קורס אקסל במטולה

תוכן עניינים

קורס אקסל במטולהקורס אקסל במטולה

קורס אקסל מטולה הוא אחד הקורסים הנחשקים בשוק, אבל למה? מה לומדים שם? היום כל מי שמבין מעט יודע שהכסף הטוב נמצא בתחום המחשבים. יש היום כל כך הרבה משרות מחשבים שאנחנו לא באמת תמיד נדע מה לבחור. קורס אקסל הוא אחד הקורסים הקלים והרווחיים ביותר בשוק. היתרון של קורס אקסל הוא שלרוב כמעט לכל תלמיד יהיה ניסיון כלשהו בתחום הזה ואין צורך להחזיק בציוד יוקרתי כדי להנות מכל התוכנות הרלוונטיות לכם. אבל מה בעצם יש ללמד כאשר מדובר על אקסל? תתפלאו, אבל יש לא מעט דברים שאתם צריכים לדעת, ועבור אותם דברים תקבלו את המשרה הבאה שלכם.

 

מה זה קורס אקסל מטולה?

כולנו מכירים את תוכנת Excel. מדובר על תוכנה אשר מעניקה לכם גיליונות אלקטרוניים, שימוש בכלי חישוב, אמצעים גרפים, שפת תכנות VBA והיא חלק מתוכנית אופיס המוכרת. יש לתוכנה כל כך הרבה דברים אחרים מאשר הגיליונות שלפעמים יכולים לשמש את הילד שלנו בתור יומן לבית הספר. כל הפונקציות אשר נמצאות בתחום המערכת יכולים לתרום לכל משרד מוביל. היתרון הוא שבאמצעות פונקציות מתמטיות ניתן לחשב חישובים מורכבים ולייצר דוחות רלוונטיים לעסק שלכם.

ניתן גם באמצעות התוכנה להרכיב דיאגרמות וגרפים, לבנות טבלאות שונות ופשוט במקום להשתמש בנייר להשתמש בתוכנות אלו ולתרום לסביבה. אז בעצם מה הסטודנטים לומדים בקורס? המטרה היא להעניק לתלמידים את כל האמצעים הרלוונטיים בתפעול התוכנה. היום תוכנת אופיס היא התוכנה הפופולרית ביותר והיא משמשת בתי עסק רבים. כחלק מתנאי קבלה למשרדים שונים וחברות הייטק נדרש ידע מקיף באופיס ובפרט באקסל. האקסל מהווה דרישת סף לקבלה לעבודות שונות. 

 

קורס אקסל מטולה – קצת ידע כללי

תוכנת אקסל היא חלק מחבילת תוכנות אופיס השייכת לחברה הגדולה והמוכרת מיקרוסופט. תוכנת אקסל בפרט היא תוכנה של גיליונות אלקטרוניים אשר נועדו בכדי לצמצם זיהום סביבתי. היום רוב החברות אשר מכבדות את עצמן לא עובדות עם גיליונות סטנדרטיים אלא עם גיליונות אלקטרוניים. יש היום קורסים שונים אשר מתחלקים לרמות שונות. אמנם אנחנו חושבים שמדובר על תוכנה מאוד פשוטה, אבל אתם צריכים היקף שעות משמעותי כדי לקבל את כל המידע הנדרש להתקבל לחברות הגדולות. יש קורס אקסל המיועד למתחילים וקורס המיועד למתקדמים. אם אתם רוצים להכיר לעומק את תוכנת האופיס ולהשתלב בעבודה במקומות מובילים אתם חייבים לקבל את ההכשרה המתאימה.

 

קורס אקסל מטולה – איך בוחרים את מוסד הלימודים?

אז לאחר שהבנו עד כמה הקורס רלוונטי הגיע הזמן להתחיל להזיז דברים. עם זאת, יש עוד שלב שאתם חייבים לעבור כדי להבטיח שתקבלו את מה שמגיע לכם. המטרה שלכם היא להגיע לקורס מקצועי אשר יעניק לכם את ההכשרה המלאה והמוכרת על ידי המוסדות השונים. מדובר על לימודי תעודה, לימודים שנחשבים למאוד נחשקים. ככל שתמצאו את עצמכם לומדים במוסד לימודים יותר מוכר ובעל מוניטין גבוה כך האופציות למקומות העבודה יהיו רחבות יותר עבורכם. יש היום הרבה מומחי אקסל אשר יצאו מקורסים שונים והם נחשבים לנכס מבחינת החברה בה הם נמצאים. הם יכולים לנהל את כל המידע של החברה באמצעות כלים וישומי בינה עסקית. רוב העסקים היום פועלים על תוכנות אקסל בתור הליבה של העסק שלהם.

קורס אקסל מטולה – קורס מתקדם

קורס עבור תלמידים מתקדמים נועד כדי להעניק לכם הכשרה נוספת כאשר יש לכם את הבסיס שיכול להספיק עבור חברות שונות. בקורס לומדים שימוש בפונקציות מתקדמות לצורך עריכת טקסט, הקלטה של רוטינות מאקרו באופן אוטומטי ועוד. גם אנשים אשר עובדים בתחום הפיננסים יכולים להיעזר בקורס המתקדמים כדי לחשב נתונים עבור הלקוחות שלהם באופן קל. רוב רואי החשבון לדוגמה משתמשים ועברו את ההכשרה המתאימה של שימוש באקסל. מדובר על רשימה ארוכה של נושאים אותם תלמדו בקורס מתקדמים. קורס מתחילים אינו מחייב אותנו בניסיון מוקדם בעוד קורס מתקדמים מחייב את התלמידים להיות בעלי ידע מקדים באקסל. 

 

פרטים טכניים עבור קורס אקסל מטולה

המחיר אותו תשלמו עבור הקורס משתנה בהתאם למקום בו תבחרו ובהתאם למסלול אותו תבחרו. בדרך כלל קורס אופיס מקיף ינוע בין 80 ועד 100 שעות לימוד והמחיר שלו יהיה בין 2,800 ש"ח ועד 4,000 ש"ח. המחיר אותו תשלמו עבור קורס אופיס למתחילים יהיה בין 20 שעות עד 40 שעות והמחיר אותו תשלמו ינוע בין 1,000 ש"ח ועד 2,200 ש"ח. כמו כן, יש לכם אפשרות לבחור בקורס באינטרנט בו אתם למעשה לא מקבלים מחנך צמוד אשר יוכל לענות על כל השאלות שלכם, מה שאתם מבינים אתם מבינים. יש מוסדות לימוד אשר גם הם עברו ללימודים מקוונים, אך הם כן מעניקים את הייעוץ הנדרש. המחיר של קורס אינטרנטי משתנה ויכול להגיע למחירים של קורסים פרונטליים 

גיל פנקו
גיל פנקו

אנו מתמקדים בפיתוח תכניות לימוד מקיפות ומעודכנות, המועברות על ידי מורים מנוסים ומומחים בתחומם. הלימודים במרכז שלנו מתאפיינים בשילוב של תיאוריה ופרקטיקה, כדי להבטיח שהסטודנטים יקבלו את הכלים הנדרשים להצלחה בשוק העבודה.

אהבתם? שתפו את המאמר!
073-3753289
רוצים ייעוץ והכוונה ללימודים ללא עלות? השאירו פרטים