קורס יזמות נדלן – האם כל אחד יכול?

תוכן עניינים

קורס יזמות נדלןקורס יזמות נדלן מאפשר לכל אחד לחלום, וגם להגשים את החלומות שלו. עולם הנדל"ן מאז ומתמיד היה אפיק השקעה מאוד בולט במשק, שהפך הרבה אנשים לאמידים מאוד, והם הפסיקו לרוץ במרוץ העכברים. ההשקעה בנדל"ן יוצרת למשקיע רווחה כלכלית שמאפשרת לו לחיות את החיים שהוא תמיד רצה, למרות כל המורכבויות. קורס יזמות נדלן ייתן לכם את הכלים להצליח בעולם הנדל"ן, גם ללא הון עצמי גדול.

כשלומדים קורס יזמות נדלן, יש לדעת שתחום הנדל"ן דורש השקעה נכונה, לימוד מעמיק של שוק הנדל"ן והמגמות בשוק, ידע רב בתחום הנדל"ן והמשפט, להכיר את המתחרים, להתמודד מול הבירוקרטיה בישראל, והתנהלות מול מוסדות המדינה והמוסדות המשפטיים. 

 

מה מקבלים מקורס נדל"ן?

קורס יזמות נדל"ן מכיל בתוכו תחומי לימוד רחבים, שכן שוק הנדל"ן הוא שוק שצריך להבין באופן מעמיק לפני שנכנסים אליו, שכן יש בו סיכונים לפעמים. ישנם הרבה קורסים מסוג זה בישראל, אבל ברוב הקורסים לומדים איך להתנהל נכון פיננסית וגם התנהלות נכונה אל מול הבירוקרטיה והסוגיות המשפטיות והכלכליות. בנוסף יש צורך ללמוד הרבה על התנהלות מול קבלנים ומהנדסים.

בסופו של הקורס הסטודנט יוכל לצאת לשוק הנדל"ן עם כל הידע שצבר, שבעזרתו יוכל להנות מהתשואה ומההשקעות שיעשה לאחר הקורס. ישנן גם אופציות אחרות לבוגרי קורס יזמות נדלן, המאפשרות להם לעבוד גם בתחומים עקיפים של הנדל"ן, ולא רק בהשקעות. הבוגרים יוכלו להיות יועצי משכנתאות עצמאיים או שכירים, וגם מתווכי נדל"ן להשכרת או קניית נכסים.

אין דבר כזה כסף מהיר

כשאתם נכנסים לשוק הנדל"ן ולומדים קורס יזמות נדלן, אתם תצאו לשוק עם כל הידע שצברתם, אך תמיד צריך לזכור שההשקעה היא לטווח הארוך, ולדעת שצריך המון אורך רוח, קור רוח וסבלנות. 

 

למי הקורס מתאים?

לקורס יזמות נדלן אפשר להתקבל ללא ניסיון קודם, וללא שום ידע בתחום, אך כמובן חשוב שתהיו לפחות בני 18 ומעלה. אך במידה ואתם רוצים להיכנס לתחום הנדל"ן, רצוי שיהיה לכם בסיס כלכלי טוב, כי כך יהיה לכם יותר קל להיכנס לתחום יזמות הנדל"ן. חשוב לציין שגם אם אין לכם בסיס כלכלי גבוה מידי – זה בסדר. אפשר להצליח בתחום הנדל"ן גם ללא הון עצמי, על ידי קבוצות רכישה עם משקיעים אחרים, ליווי של משקיעים, ועוד שיטות רבות ומגוונות אחרות.

חלק מהקורסים בארץ לא מאפשרים לכל אחד להתקבל לקורסים, ודורשים תעודת בגרות מלאה, או 12 שנות לימוד. חלקם עושים גם ראיונות אישיים, ויש גם מסלולים שמיועדים לאנשים שכבר מכירים את שוק הנדל"ן ויש להם בו ידע מקצועי רב. 

 

מה כולל קורס נדל"ן?

