סקירת מאפייני קורס אבטחה

תוכן עניינים

אחד התפקידים הכי מהותיים, תפקיד שקיים כבר שנים רבות וכנראה גם כאן כדי להישאר הוא איש אבטחה או מנהל אבטחה. אנו חיים במציאות שמחייבת אותנו להיות כל הזמן ”עם האצבע על הדופק“ ואין מקום להיסוסים או לשאננות.  אם אתם מחפשים תפקיד מהותי, עם משמעות, תפקיד שבו אפשר להתקדם ולדאוג לבטיחות של האנשים הנמצאים סביבכם כל הזמן, שווה לצאת לקורס אבטחה בו תלמדו את כל מה שאתם צריכים וזאת בכדי לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר. מנהלי אבטחה מודרניים במגזר הציבורי והפרטי מתמודדים מדי יום עם איומים ואתגרים חדשים. באופן אידיאלי, תחום אחריותם הוא להשפיע, לתמוך וליישם מדיניות ונהלים אשר מעלים את רמת האבטחה בארגון ומחלקים את תחומי האחריות לכל רמה בכל חטיבה בארגונים. קורס אבטחה מכשיר מנהלי אבטחה לעסוק בתחומים שיאפשרו לו לבצע את תפקידו היטב.

לארגונים לאומיים או בינלאומיים, בקנה מידה גדול או קטן, מבוססי תעשייה, מסחריים, קמעונאים או ממשלתיים, מנהלי אבטחה אחראים על הבטיחות של המקום והצוותים שלהם, ולכן קורס אבטחה מושלם עבורם.

תפקיד מנהל אבטחה

מנהל אבטחה, או מומחה בריאות ובטיחות תעסוקתי, מעריך סביבות עבודה כדי להמליץ על אמצעי בטיחות מונעים.

הוא גם מציע המלצות לגבי האופן בו יש לטפל בבעיות בטיחות כאשר מתרחשת תאונה. כמנהל אבטחה, התפקידים שלכם כוללים הדרכת עובדים לגבי פרוטוקולי בטיחות, חקירת תאונות, מעקב והערכת אזורי עבודה באופן שוטף והצעות על המלצות מדיניות עבור מקום העבודה.

לאחר סיום קורס אבטחה, אתם יכולים לעבוד בתחום מיוחד, כמו ייצור או בנייה, והתפקיד שלכם הוא לסייע לעובדים ולמנהלים להימנע מתאונות ומסיכונים בריאותיים.

קורס אבטחה מכשיר למצוינות בתחום

למנהל אבטחה טוב יש שילוב של ידע בתעשייה, כישורי תקשורת ותשומת לב לפרטים. יש להכיר את התעשייהמה המיומנויות שניתן לרכוש בקורס אבטחה שלכם ואת כל אתגרי הבטיחות הרלוונטיים. יש לעבוד קשה על מנת להתעדכן במדיניות העדכנית של הממשלה והחברה כדי לוודא שאתר העבודה שלכם ימשיך לעמוד בדרישות.

קורס אבטחה מלמד גם בניית מערכת יחסים טובה עם העובדים והמנהלים באתר. מנהל אבטחה טוב עובד בשיתוף פעולה עם שאר העובדים ליצירת מדיניות אפקטיבית שאינה מפריעה לעבודה.

מה לומדים?

  • תפקידי ואחריות מנהל אבטחה.
  • סגנונות ניהול אבטחה יעילים.
  • השגת יעדים ארגוניים
  • ניהול צוותים ויחידים.
  • קשרי לקוחות מצוינים.
  • בחירה ובדיקת צוות עובדים.
  • מערכת המשפט הפלילי.
  • הגנת מידע וזכויות אדם.
  • חופש המידע.
  • יצירת תרבות ארגונית של אבטחה.
  • חוק המשטרה והראיות הפליליות.
  • חקיקה חיונית.
  • בריאות ובטיחות בעבודה.
  • משפט אזרחי, פלילי ודיני עבודה.
  • הערכת טכנולוגיות מערכות אבטחה.
  • כוח מעצר.
  • שלמות ראייתית של מוצגים.
  • ניהול סיכונים.

