קורס אימון אישי

תוכן עניינים

קורס אימון אישי נועד כדי להכשיר אתכם לתת ממה שיש לכם לאנשים אחרים. כולנו מעוניינים בהצלחה בחיים האישיים שלנו, בין אם מדובר על הצלחה עסקית, זוגית או משפחתית. לא לכולנו יש את הכלים כדי לממש את הפוטנציאל שלנו, ורובנו צריכים דחיפה כדי להתקדם הלאה. בשביל זה אתם כאן. קורס אימון אישי מעניק לכם את ההכשרה להעניק לאחרים את הדרך להעצים את עצמם. קורס זה יכול להתפרש לשני מובנים, או שאתם מגיעים כדי לקבל את האימון האישי או שאתם לומדים איך להעניק אותו.

מה זה קורס אימון אישי?

קורס אימון אישי מכונה גם קואצ'ינג. מדובר על מקצוע שהוא יחסית חדש ותפס תאוצה עצומה בשנים האחרונות. המטרה היא ליצור לנו עוד מעמד פסיכולוגי אשר יעזור לכם להצליח בכל תחום בחיים. מדובר על מאמנים אישיים אשר מלווים את הלקוחות שלהם בכל תהייה שיש לכם בחיים. לפעמים הרוח שלנו ירודה, אנחנו ממש לקראת זה שאנחנו רוצים להרים ידיים. התפקיד של המאמן האישי הוא לאמן אתכם פסיכולוגית. התפקיד של מאמנים אישיים הוא הוא לעזור לכם לממש את כל מה שרציתם להיות ולא הייתם. חשוב להדגיש, לא מדובר במאה אחוז הצלחה, הרבה מההצלחה תלויה בכם. מאמן אישי מקצועי ידע להראות לכם את כל התמונה המלאה בכל בחירה שאתם עושים. לפעמים אנחנו צריכים מישהו שידחוף אותנו להצלחה, לפעמים זה גדול עלינו. המטרה של מאמן אישי היא לא רק לדחוף אתכם, אלא להעניק לכם את הכלים להתמודד עם כל מכשול שיש לכם בחיים באופן עצמאי. כולנו בנויים מהמון מחסומים פנימיים, המטרה היא לפרוץ אותם ולשנות את החיים שלכם למה שאתם תמיד חלמתם שהם יהיו.

איך זה עובד?

מדובר על תהליך של עבודה צמודה בו המאמן מכיר את האדם איתו הוא עובד לעומק. מדובר על עמדה שהיא מאוד טריקית בהתחלה, כי כאשר אין תוצאות זה הזמן הכי קל לפרוש. לכן, מאמן אישי חייב להיות ממוקד ולדעת שההתחלה היא החלק הקשה ביותר בתהליך עבור שניכם. השימוש בפסיכולוגיה חיובית תמיד היה מוצלח, יש כלים שונים בעזרת המאמן ידע להכווין את הלקוח באמצעות משימות שונות, זיהוי ומודעות עצמית. אבל בתור התחלה, המטרה שלכם היא ליצור תוכנית עבודה. תוכנית עבודה ללא חזון היא תוכנית לא אפקטיבית בעינינו. החזון תמיד חייב לשרת את המטרה, החזון חייב לעמוד לכם מול העיניים מתחילת הדרך ועד סופה. החזון יכול להיות לראות את המשפחה שלכם מבוססת ויושבת בסוף היום ביחד, החזון יכול להיות לתת השראה לאחרים וכן הלאה. צריך לדעת מהן המגבלות שמנעו מכם עד היום לממש את הפוטנציאל שלכם. ברגע שיש לנו את כל הקלפים על השולחן הרבה יותר קל להתחיל בתהליך.

למי זה מתאים?

היום יש מאמן אישי כמעט לכל אחד, תאמינו או לא. מאמן אישי יכול לעזור ל"אדם הקטן" וגם יכול לעזור לאנשים שכביכול כבר הצליחו. לא תמיד מה שאתם רואים זה מה שקורה בפועל. יש אנשים שיש להם כסף כדי לממן שכונה שלמה ועדיין הם צריכים קורס אימון אישי. הסיבה לכך היא שבמקום אחר בחיים שלהם הם לא מצליחים להסתדר. רבים מבקשים קורס אימון אישי כאשר מדובר על הצלת חיי המשפחה, סדר עדיפויות, כלים ניהוליים וכן הלאה. במהלך המפגשים יעלה הלקוח בעצם את כל הבעיות בהם הוא נתקל, המטרה היא שהמאמן והלקוח יעברו תהליך הכרתי ורגשי אשר יעזור לשניהם להגיע לתובנות לגבי ההמשך.

 

למי זה מתאים לאמן? קורס אימון אישי אשר מכשיר מאמנים אישיים נועד כדי לתת לכם את הכלים הניהוליים למקד ולעזור לאחר. בדרך כלל מי שחווה כישלון בחיים או שהרגיש הכי למטה ירצה להראות לאחרים שיש גם אור בקצה המנהרה. לכן, קורס אימון אישי מתאים לכל מי שרוצה לעזור לאחר, לראות את התמונה בהתחלה ואת התמונה הסופית.

סוגים שונים של קורס אימון אישי

קורס אימון אישי יכול להתחלק למספר סוגים שונים של קורסים. יש קורס אימון עסקי אשר נועד למקד בעלי עסקים בכל שלב שהם מבחינה עסקית למינוף העסק. זיהוי תהליכים שגויים בעסק, לדעת איך לדבר באופן ניהולי ועוד. יש קורס אימון ADHD אשר מתאים לאימון לילדים, בני נוער ובוגרים אשר יש להם הפרעת קשה או לקות למידה אחרת. יש קורס אימון הורים אשר נועד להכשיר את ההורים לעמידה בקשיים משפחתיים שונים, סמכות הורית, מצב של גירושין ואיך שומרים על תקשורת משפחתית מול מתבגרים. הקורס הבא הוא קורס אימון זוגי, קורס אשר נועד לפתור בעיות זוגיות ולשפר את התקשורת הזוגית. כמו כן, יש קורס אימון אישי אשר מתאים לאימון לאורח חיים בריא, קורס אימון הוליסטי ועוד.

כמה זה עולה?

המחיר אותו תשלמו עבור קורס שמכשיר אתכם להיות מאמנים אישיים יעלה בין 8,000 ש"ח ועד 18,000 ש"ח. המחיר אותו תשלמו עבור שיעור בכל תחום של אימון אישי נע בסביבות ה-120 ש"ח ועד 240 ש"ח בדרך כלל, תלוי בסוג הקורס אותו בחרתם.

גיל פנקו
גיל פנקו

אנו מתמקדים בפיתוח תכניות לימוד מקיפות ומעודכנות, המועברות על ידי מורים מנוסים ומומחים בתחומם. הלימודים במרכז שלנו מתאפיינים בשילוב של תיאוריה ופרקטיקה, כדי להבטיח שהסטודנטים יקבלו את הכלים הנדרשים להצלחה בשוק העבודה.

אהבתם? שתפו את המאמר!
073-3753289
רוצים ייעוץ והכוונה ללימודים ללא עלות? השאירו פרטים