קורס מזכירות כללית היחיד שנדרש כדי לעסוק בתחום

תוכן עניינים

מה המיומנויות הנרכשות בקורס לימודי מזכירות כמזכירות, עוזרות אישיות או מנהלים, דרישת ההסמכה היום היא ביצוע מגוון תפקידים רחב ותחומי אחריות רבים. חלפו הימים שבהם מזכירות רשמו הערות בלבד. תפקיד המזכירות התפתח עם השנים ואינו מוגבל עוד למשימות כלליות.

על מנת ללמוד מיומנויות מזכירות ומנהלה כדי להתקבל למשרות בעולם העסקים המודרני של היום, קורס מזכירות כללי מסייע בשדרוג תפקידכן כמזכירות או מנהלות כוח אדם. מזכירות, עוזרו אישיות או מנהלות של מעסיק אחד או משרד שלם צריכות לספק תמיכה אדמיניסטרטיבית יעילה תחת פיקוח מינימלי.

אם תשאלו כמעט כל מנהל בכיר על המזכירה או העוזרת האישית שלו, רובם יגידו שהם אינם יכולים לחיות בלעדיה.

מדוע כדאי להשתלב בקורס מזכירות כללית?

  • שפע של אפשרויות תעסוקה תמיד צריך בשוק מזכירות במגוון של חברות ובתי עסק, ככה שאם תסיימו את הקורס בהצלחה, בקלות תוכלו למצוא עבודה.
  • הקורס מעניק מגוון של כלים ומיומנויות בשלל תחומים ויאפשר לכם לנהל את עצמכם בצורה נכונה ואפילו אולי לייעל את העסק שלכם.

תפקיד מזכירות

מזכירות מוודאות שהמעסיק שלהן מוכן לפגישות שלו, מסייעות בתכנון פגישות, עורכות תחקירים ומנסחות טיוטות של מצגות, ממיינות את כל המיילים הבלתי נגמרים ועונות ומבצעות שיחות טלפון. יתכן שתהיו מעורבות גם ביחסי ציבור ובתהליך קבלת החלטות.

בהתחשב בתיאור התפקיד הרחב הזה, אחד הנכסים היקרים ביותר שיכול להיות למזכירה או למקצוענית תמיכה עסקית הוא היכולת לחשוב במהירות ולספק פתרונות הולמים לכל מצב עסקי, ומיומנויות אלו נלמדות במסגרת קורס מזכירות כללי.

מיומנויות מזכירות

מזכירות ומנהלות צריכות להבין את כל מה שמצופה מהן בתפקיד, לחפש הזדמנויות ללכת מעל ומעבר לדרישות התפקיד ולהגביר את המיומנויות שנלמדות במסגרת קורס מזכירות כללי מודרני.

הידע הנלמד במסגרת הקורס כולל עדכון בתוכנות וטכנולוגיות חדשות, חידוד הכישורים הארגוניים והגדלת ידע כולל שקשור לענף שבו אתן עוסקות.

כישורי יחסי אנוש

מזכירה, עוזרת אישית, או מנהלת מקצועית צריכות לדעת איך לנהל ביעילות יחסים בין אישיים. כישורי יחסי אנוש הםיחס אישי ומיומנויות ארגוניות בלימודי מזכירות חלק חיוני בעבודה, בחיים ובהצלחה חברתית. כאשר יש לכן כישורי יחסי אנוש חזקים, אתן מסוגלות לנהל טוב יותר את המעסיק שלכן, להעלות את הרעיונות שלכן, לתקשר באופן יעיל ולהשפיע לטובה על אחרים.

מזכירות עם כישורי יחסי אנוש חזקים יכולות לחזות התנהגות, להתייחס לאחרים בכבוד ולהתחבר בקלות. קורס מזכירות כללי מלמד את מיומנויות יחסי האנוש המובילות על מנת להפוך אתכן למזכירות על ומנהלות כוח אדם. במסגרת הקורס, תצטיידו בערכים חיוביים לשימוש ותפעילו מיומנות להימנעות; עם התאמת סגנון התקשורת שלכן לפרודוקטיבי ויעיל.

מיומנויות ארגוניות

מיומנויות ארגוניות הן היכולת לנצל את הזמן, האנרגיה, המשאבים, וכל מה שנדרש כדי להשיג ביעילות את המטרות הנדרשות במסגרת התפקיד. אתן צריכות להיות מודעות לחוזקות ולחולשות שלכן בארגון ולדעת איך להשתמש בטכנולוגיה על מנת להאיץ תהליכים.

מכיוון שרוב העבודה מתבצעת על מחשב, קורס מזכירות כללי מלמד תוכנות כגון Microsoft Office, Adobe Programs, Outlook, אקסל, וכישורי הקלה. בונוס יהיה לדעת על תוכנות אחרות שתומכות בביצוע העבודה היום יומית.

