מכללת מדיאטק ג'ון ברייס חיפה

תוכן עניינים

אם אתם מחפשים מכללה איכותית, מקצועית, עם אנשים טובים, אווירה מעולה וכזו שתספק לכם בדיוק את הידע והמקצוע שאתם מחפשים, תבחרו מכללת מדיאטק ג‘ון ברייס חיפה.

מכללת מדיאטק ג'ון ברייס חיפה היא אחת מתוך שלוש מכללות (הסניפים) של מכללת מדיאטק ג'ון ברייס והגדול ביותר ללימוד תחומי ההייטק בצפון הארץ. המכללה שנמצאת בבעלות של חברת מטריקס, חברה מובילה בישראל בתחום מערכות מידע, היא המכללה לתחומי ההי טק, הטכנולוגיה והדיגיטל. המכללה הוקמה  בשנת 1991  מתוך כוונה ללמד מגוון רחב של קורסים ומסלולי הכשרה העדכניים לפי שוק העבודה.

היתרונות של מכללת מדיאטק ג'ון ברייס חיפה-

  •  המדריכים במכללת מדיאטק ג'ון ברייס חיפה הם אנשים בעלי ניסיון רב בהדרכה ובתחומי הפיתוח, המדיה,הקורס במכללת מדיאטק ג'ון ברייס חיפה מעודכן לכל הנושאים העדכניים בתחום הQA בחברות היי טק כך שבוגרי הקורס יקבלו כלים ומיומנויות שיעזרו להם להשתלב בתחום לאחר הלימודים ניהול רשתות, הנדסה  ועוד,  מטרתם הם להכשיר את הסטודנטים ביום שאחרי הלימודים  בשוק העבודה.
  •  למכללת מדיאטק ג'ון ברייס חיפה יש מחלקת השמה שמשרתת את הסטודנטים ואת הארגונים בצפון ומתווכת ביניהם.  הארגונים שמעוניינים לקבל אנשי מקצוע מיומנים בתחומי המחשוב והטכנולוגיה נהנים ממאות הבוגרים של המכללה שמשיגים את עבודתם הראשונה בתחום.
  •  מוסד הלימודים מקיים שיתוף פעולה עם מייקרוסופט  משנת 1995  ומשמש כבית עבור ההדרכות והבחינות של עובדי החברה. בנוסף, המכללה מכשירה אנשי פיתוח וחומרה, אנשי רשתות, אנשי מדיה ודיגיטל ומהנדסים עבור ארגונים המובילים כמו צ'ק פוינט, סיסקו, אלביט, אינטל ועוד.

מה לומדים במכללת ג'ון ברייס חיפה-

המכללה מתמחה בארבעה מסלולי הכשרה. תחום מערכות וחומרה, תחום התכנות, תחום עיצוב ושיווק ותחום הדאטה.  לסטודנט אשר בוחר קורס מתחום מסוים תהיה אפשרות לבחור באיזה מתכונת הוא מעונין ללמוד –

  • פרונטלי, הגעה פיזית לכיתות לימוד במכללה.
  • און ליין, צפייה בשיעורים דרך המחשב.
  • היברידי, לימודים משולבים בין הפרונטלי לאון ליין.

מסלולי הלימודים בתחום מערכות וחומרה

בתחומי המערכות והחומרה, מכללת מדיאטק ג'ון ברייס בחיפה  מציאה קורסים טכנולוגים עדכניים ומכשירה את למכללת מדיאטק ג'ון ברייס חיפה יש מחלקת השמה שמשרתת את הסטודנטים ואת הארגונים בצפון ומתווכת ביניהם הסטודנטים כאנשי מקצוע בתחום.

  • קורס ניהול תשתיות תקשורת- הכשרת אנשי IT, קורס מקיף בו הסטודנטים ילמדו  להקים ולתפעל שירותי ענן ותשתיות, לעבוד מול שרתים ופלטפורומות ענן.

הקורס מיועד לאנשים עם ידע טכני בסיסי  בתחום המחשוב.

  • קורס הגנת סייבר, אבטחת מידע- תחום שמתפתח ללא הפסקה ובעל ביקוש רב בתחום ההייטק.  בקורס ילמדו הסטודנטים טכניקות הגנה מתקיפות,  זיהוי וניטור אירועים, מחקר איכותי על הצד התוקף,  במהלך הקורס הסטודנטים יחוו התמודדויות מעשיות עם האתגרים השונים כדי לדמות את יום העבודה של לוחמי הסייבר בהארגונים.

