וידאו מקוונים מציעים הרבה יותר יתרונות מאשר רק למתחילים או חדשים. הם גם מספקים הכשרה ברמת מומחים לאנשי מקצוע שרוצים ללמוד מערכי מיומנויות חדשות בזמנם. הם יכולים לקבל משוב מותאם אישית, שעוזר להם לשפר את עבודתם ולחדד את האומנות שלהם בצורה יעילה יותר ממה שהם יכולים עם שיעורים פרטיים או שיעורים.

כל מה שרציתם לדעת על קורס עריכת וידאו

התפקיד העיקרי של עורך הוידאו הוא בנייה של סרטים קצרים וארוכים והרכבה שלהם מתוך מבחר של חומרי צילום שונים. כמעט ולא קיימים מצבים בעולם הקולנוע והפרסום בהם אין צורך בעריכה של הסרט. 

תחום נוסף בו נדרשת עריכת וידאו הוא תחום הריאליטי, צילומי הריאליטי נמשכים זמן רב ותפקידו של עורך הוידאו הוא לרכז את שעות הצילום הרבות לסרט קצר וענייני. בשל הביקוש הגדול שקיים בתחום כתוצאה מהתפתחות הרשתות החברתיות וכתוצאה מהפרסום המסיבי שנעשה דרך אותן רשתות חברתיות כיום יש ביקוש גדול יותר מאי פעם לעורכי וידאו מקצועיים. 

 

מהם תנאי הקבלה לקורס עריכת וידאו?

המועמד לקורס עריכת וידאו צריך להיות בעל 12 שנות לימוד, במכללות מסוימות ידרשו מן המועמד להציג תעודת בגרות מלאה. בחלק גדול מן מוסדות הלימוד ידע בסיסי במחשב יהיה חלק מתנאי הקבלה. מוסדות לימוד מסוימים יכולים לדרוש מן המועמדים לעבור ראיון קבלה אשר יבדוק עד כמה הם מתאימים ללימודים. 

כמו כן, חלק מן המכללות דורשות מן המועמדים לעבור מבחן קבלה קצר הבוחן את היכולות הטכניות שלהם ואת היכולות האומנותיות שלהם. חשוב לדעת כי נדרש ידע בסיסי בשפה האנגלית וזאת מכיוון שמרבית תוכנות העריכה הן בשפה האנגלית.

 

מה לומדים במהלך הקורס?

במהלך תקופת הקורס התלמידים יצברו ידע תיאורטי ומעשי בנושאים רבים בתחום. חלק מן נושאי הלימוד בקורס הם: מושגים בסיסיים בעולם הדיגיטלי, מבוא בסיסי לעריכת וידאו, שילוב בין מספר סרטונים באותו זמן, היכרות עם תוכנות עריכת וידאו שונות, הוספת אפקטים לסרטונים, בחירה מקצועית של קטעי וידאו, הפקת פרסומות ועוד. 

בסוף הקורס התלמידים יצטרכו להגיש פרויקט סופי שיציג את הידע והמיומנויות שרכשו במהלך הלימודים.

דרכים אפשריות ללמידת עריכת וידאו

  • קורס עריכת וידאו באינטרנט – מלבד הקורסים החינמיים הקיימים ביוטיוב, ישנם קורסים המלמדים עריכת וידאו דרך האינטרנט בתשלום. במהלך תקופת הקורונה ניתן להשתמש בתוכנת הזום כדי ללמוד מרחוק. המורה של השיעור מעביר את החומר הנדרש לכיתה הכוללת עשרות אנשים שצופים בו דרך מכשיר סלולרי או מחשב. 

 

  • למידה חינמית דרך סרטונים ברשת – אופציה זו היא האופציה הזולה ביותר מכלל האופציות, אך ברוב המקרים זו גם האופציה הכי פחות מקצועית. על ידי חיפוש ברשת ניתן למצוא מגוון רחב של מדריכים וסרטונים חינמיים שילמדו אותכם עריכת וידאו. פנו לעצמכם זמן וחפשו באינטרנט מספר סרטונים והדרכות בנושא, שימו לב האם מדובר במדריך רלוונטי או במדריך לא איכותי.