כישורי כתיבה

מזכירות, עוזרות אישיות או מנהלות מערכות מתבקשות במקרים רבים לנסח פרוטוקולים בפגישות, כך שאם אתן מעוניינות להיות מזכירות מקצועיות, כדאי שתוודאו שאתן מרגישות בנוח לרשום הערות מדויקות, בין אם על ידי שימוש בקיצור או על ידי תמלול הקלטות אודיו.

עלות קורס מזכירות כללית

קורס מזכירות כללית זמין במגוון מרכזי לימוד ברחבי הארץ, במכללות ובאוניברסיטאות. קבלה ללימודים אפשרית עם הצגת השלמת תיכון, ולאחר ראיון אישי במרכז הלימודים. הלימודים נפרשים על פני 400 שעות לימוד, ומתוכן 60 שעות לימוד כוללות הכשרה מעשית.

העלות ללימודים כוללת את ימי ושעות הלימוד, והמחירים עשויים להשתנות בין מרכזי הלימודים, אבל רוב התעריפים הנדרשים עומדים על סכום 7,000 ₪ בערך, כולל דמי הרשמה.

מה צריך לבדוק לפני שבוחרים קורס מזכירות כללית?

יש כמה דברים חשובים ששווה לבדוק לפני שבוחרים קורס מזכירות כללית. הדבר הראשון ששוה לבדוק הוא איפהמה חשוב לבדוק לפני שנרשמים ללימודי מזכירות הקורס מועבר. את זה שווה לבדוק, במיוחד אם אתם משלבים את מסלול הלימודים עם לימודים נוספים או אפילו עבודה. כך תוכלו לנהל את לוח הזמנים שלכם בצורה נכונה ומועילה. בנוסף, כדאי לבדוק אילו תכנים מועברים בקורס ואיזו תעודת הסמכה תקבלו בסיום. שווה לדבר עם אנשים שאתם מכירים שעשו את הקורס או לבדוק אילו אופציות מבחינת תעסוקה יפתחו בפניכם לאחר שתסימו את הקורס. כדאי לשאול אילו מטלות כמו עבודות, מבחנים ומשימות מחכים לכם במהלך הקורס, כמה פעמים בשבוע הוא מועבר ולא פחות חשוב למשך כמה זמן.

רוצים לקבל מידע נוסף על קורס מזכירות כללית? דרך האתר Limudin-index תוכלו להתרשם מכל המידע הרלוונטי ולהבין בדיוק איזה מסלול מתאים לכם ואיזה פחות. נשמח לסייע לכם וללוות אתכם שלב אחר שלב בתהליך, לענות על שאלות כדי שתקבלו את ההחלטה הכי נכונה עבורכם ועבור הקריירה שלכם.

קורס מזכירות דווקא עכשיו

כיום אנחנו חיים בעידן בו אפשרויות רבות פתוחות בפנינו. דבר זה אומר שאנחנו מסוגלים כעת לחשוב לעומק על מקצוע או מטרה אליהם אנחנו רוצים להגיע. בנוסף הרי שכיום, האפשריות למלא את מטרות אלה הן רחבות למדי. כך עלינו גם תמיד לזכור ולא להתבלבל שגם יציבות יכולה להיות דבר חיובי בחיים שלנו. 

כך למשל מקצוע המזכירות הוא אכן מקצוע שכזה אשר מכיל בתוכו כמה יתרונות. אומנם מדובר בעשייה אשר נחשבת ברבים לשגרתית אך גם פה כמה מכם יצליחו למצוא אותה כמרגשת ומעניינת. לכן טוב לדעת כי ישנה אפשרות ללמוד קורס מזכירות בצורה מקצועית ביותר, במגוון מקומות. כיצד ניתן לעשות את הדבר? במאמר הבא נענה על שאלה זאת בפירוט.

התשובה הנכונה למקרים שונים

מקצוע המזכירות קיים לו במשך שנים רבות ואם נפקח את העיניים הרי שנהיה מסוגלים למצוא מזכיר או מזכירה כאלו ואחרים במגוון משרדים ברחבי הארץ. כך מדובר באפשרות אשר תמיד יהיה לה ביקוש וככזאת שתיתן לכם את היכולת ליהנות מכמה עולמות בבת אחת. בנוסף לכך, הרי שאנחנו רוצים להיות אלו המסוגלים להבטיח יציבות להמשך החיים שלנו. מקצוע המזכירות אכן יכול לתת מצב שכזה.

לימודי קורס מזכירות הם לימודי תעודה כאשר ישנם מוסדות מוסמכים במקומות שונים בישראל שזוהי המומחיות שלהם, להעביר ידע וניסיון לתלמידים על מנת שיוכלו להיות מקצועניים.

מה תלמדו בקורס המזכירותמה תלמדו בקורס המזכירות?

האמת הפשוטה היא שקורס מזכירות טוב הוא כזה שהוא מקיף למדי שכן מדובר במקצוע אשר מצריך עשייה בתחומים שונים. כך למשל תצטרכו ללמוד התמצאות בתוכנות מחשב שונות, עבודה עם מספרים, ניהול יומן ועוד ועוד. הדבר אומר כי במקום מסוים תצטרכו למצוא את עצמכם משלבים כמה סוגי עשייה כאלו ואחרים.

