קורס מאמנים אישיים: 5 צעדים להצלחה

תוכן עניינים

לאנשים שמלאים בשמחת חיים, אוהבים לסייע לאחרים למצות את מלוא הפוטנציאל שלהם, ומעוניינים לפתוח עסק משלהם, מומלץ ללמוד קורס מאמנים אישיים. קורס מאמנים אישיים הוא קורס שמעניק ערך מוסף גם לסטודנט וגם לאנשים רבים אחרים אחרי שהוא מסיים ללמוד. מאמן אישי יכול בצורה ממוקדת ויחסית מהירה לאפשר לאדם שעומד מולו להגיע להכרה ומודעות עצמית מאוד גבוהה ולשנות תהליכים בצורה יעילה ועוצמתית במיוחד. למעשה, אנו עדים לכך שהמקצוע הופך ליותר ויותר מיינסטרים. במהלך השנים האחרונות, דפי פייסבוק רבים של מאמנים אישיים מקדמים שירותים אלו, וגם אנשים שיש להם מקצועות שונים, מתחילים לעסוק באימון אישי, רוחני או מקצועי, כתוספת הכנסה.

הכישורים הדרושים כדי להפוך למאמן אישי

למרות שנראה כי קורס מאמנים אישיים דורש מעט יותר מכישורי הקשבה מדהימים וחמלה חסרת גבולות, במציאות,מה הכישורים הדרושים על מנת להפוך למאמן אישי התחלת עיסוק כמאמן אישי היא החלטה עסקית. מדריך זה מציג שבעה צעדים חשובים שיש לנקוט בהם כדי לעסוק בתחום, כולל העלויות הפוטנציאליות של קורס מאמנים אישיים.

לאחר שהחלטתם שזה הייעוד שלכם, הקפידו על ביצוע חמשת הצעדים הבאים על מנת לוודא שהעסק והשירותים שלכם מתנהלים כראוי.

  1. מציאת הנישה

לפני תחילת קורס מאמנים אישיים, מומלץ למצוא את הנישה האישית ולבנות את המוניטין העסקי. רוב המאמנים האישיים מתמקדים בחיים המקצועיים, האישיים או הזוגיים של אנשים. אחרים מתעמקים יותר ומסייעים להם לבצע שינויים שנוגעים לבריאות, כגון תוכניות תזונה ופעילות גופנית, או לחשוף את הצד הרוחני שלהם.

אין ספק שמאמנים אישיים נוגעים ביותר מהתחומים האלו ללא קשר למיקוד העיקרי שלהם. כך, לדוגמא, קורס מאמנים אישיים מציע שלושה קווי שירות נפרדים: קריירה, פרויקטים ספציפיים או אימוני חיים, אבל בהחלט קיימת חפיפה מסוימת בין התחומים.

כמעט בלתי אפשרי לתקשר עם אדם על הקריירה שלו מבלי לגעת בהיבטים אחרים של חייו, ותהליך אימון אישי נוגע לחיי משפחה ועבודה, או לאיכות מנהיגות שמעכבת אותם

  1. מציאת המומחיות

קורס מאמנים אישיים מלמד את המשתתפים למצוא המומחיות הברורה שלהם, בהתבסס על הרקע האישי ועל הנושאים שנוח  להם לתקשר לגביהם עם לקוחות, כך שניתן להגיע לעמדה טובה יותר לשווק את העסק בהתאם.

  1. קבלת הסמכה כמאמנים אישיים

כיצד לקבל הסמכה של מאמנים אישייםמבחינה טכנית, אין צורך לקבל הסמכה של מאמן אישי כדי לעבוד בתחום. מאמן אישי אינו פסיכולוג או רופא, מה שעל פי חוק דורש שנים של הכשרה אינטנסיבית לפני שניתן לעסוק במקצוע. אבל במהלך קורס מאמנים אישיים, המשתתפים מקבלים הכשרה שמסמיכה או מאשרת אותם לעסוק בתחום כמאמנים מקצועיים.

