קורס סריגה למתחילים מספק מגוון הזדמנויות

תוכן עניינים

קורס סריגהקורס סריגה למתחילים מספק מגוון הזדמנויות

מיומנות הסריגה היא תחביב נפלא שמצית יצירתיות ומהווה שיטה חשובה ללימוד מיומנויות תשומת לב, כמו גם הנאה, התמודדות עם אתגרים, ותוצאות של מוצרים יפים ושימושיים. כך שיש את כל הסיבות להתחיל קורס סריגה. בעבר הסבתות שלנו היו סורגות לנו סוודרים מדהימים ביופים, סוודרים עבור הילדים שלנו, אפודות, כובעי צמר, צעיפים, כפפות ועוד. אז אם גם אתם רוצים ללמוד איך לסרוג, קורס סריגה זה בול בשבילכם

קורס סריגה מספק את הידע והניסיון הראשונים ליצירת פריטים סרוגים. בקבוצה מסבירת פנים ומעורבת מאוד, תלמדו איך לסרוג פריטים בעבודת יד, כמו זוג כפפות ללא אצבעות ומאפיינים דקורטיביים, אם תרצו

חמושים במיומנות החדשה הזו, תקבלו הזדמנות ליצור מתנות עבור יקיריכם. אז אם אתם מעוניינים ללמוד תחביב חדש, קורס סריגה הוא שיטה נפלאה להתחיל את המסע שלכם.

מה לומדים בקורס?

קורס סריגה עוסק במיומנויות הבסיסיות של הבנת דפוסי סריגה ביתיים ומסחריים. הקורס אידיאלי לכל מי שאין לו ידע מוקדם במלאכה, ומכסה את כל המרכיבים החיוניים עבורכם על מנת להתחיל את המסע שלכם בסריגה

הקורס אידיאלי גם לאנשים שיש להם כישורים מוגבלים או לאנשים שיודעים לסרוג אבל מעוניינים לשדרג את כישוריהם עם שכר לימוד שאפשר לעמוד בו. תעודה תינתן על פי דרישה. בקורס תלמדו כיצד אוחזים במסרגות, אילו מסרגות מתאימות לאילו מטרות, כיצד סורגים שלב אחר שלב סוודרים, אפודות, חולצות מצמר, כפפות ועוד. בנוסף תלמדו כיצד בוחרים צמר מתאים לפי סוג המוצר שאתם רוצים לסרוג ועוד כל מיני שיטות וכלים שיעזרו לכם ללמוד איך סורגים

התאמה לקורס סריגההתאמה לקורס סריגה

הקורס מלמד מיומנות ליצור פריטים שימושיים; וזוהי גם פעילות רווחית רבת עוצמה. תהליך לימוד מיומנות חדשה יכול להיות טיפולי להפליא.

כי כשאתם חמושים בביטחון של הכישורים החדשים, אתם יכולים אפילו למצוא את עצמכם מתרחקים ממסכי הרשתות החברתיות, ובמקום זאת מנצלים את הזמן הפנוי שלכם על מנת ליצור משהו חדש ולהשיג את תחושת ההישגיות שמגיעה רק עם היכולת ליצור. סריגה מובילה גם לשיפור המוטוריקה העדינה ומחייבת תרגול סובלנות; שני כישורים שימושיים ביותר!

חוץ מזה, הקורס פותח מעגלים חברתיים חדשים לחלוטין, במסגרת החוץ ומחוצה לו. לאחר לימוד המיומנויות החדשות, אתם יכולים אפילו להצטרף לחוג סריגה או להתחיל קורס משלכם; האיזון המושלם בין לימוד משהו חדש לבין הגדלת הפעילויות החברתיות שלכם.

שיפור הלמידה

מורה מיומן בלימוד הקורס מנחה את הקורס ויודע הכול על אמנות הסריגה, עם תעודה של השכלה גבוהה בטקסטיל; סריה ותואר באמנות. הקורס מתנהל בקצב אישי, עם אפשרות ללומדים מהירים שילמדו תפרים ושיטות חדשות כדי להרחיב את הכישורים החדשים שלהם.