לקורס מתקבלים לאחר ראיון אישי ולא מצריך ידע או ניסיון קודם.

  • קורס טכנאי מחשבים – להכיר את עולמות החומרה, התחזוקה והתקלות האפשריות באופן מקיף. בין היתר נושאי הלימוד בקרוס יכללו את מבנה המחשב, מעבדים לוחות אם ספקי כח ועוד. בסוף הקורס הבוגרים ישתלבו בארגונים בתפקידה תמיכה טכנית וטכנאי מחשב.
  • טכנאי סמארטפונים – מטרת הקורס הינו להכשיר את הבוגרים למיומנים בפתרון לתקלות השונות בסמארטפון, הקורס מיועד לקהל החופשי בעל זיקה לטכנולוגיה, המעוניינים לעבוד בתחום כשכיר או עצמאי.

מסלולי הלימודים בתחום התכנות-

  • קורס תכנות JAVA -הקורס לימוד של אחת משפות התכנות הפופולרית ביותר הקורס נוגע בכל עולם הפיתוחהקורס של מכללת מדיאטק ג'ון ברייס חיפה שמה דגש על לימוד עקרונות העיצוב ושיטות עבודה בעולם הגרפיקה גם מהצד של הלקוח וגם מהצד של השרת באופן כללי וגם ע"י שפת JAVA. תנאי קבלה לקורס כוללים ראיון קבלה, מבחן התאמה ויכולת בסיסית על מחשב.
  • קורס בדיקת תוכנה QA – תחום הQA משמעותי מאוד בפיתוח מוצרים ובדיקות יסודיות הן הכרחיות ותופסות תפקיד מרכזי בפיתוח של הארגון  בכל מה שקשור לאיכות המוצרים. הקורס במכללת מדיאטק ג'ון ברייס חיפה מעודכן לכל הנושאים העדכניים בתחום הQA בחברות היי טק כך שבוגרי הקורס יקבלו כלים ומיומנויות שיעזרו להם להשתלב בתחום לאחר הלימודים.

 

מסלולי לימוד בתחום עיצוב ושיווק

  • קורס עיצוב גרפי- תחום עיצוב הגרפי אשר נמצא בצמיחה גדולה לאור כניסתנו של העולם הדיגטלי  ויחד עם עולם הדפוס הופך את המקצוע הזה למבוקש מאוד. הקורס של מכללת מדיאטק ג'ון ברייס חיפה שמה דגש על לימוד עקרונות העיצוב ושיטות עבודה בעולם הגרפיקה ולימוד של התוכנות העדכניות ביותר בשוק.
  • קורס שיווק דיגטלי PPC ו SEO-  הקורס מלמד בצורה מעמיקה את עולם השיווק והפרסום באינטרנט, מהם הטכניקות הנכונות לשיווק ופרסום, הכרת המדיה החברתית, ניהול קמפיינים בעלי תקציבים שונים ועוד.  הקורס מתאים למי שמעוניין לעבוד בחברות פרסום כשכיר , למי שרוצה לפתוח סוכנות כעצמאי וגם לבעלי עסקים שמעוניינים לקבל כלים הכרחיים איך  לקדם את העסק שלהם בעולם האינטרנט.

מסלול לימוד בתחום הדאטה-

  • קורס דאטה אנליסט- קורס המקנה ידע בעולם הניתוח נתונים ובוגרי הקורס יוכלו להשתלב בארגונים השונים. כיום לכל חברה יש נתונים הכרחיים  ואפשרויות התעסוקה בתחום זה הן רחבות מאוד.

רוצים לקבל מידע נוסף על מכללת מדיטק גון ברייס חיפה? דרך האתר Limudim index תוכלו לקבל את כל המידע הרלוונטי לכם, על ההכשרות השונות, מועדי פתיחת הקורסים ועוד. השאירו את הפרטים שלכם ונשמח לחזור אליכם במהרה.

גיל פנקו
גיל פנקו

אנו מתמקדים בפיתוח תכניות לימוד מקיפות ומעודכנות, המועברות על ידי מורים מנוסים ומומחים בתחומם. הלימודים במרכז שלנו מתאפיינים בשילוב של תיאוריה ופרקטיקה, כדי להבטיח שהסטודנטים יקבלו את הכלים הנדרשים להצלחה בשוק העבודה.

אהבתם? שתפו את המאמר!
073-3753289
רוצים ייעוץ והכוונה ללימודים ללא עלות? השאירו פרטים