בדרך כלל ברוב קורסי הנדל"ן יהיו סיורי שטח ביחד עם המרצים של הקורס, שבו ילמדו הסטודנטים איך למצוא הזדמנויות בשוק הנדל"ן, באזורים שונים בארץ, בין אם מרכז הארץ, ובין אם הפריפריה. יש קורסים שיביאו גם אנשי מקצוע אחרים כמו מהנדסים או אדריכלים, שייתנו המלצות והדרכות משלהם.

בנוסף לסיורי השטח, כמובן יהיו השיעורים הרגילים שמלמדים בקורס, בד"כ במפגשים פרונטליים, ושם לומדים את כל רזי המקצוע, משיטות מימון ואישורי תוכניות, עד תמ"א 38, שיטות מימון, והשקעות נדל"ן בחו"ל. בנוסף לכל מוסד לימודי יש בקורס יזמות נדלן קורסים שונים עם נושאים שונים – אך הבסיס לרוב זהה.

השקעת נדל"ן בחוץ לארץ

מחירי הנדל"ן בישראל מאוד גבוהים – זה לא סוד. המחירים מאמירים עוד ועוד, המשכורות לא עולות, וקשה לגמור את החודש ולחסוך כסף, וכך חלום הדירה וחלום ההשקעות בנדל"ן מתרחק עוד ועוד. כתוצאה מהמצב הזה, חשוב גם ללמוד את מגמות הנדל"ן בחוץ לארץ כדי שהסטודנטים יוכלו להשקיע גם מחוץ לישראל.

תחום זה חשוב מאוד ללימוד, בעיקר שהשקעות בחוץ לארץ יכולות להוות גם סיכון יותר גדול למשקיעים. בכל מדינה יש מערכת חוקים שונה, מערכת תכנון שונה, הבדלי מיסוי וכמובן גם הבדלי תרבות. בנוסף, אפשר גם ליפול, וכשמדובר בחוץ לארץ, קשה יותר לטפל בנפילה ולהשתקם. אורך קורס יזמות נדלן הוא בדרך כלל קורס של 12-14 מפגשים, ונמשך בערך שלושה או ארבעה חודשים. ולאחריו הסטודנטים יוצאים לשוק עם כל הכלים שלמדו. בהרבה מקרים, הקורסים בתחום מציבים לעצמם מטרה, שעד סוף הקורס, כל אחד מהסטודנטים יבצע עסקת נדל"ן ראשונה, שבעזרתה יוכל לצמוח הלאה. 

בסופם של רוב הקורסים ליזמות נדל"ן הסטודנטים הבוגרים יקבלו מטעם הקורס תעודת סיום קורס, ואם ילכו לעבוד כשכירים בתחום, כיועצי משכנתאות או מתווכי נדל"ן, תהיה להם גם תעודת סיום, וגם יהיה להם ידע נרחב בתחום יזמות הנדל"ן. כך הקורס ייתן להם יתרון גדול על המתמודדים הנוספים למשרה הנחשקת. דבר אחרון שחשוב לדעת, הוא שלאחר קורס הנדל"ן, ברוב הקורסים הסטודנטים יקבלו ליווי אישי, כך שהם יוכלו לקבל הדרכה מאנשי מקצוע, גם לאחר שיסיימו את הקורס ואת החומר האקדמי הנלמד בו. מורה טוב הוא מורה לחיים.

גיל פנקו
גיל פנקו

אנו מתמקדים בפיתוח תכניות לימוד מקיפות ומעודכנות, המועברות על ידי מורים מנוסים ומומחים בתחומם. הלימודים במרכז שלנו מתאפיינים בשילוב של תיאוריה ופרקטיקה, כדי להבטיח שהסטודנטים יקבלו את הכלים הנדרשים להצלחה בשוק העבודה.

אהבתם? שתפו את המאמר!
073-3753289
רוצים ייעוץ והכוונה ללימודים ללא עלות? השאירו פרטים