קורס בפריסה ארצית – כך תעשו זאת נכון

תוכן עניינים

אם ישנו תחום לימודי או עסקי שאתם שולטים בו בצורה מעולה, כיום גם תוכלו להרוויח מהידע שצברתם לאורך השנים בעזרת קורס מקצועי שתוכלו להעביר עבור רבים אחרים שצמאים לעסוק או לשלוט באותו התחום בו אתם בקיאים. על מנת שתוכלו להעביר את הידע שלכם לאחרים בצורה איכותית ומסודרת יהיה עליכם לפתח ולפתוח קורס ייעודי. אם תרצו לפתוח קורס בפריסה ארצית חשוב שתכירו היטב את ההיבטים והאופרציה הדרושה לנושא – הנה כמה טיפים חשובים בעניין.

פריסה מדויקת ונכונה

אם ברצונכם  להקים קורס בפריסה ארצית כבר בשלב הראשוני, יהיה עליכם לבחור ראשית בלוקיישנים המתאימים והנכונים במטרה היא שכל מי שרוצה ללמוד את הקורס, המיקום הנבחר יהיה נגיש וזמין ככל הניתן עבורו, בדגש על תחבורה ציבורית נגישה בשעות הרלוונטיות וכן גם חנייה היא היבט חשוב בימנו. בדקו היטב את השוק ואת האופציות העומדות בפניכם בכל אזור גאוגרפי רלוונטי ונסו לבחור את הלוקיישנים המתאימים והטובים ביותר לקהל היעד. כך לדוגמא אם הנכם מעוניינים לפתוח שלוחה של הקורס בצפון, כדאי לשקול בחירה של כיתות לימוד בחיפה בתור העיר הגדולה והמובילה באזור, כזו הנגישה באופן יחסי גם לבאים מדרום.

תוכן שיוצג באופן מעניין ואטרקטיבי

כדי שהקורס ייחשב לאיכותי ומצליח, כזה שהמשתתפים בו ישמחו להמליץ עליו לחברים ומכרים, יהיה עליכם לדאוג להעביר את התכנים בו בצורה מעניינת ואטרקטיבית לעין ולאוזן ופחות בצורה "אקדמאית" יבשה. לא חשוב במה עוסק הקורס שלכם, קחו בחשבון שקרוב לוודאי קיימים קורסים דומים כיום בשוק, בין אם פרונטליים או מקוונים, ולכן עליכם תמיד לנסות ליצור בידול בתכנים שלכם ובעיקר באופן בהם אתם מציגים אותם, אם ברמת המצגת ואם באופן המילולי בו אתם הולכים להעביר שיעורים במהלך הקורס, כאשר גם בהיבט הזה חשוב מאוד להתאים את אופן ההצגה לקהל היעד המיועד – קהל צעיר יותר, מבוגר יותר וכו'.

הקפידו היטב על הצוות המלווה

בין אם בתחילת הדרך, או רק בהמשך, קרוב לוודאי שתצטרכו לגייס עימכם אנשי צוות נוספים דוגמת מתרגלים לחומר הנלמד או מרצים אורחים להעשרת הידע. חשוב שתקפידו היטב בבחירת כל איש צוות שכזה שאמור להוות את פני הקורס, כזה שיפעל בהתאם לרוח המקצועית והכללית אותה אתם שואפים להנחיל בקורס בתור האחראים עליו. כן, רצוי ואף ומומלץ לתת לכל איש צוות את החופש המקצועי המסוים לנהל שיעור כראות עיניו בהתאם לייחודיות שלו אך כל זאת בהתאם ליישור קו שתערכו מולו מבעוד מועד וכמובן לאחר שתעברו על התוכן המיועד.

וכמובן, כיתות לימוד ראויות

כל קורס פרונטלי מצריך כמובן כיתת לימוד מרווחת ונוחה ולעתים גם נדרשות התאמות ייחודיות לאופי הלמידה, לדוגמת צורת ההושבה, ציוד נלווה בכיתה וכו'. את כל אלו תצטרכו לבחון במדויק בעת בחירת הלוקיישנים שלכם לקורס על מנת שגם לכם וגם לסטודנטים המיועדים יהיו התנאים הטובים ביותר ללמידה נוחה ומפרה, בין אם מדובר במקרן תקין, כסאות נוחים ועד כמובן מיזוג ראוי לרווחת כולם.

גיל פנקו
גיל פנקו

אנו מתמקדים בפיתוח תכניות לימוד מקיפות ומעודכנות, המועברות על ידי מורים מנוסים ומומחים בתחומם. הלימודים במרכז שלנו מתאפיינים בשילוב של תיאוריה ופרקטיקה, כדי להבטיח שהסטודנטים יקבלו את הכלים הנדרשים להצלחה בשוק העבודה.

אהבתם? שתפו את המאמר!
073-3753289
רוצים ייעוץ והכוונה ללימודים ללא עלות? השאירו פרטים