קורס אילוף כלבים בצפון

תוכן עניינים

מאז ומתמיד אהבתם בעלי חיים? זה הזמן שלכם לשלב בין האהבה שלכם לבעלי חיים לבין המקצוע בו תעבדו. קורס אילוף כלבים בצפון מקנה לכם את כל הכלים אליהם אתם נדרשים בשביל לאמן כלבים ולעשות את מה שאתם אוהבים. אילוף כלבים היא אומנות בשל עצמה, חשוב לדעת שנדרשת הכשרה מעמיקה מול כל זני הכלבים שיש בארץ, יש לדעת להתמודד עם מקרים חריגים. וכמו כן, כלבנות טיפולית היא גם אופציה שיכולה להיכלל בזמן הקורס. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על קורס אילוף כלבים בצפון.

מה זה בדיוק?

יש סוגים שונים של אילופים, לשם הדיוק, יש סוגי אילופים עם מטרות שונות. יש כלבים אשר נועדו להיות כלבי שמירה, יש אילוף לצרכים, יש אילוף בסיסי ויש אילוף כנגד כלבים אלימים. כאשר אנחנו פוגשים כלב אנחנו צריכים לזכור שלכל כלב יש עבר. יש סוגים שונים של כלבים, חלק מהכלבים עבור דבר מה בעבר שלהם אשר הוביל אותם להתנהג כמו שהם מתנהגים עכשיו. הדוגמא הבולטת ביותר היא כלבים אשר משמשים לקרבות וחולצו. כלבים אלו יהיו מסוכנים  בהתחלה, אבל הנפש שלהם עדיין עדינה. כל מה שצריך לעשות הוא לדעת איך לגשת אליהם.

לרכוש מקצוע של מאלף כלבים בקורס אילוף כלבים בצפון
Image by Katrin B. from Pixabay

כמו כן, יש לנו כלבים לליווי אישי, כלבי גישוש, כלבי בילוש, כלבים אשר מיועדים לסיוע של בעלי מוגבלויות, כלבים שעושים עבודה טיפולית עם האוכלוסייה הבוגרת יותר ועוד. בשנים האחרונות הביקוש לאילוף כלבים רק גדל, ובהתאם לכך גם כל נושא הלימודים של אילוף התרחב. יש קורס אילוף כלבים בצפון אשר מיועד לסוגים שונים של אילוף, יש גם קורס כולל. עליכם לבחור את סוג הקורס בו אתם רוצים להתמקצע. קורס אילוף כלבים בצפון משלב בתוכו גם לימודים תיאורטיים וגם לימודים מעשיים. בחלק מהקורסים כחלק מהקורס יהיה עליכם לאמץ כלב בגיל מסוים ואיתו אתם תעבדו. אם כבר יש לכם כלב בוגר זה לא תמיד יהיה רלוונטי, לכן יש להתייעץ עם מוסד הלימודים לפני שאתם נרשמים במה כרוכה ההרשמה.

הקורס מתאים לכל מי שבאמת אוהב כלבים ובעלי חיים בכללי. הקורס תורם לכך שאתם הופכים את מה שאתם אוהבים לעשות למקצוע שלכם, ולא הרבה זוכים להגיע להישג כזה. אם תמיד היה לכם קשר מיוחד עם בעלי חיים, קורס אילוף כלבים בצפון הוא הקורס המתאים ביותר. כמו כן, זה לא נגמר בקורס הזה בלבד. תוכלו להרחיב את הידע שלכם בעוד נושאים הקשורים בבעלי חיים בחלוף השנים כמו רכיבת סוסים, רכיבת סוסים טיפולית ועוד.

מה לומדים בפועל?

