קורס מדריכי שחייה מכשיר לעיסוק בתחום

תוכן עניינים

אם אתם אוהבים מים, אוהבים אנשים וילדים בכל הגילאים, אם הדרכה ו/או טיפול הם חלק בלתי נפרד מה-DNA שלכם, מהנשמה שלכם, יכול מאוד להיות שהמקום שלכם להתחלת קריירה מבוססת ומצליחה הוא קורס מדריכי שחייה. בשורות הבאות נציג בפניכם את כל מה שצריך וכדאי לדעת על קורס מדריכי שחייה. הקורס מכשיר את המשתתפים לעיסוק בתפקיד מאתגר עם סיכויי עבודה גבוהים, כי מנהלי בריכות רבים מחפשים תמיד צוותים חדשים. העבודה נהדרת לאנשים רבים, שכן שעות העבודה גמישות מאוד.

מדריכי שחייה מלמדים את הטכניקות הנכונות שמסייעות לשיפור יכולות שחייה. הם גם עוקבים אחר פעילויות המתאמנים במהלך השחייה על מנת לוודא שהם בטוחים מפציעה או טביעה. זוהי גם אחת המשרות הטובות ביותר שאתם יכולים לעסוק בהן כסטודנטים, בהתאמה ללוחות הזמנים שלכם, במקביל לשיפור כישורי הדיבור שלכם בפני קהל.

מאמר זה סוקר את מאפייני קורס מדריכי שחייה, אחריות מקצועית, הכישורים הנדרשים לתפקיד, ועלות ממוצעת להרשמה לקורס.

צעדים ראשונים בעבודה כמדריכי שחייה

מדריכי שחייה מסייעים למבוגרים ולילדים בפיתוח טכניקות השחייה הנכונות. הם מאמנים שחיינים מתקדמים וצוותי שחייה על מנת לסייע להם להגביר את היכולות שלהם לרמות גבוהות יותר. הם מיומנים במיומנויות חילוץ, הישרדות ובטיחות ימית כדי להדריך ולוודא בטיחות התנהגות במים עבור השחיינים. למדריכי שחייה יש יכולת לשחות לפחות 25 מטרים בבריכת שחייה.

הנה שתי שיטות שמאפשרות להתחיל קורס מדריכי שחייה: הרשמה לתוכנית לימודים במרכז למידה מתאים; והתייעצות עם מדריכי שחייה בבריכות. רובם ישמחו לספר על עבודתם, ומומלץ למצוא את הבריכה הקרובה ביותר.

כישורי מדריכי שחייה

העיסוק בתחום מתחיל עם קורס מדריכי שחייה שמספק הסמכה בתחום והתקדמות באחד מארבעת הענפים: שחייה,קורס מדריכי שחייה מספק הסמכה בתחום והתקדמות באחד מארבעת הענפים: שחייה, ספורט מים, צלילה, ושחייה מסונכרנת. ספורט מים, צלילה, ושחייה מסונכרנת. קורסים לדוגמא שאתם צריכים לקחת כדי ללמוד את התחום הם:

  • הוראת התנהגות במים – הגוף מתנהג במים בצורה שונה, הוא הרבה יותר קל במים מצד אחד, אבל צריך לדעת בדיוק כיצד להפעיל אותו באופן הנכון מצד שני. כחלק בלתי נפרד מקורס שחיה, לומדים גם בין השאר איך להפעיל את הגוף בצורה נכונה ומאוזנת בתוך המים, איך לצוף, איך לשחות בצורה נכונה ומדויקת ועוד.
  • שחייה למטרות כושר – שחייה נחשבת לבין הפעילויות הכי טובות לגוף שלנו, משהו שאפשר להתמיד בו ולאורך זמן.
  • שחייה לנכים- עבור נכים שחיה יכולה להיות כלי ריפוי ממש.
  • אימון צלילה
  • אימון שחייה
  • אימון שחייה מסונכרנת
  • אימון ספורט מים.

בוגרי הקורס מעריכים ומתעדים את ההתקדמות של כל תלמיד ומסייעים במקרי חירום במהלך השחייה. העיסוק דורש חיבור לתחום וסבלנות על מנת להניע את התלמידים שלכם להגשים את מטרותיהם. כמו כן, אתם נדרשים לתקשר ביעילות עם התלמידים כדי להדריך אותם ולענות על שאלותיהם.