 

  • מוסדות לימוד והדרכה – קיימים מוסדות לימוד רבים המציעים קורסים בעריכת וידאו. חשוב מאוד לבדוק האם מדובר במוסד איכותי והאם המורים המעבירים את הקורס הם בעלי ידע וניסיון בתחום. לפני שאתם מחליטים האם להירשם למוסד לימודי כזה או אחר בקשו להגיע לשיעור ניסיון חינמי ובדקו האם האפשרות הזו מתאימה לכם. 

 

  • מורה פרטי לעריכת וידאו – אופציה זו היא אופציה יקרה יחסית אך הרבה אנשים מעדיפים לימודים פרונטליים אחד על אחד עם איש מקצוע. ניתן לקבוע פגישה בבית התלמיד או המורה או שניתן לערוך שיעור בזום. אנו ממליצים לכם להחליט מראש על המחיר לכל שיעור או לכל תקופת הזמן שתלמדו עם המורה, כמו כן מומלץ לסכם על אילו נושאים תלמדו במהלך השיעורים. לפני שאתם בוחרים במורה פרטי בדקו כי קיימות עליו ביקורות טובות וכי הוא אכן בעל ניסיון בתחום עריכת הווידאו. 

 

  • קורס עריכת וידאו באוניברסיטה – בין כל החומר האקדמי הנמצא באוניברסיטאות קיימים גם קורסים פרקטיים. במהלך לימודי תקשורת או קולנוע באוניברסיטה תינתן לכם האפשרות לבחור בקורס עריכת וידאו כקורס בחירה. למרות שמדובר בקורס בסיסי ביותר, הסטודנטים לומדים במהלך הקורס כיצד להשתמש בתוכנת עריכה ובסופו של הקורס עליהם להגיש פרויקט סופי הכולל סרטון שהם ערכו בכוחות עצמם. 

 

איפה ניתן לעבוד לאחר קורס עריכת וידאואיפה ניתן לעבוד לאחר קורס עריכת וידאו?

בוגרי קורסים לעריכת וידאו יכולים לעבוד באופן עצמאי או תחת חברה הנותנת שירותים בתחום. בדרך כלל תחום האירועים הוא התחום העיקרי בו יש צורך בעורכי וידאו העובדים כשכירים. ערבי צוות, חתונות, בר מצוות ואירועי חברה הם חלק מן האירועים האפשריים בהם תעבדו בתור עורכי וידאו. נוסף על כך, בוגרי קורסים לעריכת וידאו יכולים לעבוד במשרדי פרסום ובאולפני טלוויזיה ולהשתמש בכישורים שרכשו בקורס כדי לערוך סרטונים ופרסומות.

אנשי מקצוע בעלי ניסיון רב בתחום עריכת הוידאו יכולים לעבוד במשרות הדרכה שונות כמו למשל: העברת שיעורים פרטיים, מכללות לקולנוע וצילום ועוד.

 

כמה אפשר להרוויח בתור עורך וידאו?

עורך וידאו בתחילת דרכו אשר סיים את הלימודים בהצלחה צפוי להרוויח בתחילת דרכו שכר שעתי שנע בין 80 שקלים לשעה ל 100 שקלים לשעה. לאחר מספר שנים של צבירת ניסיון וידע בתחום ניתן לגבות סכומים גדולים יותר העומדים על כ 150 שקלים לשעת עבודה. לעיתים קרובות יעדיפו האנשים אשר שוכרים את שירותיו של עורך הוידאו לשלם סכומים גבוהים כדי לקבל תוצאות איכותיות ומקצועיות.

גיל פנקו
גיל פנקו

אנו מתמקדים בפיתוח תכניות לימוד מקיפות ומעודכנות, המועברות על ידי מורים מנוסים ומומחים בתחומם. הלימודים במרכז שלנו מתאפיינים בשילוב של תיאוריה ופרקטיקה, כדי להבטיח שהסטודנטים יקבלו את הכלים הנדרשים להצלחה בשוק העבודה.

אהבתם? שתפו את המאמר!
073-3753289
רוצים ייעוץ והכוונה ללימודים ללא עלות? השאירו פרטים