כפי שציינו, הלימודים כוללים גם שלבים מעשיים וגם תיאורטיים. כחלק מנושאי הלימוד בקורס אתם תלמדו גם מתן

מה לומדים בפועל בקורס אילוף כלבים בצפון
Image by Pezibear from Pixabay

עזרה ראשונה לכלבים, צורות למידה שונות של כלבים, תקשורת, ציוד אילוף, שפת גוף של הכלב, זנים שונים, התאמה בין סוג הכלב לצרכים שלו, גידול הכלבים, טיפוח, תזונה נכונה לכלבים, אבולוציה ועוד. את ההכשרה תוכלו לקבל במוסדות הלימודים השונים. חשוב לבחור במקום מקצועי אשר יעניק לכם תעודת הסמכה לאילוף כלבים אשר מוכרת על ידי הרשויות. הדרך הטובה ביותר לבדוק עד כמה מוסד הלימודים שלכם הוא טוב, היא על ידי בדיקה של הבוגרים אשר עוסקים במקצוע. עליכם לראות מה הם עושים היום, חיפוש קצת בגוגל יעשה את העבודה.

אנחנו ממליצים גם לשים לב מי הוא המדריך של הקורס. יש היום מוסדות לימודים אשר דואגים לכך שמי שמעביר את הקורס יהיה מדריך אשר עוסק בתחום הכלבנות כבר שנים רבות ושיש לו ניסיון רב. משך זמן הקורס משתנה בהתאם לקורס הספציפי אותו בחרתם. משך זמן הקורס הקצר ביותר יהיה כחצי שנה. אם תרצו קורס אילוף כלבים בצפון אשר הוא מקיף ונוגע בכל הנושאים, משך זמן הקורס יכול להגיע לשנתיים. בסך הכל מדובר על כ-220 שעות לימוד במתכונת חד שבועית או דו שבועית.

מהי כלבנות טיפולית?

קורס כלבנות טיפולית הוא קורס בפני עצמו אשר מעניק לכם תמיכה רפואית לצד אילוף כלבים. האוכלוסיה שבאמה לומדים בקורס כלבנות טיפולית לעומת קורס אילוף כלבים בצפון הקורס מתמקד הוא אילוף כלבים עם אוכלוסיות שונות כמו ילדים, נוער, קשישים ובעלי מוגבלויות. המטרה היא שבעזרת האילוף שלכם הכלב יידע להתמודד עם לקויות שונות שיש לאותם אנשים. מדובר על פיתרון במגוון בעיות וקשיים התנהגותיים פיזיים ורגשיים. הקנייה של כלבים לתמיכה במקרים מגוונים היא חלק נכבד של הקורס. וכמו כן, המטרה היא לסייע לאותו אדם להתגבר על הבעיה שלו או להתמודד איתה בעזרת בעלי חיים.

תנאי קבלה ומחיר

הלימודים מיועדים לגילאי 21 ומעלה, עליכם להציג אישור רפואי, ידע באנגלית בחלק מהמוסדות ומעבר ראיון קבלה. לאחר הקורס תוכלו לעבוד במקומות מסודרים כמו עוזרי וטרינר או מוכן אילוף כלבים. לאחר שצברתם מוניטין מסוים תוכלו לפנות לשוק הפרטי. המחיר השנתי עבור קורס אילוף כלבים בצפון נע בין 12,000 ש"ח ועד 17,000 ש"ח. יש לוודא אם מדובר על קורס בהיקף של 220 שעות או 330 שעות ובנוסף גם סטאז'.

גיל פנקו
גיל פנקו

אנו מתמקדים בפיתוח תכניות לימוד מקיפות ומעודכנות, המועברות על ידי מורים מנוסים ומומחים בתחומם. הלימודים במרכז שלנו מתאפיינים בשילוב של תיאוריה ופרקטיקה, כדי להבטיח שהסטודנטים יקבלו את הכלים הנדרשים להצלחה בשוק העבודה.

אהבתם? שתפו את המאמר!
073-3753289
רוצים ייעוץ והכוונה ללימודים ללא עלות? השאירו פרטים