נכון שאין צורך ללמוד איך להפוך למאמנים אישיים כדי להשיק עסק, אבל ההכשרה בהחלט יכולה להיות מועילה כדי להתגבר על המתחרים. כשאתם מאמנים מוסמכים, אתם מחויבים להנחיות אתיות. יש בתחום זה יותר קפדנות, ואתם יודעים שאתם צריכים הכשרה מקיפה, כך שיש משמעת מקיפה שנוגעת לתחום.

  1. נוכחות דיגיטלית כמאמנים אישיים

נוכחות דיגיטלית הופכת לחשיבות עליונה. כך, לדוגמא, יש צורך בשם דומיין עסקי חזק, ומחשב עם מצלמה איכותית על מנת לצלם תמונות אישיות, להקליט סרטונים ולהציע אפשרויות של מפגשים מקוונים.

קורס מאמנים אישיים כולל גם לימודי מיתוג שמגיעים עם קצת אימון סביב יצירת המותג והאופן בו יש להחדיר אותו לאתר, שימוש נכון בצבעים ובגופנים שונים, עיצוב פוסטים לרשתות החברתיות, וכתיבת מאמרים. כל הכישורים האלה מועילים לניהול עסקים.

  1. החלטה על עבודה עם לקוחות

קורס מאמנים אישיים מלמד איך לחדד את הגישה לעבודה עם לקוחות, והחלטה על סוגי השירותים המדויקים המוצעים. הקורס זמין בחבילות שונות, רמות שירות ותחומי מיקוד שונים שניתן להציע ללקוחות אימון אישי.

איך בוחרים קורס מאמנים אישיים?

יש לא מעט בתי ספר, אקדמיות ומכללות המעבירות קורס מאמנים אישיים. לכן, לפני שאתם בוחרים את הקורסכיצד לבחור בצורה נכונה קורס מאמנים אישיים מתאים לכם ביותר, עליכם לבצע עבודת מחקר מעמיקה ולבדוק איזה קורס מתאים לכם ביותר ויסייע לכם בפיתוח העסק שלכם מבחינה מקצועית. בחרו קורס שמרתק אתכם מצד אחד ויפתח לכם דלתות בהיבט המקצועי מצד שני. בדקו מה הקורס מכיל, אילו תכנים מקצועיים יש בו, מי מעביר את הקורס ואיפה הוא מועבר. חשוב גם לבדוק מה יהיו הציפיות מכם במהלך הקורס מבחינת עבודות ומבחנים, האם תצטרכו לעבור סטאז‘ אחרי או במהלך הקורס ומה בדיוק זה כולל. כעת אחרי שבדקתם כמה מקומות, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לבחור את הקורס המתאים לכם.

עלות קורס מאמנים אישיים

קורס מאמנים אישיים, שמועבר על ידי מאמן מוסמך על ידי לשכת המאמנים בישראל, עולה 1,000 ₪ ל-78 שעות לימוד, בתוספת עשרה מפגשי אימונים אישיים, של 45 דקות לכל מפגש.

מעוניינים לקבל מידע נוסף על קורס מאמנים אישיים? כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להשאיר את הפרטים שלכם באתר שלנו – Limudim index. אנחנו כבר נדאג לאסוף עבורכם את כל המידע הדרוש לכם ולתת לכם מענה על כל השאלות.

גיל פנקו
גיל פנקו

אנו מתמקדים בפיתוח תכניות לימוד מקיפות ומעודכנות, המועברות על ידי מורים מנוסים ומומחים בתחומם. הלימודים במרכז שלנו מתאפיינים בשילוב של תיאוריה ופרקטיקה, כדי להבטיח שהסטודנטים יקבלו את הכלים הנדרשים להצלחה בשוק העבודה.

אהבתם? שתפו את המאמר!
073-3753289
רוצים ייעוץ והכוונה ללימודים ללא עלות? השאירו פרטים