עיסוק בתחום

כדי לעבוד כמנהל אבטחה, יש צורך בהשכלה על תיכונית והכשרה מיוחדת של קורס אבטחה. למרות שחלקמה לומדים בקורסי אבטחה מהעבודות דורשות תואר שני בבריאות תעסוקתית או תחום קשור, רוב המשרות של מנהל אבטחה דורשות רק תואר ראשון.

כדאי ללמוד את היסודות של בריאות ובטיחות תעסוקתית, כולל התקנים הרלוונטיים. אתם צריכים גם לחדד את כישורי פתרון הבעיות שתזדקקו להם בעבודה. תחום הבריאות והבטיחות התעסוקתית צומח וצפוי להמשיך לגדול, כך שלמנהלי אבטחה תמיד יוצעו משרות מעניינות ומשתלמות.

 

מה היתרונות של יציאה וסיום קורס אבטחה?

  1. עבודה מתגמלת עם אופציה לעשות שעות נוספות, לעבוד שבתות וחגים
  2. מוגדרת בתור עבודה מועדפת לאנשים עם רקע צבאי קרבי
  3. אופציות רבות לקידום
  4. עבודה מספקת המעניקה ערך מוסף ומשמעות

 

כיצד בוחרים קורס אבטחה?

מדובר במסלול לימודים לכל דבר בו תדרשו להתחייב למסלול מקצועי מסוים. לכן, לפני שאתם בוחרים קורס כזה אוכיצד לבחור קורס אבטחה על הצד הטוב ביותר אחר, שווה לבדוק את הדברים כמו שצריך. למשל, כדאי לבדוק איפה הקורסים השונים מועברים והאם ההגעה לשם נוחה לכם מבחינת שאר לוח הזמנים שלכם. בדקו מה בדיוק לומדים במהלך הקורס ועם איזו תעודה או הכשרה תצאו. חשוב לשאול גם מי מעביר את הקורס, באיזו מתכונת, מה יהיו הדרישות מכם במהלך הלימודים בהיבט של מבחנים, משימות ועבודות. למעשה, שווה לבדוק את הדברים היטב ורק אחרי שהבנתם שזה המסלול שמתאים לכם, לגשת אליו. מכיון ויש דרישה מאוד גדולה לאנשי אבטחה בישראל, יש מוסדות שגם מסייעים לאחר הקורס בתהליך של מציאת עבודה.

העלות של קורס אבטחה

קורס אבטחה יכול להיות זמין בעלות של 6,200 ₪ לפני מע"מ. משך הקורס נקבע על ידי מרכז ההכשרה ומשתנה בהתאם להיקף התכנים הנלמדים. בסיום הקורס, התלמידים מקבלים תעודת הכשרה לעיסוק בתחום. לאחר הקורס תוכלו להשתלב בשוק העבודה יחסית בקלות.

רוצים לקבל מידע נוסף על קורס אבטחה? דרך האתר Limudim index תוכלו לקבל מענה על כל השאלות בכדי לכוון לעצמכם את המסלול המתאים ולפתח לעצמכם קריירה בעתיד. כל שעליכם לעשות הוא להשאיר את הפרטים שלכם אצלנו באתר ואחד מנציגנו יחזור אליכם במהרה עם כל הפרטים.

גיל פנקו
גיל פנקו

אנו מתמקדים בפיתוח תכניות לימוד מקיפות ומעודכנות, המועברות על ידי מורים מנוסים ומומחים בתחומם. הלימודים במרכז שלנו מתאפיינים בשילוב של תיאוריה ופרקטיקה, כדי להבטיח שהסטודנטים יקבלו את הכלים הנדרשים להצלחה בשוק העבודה.

אהבתם? שתפו את המאמר!
073-3753289
רוצים ייעוץ והכוונה ללימודים ללא עלות? השאירו פרטים