ברגע שמבינים את היתרונות בסריגת פריטי לבוש אישיים במקום לקנות אותם מוכנים, מתחילים להתמסר לרגיעה וההנאה של הקורס. בהמתנה בתור לרופא או לטיסה, אפשר לסרוג. ניתן לסרוג גם תוך כדי צפייה בטלוויזיה, ולנצל את הזמן באופן פרודוקטיבי.

מה צריך כדי להירשם?

הקורס אינו כרוך בדרישות כניסה רשמיות, והמתחילים מוזמנים, למכות שכל ניסיון, מועט ככל שיהיה, הוא תמיד בונוס. יש להביא זוג מסרגות וכדור צמר עבה שמתאים למסרגות. יש צורך גם בכדור צמר בצבע מנוגד, כדי שמי שמעוניין יוכל ליצור קישוטים כגון פרחים סרוגים ופונפונים

כדאי להצטייד גם במחברת ועט, ובמהלך הקורס יוגשו שתייה וכיבוד קל. תלמידי הקורס אחראים לעלויות הצמר והמסגרות שלהם. הקורס נמשך 4 שעות ועלותו 180 ₪.

אז אם תמיד רציתם ללמוד לסרוג אבל דחיתם את קבלת ההחלטה, זה הזמן להתחיל את הקורס. אתם יכולים לעשות את זה. כל מה שאתם צריכים זה שפע של סבלנות, ועם התרגול תוכלו ליצור פריטי לבוש מקוריים ומדהימים.

איך בוחרים קורס סריגהאיך בוחרים קורס סריגה?

מכיון ולרוב אנשים שרוצים ללמוד סריגה עושים את זה בזמן הפנוי שלהם או בתור תחביב נוסף למה שהם עושים בחיים שלהם בין אם זה עבודה ובין אם גידול הילדים, כדאי מאוד לבחור קורס באזור המגורים שלכם. כך יהיה לכם נוח להגיע ותצליחו להתמיד בקורס ולהגיע לכל השיעורים ואם לא לכולם, אז לפחות לרובם. עוד דבר שחשוב לבדוק לפני שנרשמים לקורס הוא אילו תכנים מועברים, האם אתם מתאימים לקבוצה של הקורס מבחינת הרמה, עם אילו כלים ועם איזה ידע תצאו בסיום הקורס ומה גודל הקבוצה. כדאי גם לבדוק מה קורה במקרים חריגים וקיצוניים כמו קורונה למשל

היתרונות של קורס סריגה

  • תחביב כייפי ומהמם שאפשר לעשות בזמן הפנוי, כל דבר שמחליף מסך הוא עדיף!
  • מפתח את הדמיון והיצירתיות, אין סוף לדברים שתוכלו להכין משתי מסרגות וצמר
  • תוכלו ללמד את הילדים והנכדים איך סורגים 

רוצים לקבל מידע נוסף על קורס סריגה? דרך האתר limudin-index תוכלו לקבל מידע מפורט לגבי הקורסים הקיימים באזור הרלוונטי לכם. השאירו את הפרטים שלכם ונציגנו יחזרו אליכם במהרה עם מענה לכל השאלות.

גיל פנקו
גיל פנקו

אנו מתמקדים בפיתוח תכניות לימוד מקיפות ומעודכנות, המועברות על ידי מורים מנוסים ומומחים בתחומם. הלימודים במרכז שלנו מתאפיינים בשילוב של תיאוריה ופרקטיקה, כדי להבטיח שהסטודנטים יקבלו את הכלים הנדרשים להצלחה בשוק העבודה.

אהבתם? שתפו את המאמר!
073-3753289
רוצים ייעוץ והכוונה ללימודים ללא עלות? השאירו פרטים