קורס ערבית מדוברת בצפון

תוכן עניינים

קורס ערבית מדוברת בצפון הינו קורס אשר נועד להכשיר את מי שרוצה להכיר את השפה הערבית כמו שמעולם לא הכרתם. קורס ערבית מדוברת בצפון פתוח לכל מי שרוצה ללמוד ולכל מטרה. היום יש עסקים רבים אשר מחייבים את העובדים שלהם לדעת ערבית מדוברת. בדרך כלל מדובר על מקצועות המודיעין או מקצועות אשר נמצאים בקשר עם העולם הערבי לצורך עסקי. קורס ערבית מדוברת בצפון הינו אחד הקורסים הקשים שיש עליכם לעבור, רק מי שבאמת מסוגל ללמוד שפה כמו שצריך יכול לעבור את הקורס בהצלחה.

מה זה קורס ערבית מדוברת בצפון?

יש סוגים שונים של ערבית, יש הרבה זרמים שונים ואנחנו צריכים לדעת מה היא ערבית מדוברת. בדרך כלל, כאשר אנחנו לומדים ערביתקורס ערבית מדוברת בצפון פתוח לכל מי שרוצה ללמוד ולכל מטרה. בבית הספר אנחנו לומדים ערבית ספרותית או ערבית ממש על קצה המזלג. קורס ערבית מדוברת בצפון נועד כדי להכשיר אנשים לדעת את השפה הערבית בדיוק כמו שהערבים מדברים בה ביום יום. כמו כן, יהיה עליכם להכיר את הבסיס של השפה הערבית, דקדוק, הבהרות, צורת ביטוי וכן הלאה. המטרה שלכם בסופו של דבר היא שלא יזהו שאתם לא דוברי השפה. אם ניקח לדוגמא קורסים מטעם הצבא, מדובר על קורסים מאוד אינטנסיביים אשר רק מי שמגיע ליחידות מובחרות יכול לקבל. קורסים אלו אורכים בדרך כלל כחצי שנה, במהלך החצי השנה הזאת לומדים התלמידים מבוקר ועד ערב. מכיוון שאנחנו באזרחות, אנחנו לומדים ערבית מדוברת באופן הנוח לנו. תוכלו לבחור בין לימודים מקוונים לבין לימודים פרונטליים. יש מסלולים שונים של קורס ערבית מדוברת בצפון שם תכירו את הזרמים השונים ואת כל הבסיס אותו אתם חייבים להכיר.

למי הקורס מתאים?

הקורס מתאים לאנשי משרד הביטחון אשר לצורך העבודה שלהם צריכים ללמוד ערבית מדוברת. הקורס מיועד למי שרוצה לצורך תחביבקורס ערבית מדוברת בצפון נועד כדי להכשיר אנשים לדעת את השפה הערבית בדיוק כמו שהערבים מדברים בה ביום יום. ללמוד את השפה, למי שצריך ללמוד את השפה בשביל המקום בו הוא עובד למרות שזה לא חובה. רבים מגיעים אלינו מכיוון שהם עובדים עם החברה הערבית ביום יום, בין אם מדובר על אחיות בבתי חולים ובין אם מדובר על ענף הבנייה, במקרים כאלה אותם בעלי מקצוע רוצים ללמוד את השפה כדי שיוכלו לתקשר טוב יותר עם המטופלים והעמיתים לעבודה. חשוב לציין, הקורס מתאים רק למי שבאמת יש לו זיקה ללמוד את השפה, מדובר על שפה לא פשוטה ללמידה (אמנם יותר קלה מאשר עברית), אבל אתם עדיין חייבים לקחת את עצמכם בידיים כדי לקטוף את הפירות.

כמה עולה קורס ערבית מדוברת בצפון?

המחיר אותו נשלם עבור קורס ערבית מדוברת בצפון משתנה בהתאם למוסד הלימודים בו בחרתם ובהתאם למסלול שבחרתם. בדרך כלל מדובר על מחיר משתנה אשר נע בין 1,200 ש"ח עבור מסלול פשוט ומקוון ועד כ-4,000 ש"ח עבור מסלול מקיף. תוכלו לבחור את המסלול הרצוי כל עוד אתם עונים על תנאי הקבלה וכמובן, אם יש לכם את הבסיס כדי ללמוד את הקורס הרלוונטי. חשוב להדגיש, יש קורסים מסוימים שיש להם תנאי קבלה ויש קורסים שאינם דורשים תנאי קבלה.

מהם תנאי הסף?

השאלה היא באיזה מסלול אתם בוחרים. אם אתם בוחרים במסלול של מתחילים, לרוב אתם לא תצטרכו לעבור מבחני קבלה אלא רקקורס ערבית מדוברת בצפון משתנה בהתאם למוסד הלימודים בו בחרתם ובהתאם למסלול שבחרתם ראיון אישי כדי לראות עד כמה אתם באמת מוכנים להשקיע לצורך הלמידה. במקומות רבים יש ביקוש מאוד גבוה ללמידה של ערבית מדוברת, לכן יש תנאי סף בהתאם לביקוש שיש במקום. כמו כן, יש מקומות אשר ידרשו מכם ידע בסיסי בשפה הערבית לצורך למידה של מסלול כזה או אחר.

מה הם המסלולים השונים?

המסלולים מתחלקים בהתאם למה שאתם בוחרים. בדרך כלל, רוב מוסדות הלימוד יציעו לכם מסלול למתחילים, מסלול ברמה בינונית ומסלול מקצועי. תוכלו לעבור את כל השלבים רק ברגע בו יהיה לכם תעודה שעברתם את המסלול הראשון בהצלחה. כמו כן, יש מסלולים מקיפים יותר בהם תלמדו גם מעט מערבית ספרותית, הגהה נכונה, כתיבה, הקשרים בתוך המשפט, סלנגים ועוד. יש היום לא מעט מסלולים של קורס ערבית מדוברת בצפון, יהיה עליכם להתאים את עצמכם למקום בו אתם נמצאים עכשיו. היתרון של למידה דווקא בצפון הוא ששם תוכלו למצוא את המחירים הזולים ביותר וגם מדובר על אוכלוסייה מעורבבת, זה דרך טובה מאוד לבדוק את ההתקדמות שלכם.

איפה הכי מומלץ ללמוד?

הבחירה שלכם במוסד הלימודים צריכה להיות לאחר הכרות מעמיקה עם כל האפשרויות שיש לכם. יש היום שלוחות רבות של אוניברסיטאות בצפון, יש מכללות שונות ומוסדות לימודים פרטיים אשר מעניקים לכם מגוון רחב של בחירה. כמו כן, תוכלו ללמוד גם באופן מקוון. ההמלצה שלנו היא לבחור במקום מקצועי אשר מציע לימודים פרונטליים. לבחור מקום בעל שם בתחום המכללות והמוסדות האקדמיים. כמו כן, בחנו איזה מקום מעניק לכם שעות אקדמיות על חשבון קורס ערבית מדוברת בצפון.

 

גיל פנקו
גיל פנקו

אנו מתמקדים בפיתוח תכניות לימוד מקיפות ומעודכנות, המועברות על ידי מורים מנוסים ומומחים בתחומם. הלימודים במרכז שלנו מתאפיינים בשילוב של תיאוריה ופרקטיקה, כדי להבטיח שהסטודנטים יקבלו את הכלים הנדרשים להצלחה בשוק העבודה.

אהבתם? שתפו את המאמר!
073-3753289
רוצים ייעוץ והכוונה ללימודים ללא עלות? השאירו פרטים