בנוסף לכך, מדובר בקורס שבסופו של דבר מבקש להביא אתכם אל מקום העבודה ככאלו אשר מוכנים. הקורס מציע לכם אפשרויות שונות להתנסות ולמידה על מנת שתהיו מוכנים ככול האפשר אל העולם האמתי. זהו הזמן שלכם להצטיין בקורס, אכן ישנה אפשרות להגיע לכך.

מסלולי לימוד שונים

בשל העובדה שאנשים משכבות גיל שונות ורקעים מגוונים מבקשים לעבוד במקצוע נפוץ ויציב שכזה כך הלימודים עצמם הופכים למגוונים גם כן. אלו מכם שיש להם זמן פנוי מוזמנים לשגרה מלאה של לימודים וכך תוכלו לצבור יותר ידע בפחות זמן. ישנה אפשרות גם לאלו מכם אשר צריכים לימודים גמישים. כך לימודי ערב ולימודים אשר נערכים פעם או פעמיים בשבוע הם בהחלט זמינים.

האפשרות ללמוד קורס מזכירות ניתנת על פי דרגות איכות שונות. כך למשל תוכלו ללמוד חומר רב יותר אם זהו הרצון שלכם אך מצד שני יש להבין כי רמת היכולות שלכם תתקיים בהתאם. תוכלו ללמוד בקורסים ממוקדים אשר יעזרו לכם להגיע לעבודות ספציפיות שאתם מבקשים למצוא

קורס מזכירות וניהול משרד- החשיבות שבתעודה

עכשיו נבקש לרגע להבין מדוע בכלל אנחנו צריכים תעודה על מנת לעבוד במקצוע המזכירות. הרי שמקצוע זה קיים שנים רבות אך הלימודים הם יחסית חדשים. כך לפנינו עבדו אחרים במקצוע זה. עלינו לדעת כי העידן שלנו הוא אחר לגמרי. ראשית כול מדובר במצב בו החברות השונות מבקשות לעבוד עם אנשים מקצועיים בעלי ידע בתחום.

בנוסף לכך, תעודה היא מסמך מסוים אשר מעיד על היכולות שלכם גם אם אתם לא עובדים במקצוע זה. העובדה שהצלחתם להתמיד בלמידה מראה עד כמה אתם רציניים בקשר ליכולות שלכם.

מחיר קורס מזכירותהעלויות השונות של הקורסים

קורס מזכירות תלוי במוסד בו הוא מתקיים, ישנם מקומות אשר יש להם מוניטין ידוע וישנם כאלו אשר הם חדשים. ישנם כאלו המשתמשים בשיטות חדשות וישנם כאלו שהם יותר שמרניים. כך הקורסים השונים מגיעים אליכם בעלויות מגוונים וסביר להניח כי אתם תמצאו אחד שעונה על הצרכים שלכם.

מסלול מלא של 350 שעות בלימודי קורס מזכירות עולה בדרך כלל במחירים 5000-6000 ₪.
קורס מזכירות רפואית אשר הוא רחב יותר ומגיע ל400 שעות יכול להגיע ל6500 ₪. לבסוף קורס מקוצר של מזכירות בתחום המפשט אשר בדרך כלל נמשך ל200 שעות נע בין המחירים 2000-3000 ₪.

כל הארץ קורסים נגישים

כיום הלקוחות הם אלו שאומרים את המילה האחרונה ובגלל סיבה זאת הרי שאין זה רע שאתם אלו שרוצים לקבוע את הגורל שלכם ולהגיע לקורס שקרוב אל הבית שלכם. מקצוע המזכירות אכן הפך למבוקש ולפיכך הלימודים אליו נמצאים במגוון מקומות, כל מה שצריך לעשות הוא פשוט לחפש. עשו זאת עכשיו על מנת ליהנות מהמבחר.

לסיכום, טוב לדעת כי תחום המזכירות הוא יציב ומאפשר לכם להישאר בו לאורך זמן ולפתח אורך חיים יציב לצד העשייה . כעתם אתם מוזמנים ליהנות מהעולם הרחב של הלימודים ולתת לעצמכם להפוך למקצועניים דווקא עכשיו. אל תגבילו את עצמכם ואת היכולות שלכם. 

גיל פנקו
גיל פנקו

אנו מתמקדים בפיתוח תכניות לימוד מקיפות ומעודכנות, המועברות על ידי מורים מנוסים ומומחים בתחומם. הלימודים במרכז שלנו מתאפיינים בשילוב של תיאוריה ופרקטיקה, כדי להבטיח שהסטודנטים יקבלו את הכלים הנדרשים להצלחה בשוק העבודה.

אהבתם? שתפו את המאמר!
073-3753289
רוצים ייעוץ והכוונה ללימודים ללא עלות? השאירו פרטים