מקצוע ההנדסה הוא עתיד העולם

תוכן עניינים

מקצוע ההנדסה היה אחד המקצועות המכניסים והמבוקשים בעולם. זה מקצוע שלא רק מכובד אלא גם אהוב על רבים.

מהנדסים הם בדרך כלל אנשים סקרנים, אנליטיים וחדשניים. יש להם את הכישורים לפתור בעיות וליצור פתרונות. מהנדסים ניתן למצוא בכל תחום לימודים, ויש להם השפעה על כל היבטי החיים – מרפואה דרך חקר חלל ועד בנייה.

חשוב שתדעו שהנדסה היא לא רק בניית גשרים או תכנון מבנים; מדובר בפתרון כמה מהבעיות המורכבות ביותר בעולם.

יש אנשים שחושבים שמהנדסים הם רק בנאים או טכנאים, אבל זה לא יכול להיות רחוק יותר מהאמת! מהנדסים פותרים כמה מהבעיות המורכבות ביותר של ימינו בעזרת כישורי פתרון הבעיות היצירתיים שלהם, המוחות האנליטיים שלהם והיכולת שלהם להמציא פתרונות חדשניים לצרכים העתידיים שלנו.

לימודי הנדסת חשמל תחום מורכב ומסקרן

לימודי הנדסת חשמל הם מורכבים ביותר הנדסת חשמל היא המקצוע החוקר ועוסק בייצור, הולכה וניצול של חשמל. הוא כולל בתוכו לימודי אלקטרוניקת כוח, מערכות חשמל, הנדסת חשמל ומכונות חשמליות.

לתחום הנדסת החשמל יש מגוון עצום של התמחויות, וזה יכול להקשות על ההחלטה איזה מהם ללמוד.
מאמר זה מספק סקירה של ההתמחויות השונות בתחום.

ההתמחות הראשונה היא הנדסת חשמל, המתמקדת בייצור, הולכה והפצה של חשמל, הנדסת חשמל, המכונה גם הנדסת חשמל ואלקטרוניקה, היא הטכנולוגיה של בקרת זרימת אלקטרונים והפקת חשמל.

ההתמחות השנייה היא הנדסת אלקטרוניקה, המתמקדת בתכנון וייצור של מכשירים אלקטרוניים כגון מחשבים, טלוויזיות וטלפונים ניידים.

ההתמחות השלישית היא הנדסת מחשבים העוסקת בתכנון ופיתוח של מערכות חומרת מחשבים ותוכנה באמצעות שימוש בטכניקות דיגיטליות ואנלוגיות כאחד.

האם שווה להיות מהנדס ?

למהנדסים יש ביקוש רב והם אחד מאנשי המקצוע המבוקשים בעולם. הם אחראים לתכנון, בנייה ותחזוקה של כל מיני מערכות מכבישים, מבנים ועד תחנות כוח גרעיניות. הצורך במהנדסים צפוי לגדול משמעותית במהלך השנים הקרובות.

הלשכה האמריקאית לסטטיסטיקה של העבודה צופה שעד 2022 יהיו 1.4 מיליון משרות הנדסיות יותר ממה שמערכת החינוך יכולה להפיק.
למהנדסים יש פוטנציאל השתכרות גדול והם יכולים לעבוד במגוון תעשיות כולל תעופה וחלל, בנייה, ייצור, תחבורה, הנדסה כימית ועוד רבים אחרים.

בשנת 2012, השכר השנתי החציוני למהנדס היה 81,790 דולר. זה שכר גבוה מהממוצע עבור כל שאר המקצועות על פי הלשכה האמריקאית לסטטיסטיקה של העבודה. משכורות המהנדסים משתנות בהתאם לתעשייה בה הם עובדים ולרמת הניסיון שלהם.

מהנדסים ברמת מתחיל יכולים לצפות להרוויח בסביבות $60,000 לשנה בעוד שאנשי מקצוע עם למעלה מ-10 שנות ניסיון יכולים להרוויח יותר מ-$100,000 בשנה. חלק מעבודות הנדסה דורשות תואר שני ואפילו דוקטורט.

גיל פנקו
גיל פנקו

אנו מתמקדים בפיתוח תכניות לימוד מקיפות ומעודכנות, המועברות על ידי מורים מנוסים ומומחים בתחומם. הלימודים במרכז שלנו מתאפיינים בשילוב של תיאוריה ופרקטיקה, כדי להבטיח שהסטודנטים יקבלו את הכלים הנדרשים להצלחה בשוק העבודה.

אהבתם? שתפו את המאמר!
073-3753289
רוצים ייעוץ והכוונה ללימודים ללא עלות? השאירו פרטים