כישורים מינימליים

הכשרה בתחום היא תעודת סיום קורס מדריכי שחייה, שממקד את המשתתפים בשיטות האימון, כמו גם תכניתעודת סיום קורס מדריכי שחייה, שממקד את המשתתפים בשיטות האימון, כמו גם תכני האימונים האימונים. עם התעודה, בוגרי הקורס כשירים ומוסמכים לעיסוק בתחום בכל רמה. הקורס מתאים לגילאי 16 ומעלה.

עבודות בהדרכת שחייה

מתחילים שסיימו קורס מדריכי שחייה עובדים במועדוני שחייה או במרכזי פנאי כעוזרים למדריכי שחייה, בעיסוק שנקרא גם מאמן תמיכה ללימוד שחייה. העבודה מתנהלת תחת פיקוח מאמן מוסמך ברמה מתקדמת כדי להעביר שיעורי שחייה לילדים ולמבוגרים. אתם תסייעו ללמד שחיינים תנועות בטוחות במים.

התפקיד כולל סיוע באימונים לכמה מהמיומנויות הבסיסיות הנדרשות. משימות אחרות עשויות לכלול את הנחת הציוד המוכן לשיעורי קורס מדריכי שחייה והקפדה על מכשירי ציפה מותאמים באופן בטוח.

תפקידי מדריכי שחייה

מדריכי שחייה מספקים, בין היתר, גם שירותי הדרכת שחייה פרטיים, ותפקידיהם כוללים:

  • עבודה עם צוות תלמידים במים כדי לוודא סביבת למידה חיובית ויעילה.
  • יישום תוכניות קורס מדריכי שחייה בנושא בטיחות מים.
  • הכנה והעברת שיעורים ממוקדי מיומנות והכוונה טכנית שמבוססת על יכולות הלקוחות.
  • הערכת התקדמות התלמידים והתאמת תוכניות הלמידה שלהם.
  • פיקוח על התלמידים וכל השחיינים במהלך השחייה למניעת פציעות ותאונות.
  • תשובות לשאלות התלמידים וההורים, פתרון בעיות או הפנייתם לצוות הבכיר המתאים.
  • פיתוח ניידות והיכרות מים בקרב אנשים בכל הגילאים.
  • השתתפות במפגשי ארגוני שחייה במסגרת קורס מדריכי שחייה.

 

עלויות קורס מדריכי שחייה

ברוב המקרים, לימודי מדריכי שחייה שמלמד כישורים ראשוניים בתחום עולה בסביבות 1,600 ₪, אבל אל תתנו לשיקולים כלכליים לעמוד בדרככם, כי זהו תחום עיסוק מתגמל מאוד שמאפשר להרוויח משכורות גבוהות.

רוצים לקבל מידע נוסף על קורס מדריכי שחייה? דרך האתר Limudin index, תוכלו לקבל את כל המידע הרלוונטי לכם, כולל מענה על שאלות. נשמח לספר לכם איפה מעבירים ברחבי הארץ קורס מדריכי שחיה, כמה זמן הקורס נמשך, כמה הוא עולה, עם איזו תעודה או הכשרה תצאו בסיום הקורס, מה העלות של הקורס, האם תוכלו לממש את התשלום דרך הפיקדון הצבאי שלכם ודברים נוספים שצריך לדעת לפני כן. השאירו את הפרטים שלכם ונשמח לחזור אליכם במהרה.

גיל פנקו
גיל פנקו

אנו מתמקדים בפיתוח תכניות לימוד מקיפות ומעודכנות, המועברות על ידי מורים מנוסים ומומחים בתחומם. הלימודים במרכז שלנו מתאפיינים בשילוב של תיאוריה ופרקטיקה, כדי להבטיח שהסטודנטים יקבלו את הכלים הנדרשים להצלחה בשוק העבודה.

אהבתם? שתפו את המאמר!
073-3753289
רוצים ייעוץ והכוונה ללימודים ללא עלות? השאירו פרטים