קורסים הכרחיים בדרך לקריירה חדשה

תוכן עניינים

קריירה היא אחד מעמודי התווך בדרך של כל אדם שרוצה לעסוק בתחום מסוים. אנשים בוגרים יוצרים לעצמם קריירות כל הזמן. חלק מהאנשים יעשו זאת כבר לאחר הצבא ויעסקו בתחום מסוים במשך שנים רבות. אנשים אחרים יגלו במהלך החיים כי הקריירה שהם עוסקים בה עכשיו כבר לא מעניינת אותם ויבחרו ליצור לעצמם קריירה חדשה. כל סוג של קריירה מצריכה התמקצעות ואף לימודים מסוימים על מנת להיות טובים במה שאתם עתידים לעשות. במאמר הבא נדבר על מספר קורסים חשובים והכרחיים, כאשר אתם ניגשים לקריירה חדשה.

 

קורס אופיס

עבודת מחשב היא כבר מזמן מנת חלקם של כל העסקים, הארגונים והתפקידים וכולם מתנהלים בדרך זו או אחרת בעזרת המחשב. ברוב התפקידים דורשים ידע בסיסי במחשב הכולל עבודה על WORD ואקסל. את ה-WORD רוב האנשים מכירים ואפשר לומר שהוא דיי פשוט, לעומת זאת, האקסל הינה תוכנה מבריקה ומאוד שימושית ויש בה המון פונקציות שזקוקים להן בעבודה, אך רבים לא יודעים להשתמש בהן. קורס אקסל לפני תחילת הקריירה, הוא באמת קורס שימושי מאוד שיעזור לכם להתקבל לעבודה וגם במהלך העבודה.

 

קורס הכנה לריאיון עבודה

פיתוח של קריירה מתבצעת בדרך כלל לאחר שלמדתם במקום כלשהו את התפקיד שאתם הולכים לעסוק בו. בשעה טובה סיימתם את הלימודים וכעת התחלתם לחשוב על החלק של הקבלה לעבודה. אז הגשתם קורות חיים והנה זומנתם לריאיון ראשון ופתאום הבנתם כי אין לכם שום ידע על מה הולכים לשאול אתכם. חשוב להבין, כי רוב הראיונות הם בדרך כלל דומים, אך הכנה נכונה אליהם, בהחלט יכולה לעזור לכם להתקבל. כיום יש מגוון רחב של קורסי הכנה לריאיון עבודה שבהם תלמדו על כל השאלות ששואלים בריאיון ואיך כדאי לענות עליהן.

 

קורס רשתות חברתיות

הרשתות החברתיות הן הדבר החזק ביותר כיום בכל התחומים. הכל קורה ברשת ואתם צריכים להיות מעודכנים. שם תמצאו מגוון רחב של עבודות ותוכלו להציע את עצמכם. כמו כן, אם בחרתם בקריירה עצמאית, הרי שהרשתות החברתיות חשובות מאוד עבור השיווק שלכם. מעבר לכך, יש תפקידים שכיום דורשים את הידע הזה. קורס בתחום יעזור לכם מאוד בכל קריירה שתבחרו.

 

קורס לינקדאין

לינקדאין היא הפלטפורמה הכי גדולה כיום להצגה עצמית של מחפשי עבודה. כרטיס בלינקדאין הוא כרטיס הביקור שלכם ובתחילתה של קריירה חדשה, אתם בהחלט רוצים להופיע שם. איך כדאי להופיע בלינקדאין? מה לכתוב בכרטיס שלכם? איך להפוך את הכרטיס ליצירתי יותר ומעביר מסר נכון עליכם? את כל התשובות לשאלות אלו, תוכלו לקבל בקורס לינקדאין.

הקורסים שהזכרנו כאן הם רק מספר קורסים מבין מגוון רחב של אפשרויות ללמידה בדרך לקריירה חדשה. בדקו מה הנישה שלכם ומצאו את הקורסים שיעזרו לכם בדרך.

גיל פנקו
גיל פנקו

אנו מתמקדים בפיתוח תכניות לימוד מקיפות ומעודכנות, המועברות על ידי מורים מנוסים ומומחים בתחומם. הלימודים במרכז שלנו מתאפיינים בשילוב של תיאוריה ופרקטיקה, כדי להבטיח שהסטודנטים יקבלו את הכלים הנדרשים להצלחה בשוק העבודה.

אהבתם? שתפו את המאמר!
073-3753289
רוצים ייעוץ והכוונה ללימודים ללא עלות? השאירו פרטים