מכללת גליל מערבי קורסים

תוכן עניינים

מכללת גליל מערבי קורסים מציעים לסטודנטים את המקום האופטימלי ללימודים. הקמפוס נמצא בלב הגליל ומציע תוכניות לימוד אשר מייחדות אותו לעומת כל המכללות האחרות ברחבי הארץ ומציג את המרצים האיכותיים ביותר. מכללת גליל מערבי קורסים מציגה לימודי תואר ראשון, מכינות, לימודי תואר שני וקורסים ביחידה ללימודי חוץ.

המכללה הוקמה בשנת 1994 והיא מהווה עוגן משמעותי לאזור הצפון. מכללת גליל מערבי קורסים בוחרת לפעול עם מחוייבות לקהילה בה היא מתקיימת. הקמפוס משתרע על פני 80 דונם ומכיל תשתית מבנים ומעבדות טכנולוגיות מתקדמות.

מהם אופציות הלמידה ללימודי תואר ראשון?

מכללת גליל מערבי קורסים מציגה בפני הרוצים ללמוד בה מגוון של תוכניות לימוד: ניהול, כלכלה, לוגיסטיקה, חשבונאות, חינוך, חינוך ולקויות למידה, קרימינולוגיה, ממשל וחברה אזרחית, לימודי ניהול מידע וידע, תיאטרון, סוציולוגיה, לימודי שימור ורב תחומי.

בכל אחת מהפקולטות ישנו סגל מקצועי אשר אמון על העברת הידע לסטודנטים מבחינה תיאורטית ובתחומיםמכללת גליל מערבי קורסים בוחרת לפעול עם מחוייבות לקהילה בה היא מתקיימת מסויימים אף העמקה בלימודים מעשיים .להלן הסבר לגבי חלק מהפקולטות הנילמדות במכללת גליל מערבי קורסים:

* תואר בניהול- מדובר באחד המסלולים הכי פופולאריים במכללת גליל מערבי קורסים. לאחר סיום הלימודים, תוכלו להשתלב במגוון רחב של מקצועות ומסלולי קריירה בהתאם לצרכים שלכם. למעשה,  תוכנית הלימודים תקנה לסטודנט ידע אקדמי ויישומי בניהול על תחומיו השונים. תוכנית זו מכוונת להכשרת מנהלי ביניים. בנוסף ללימודי ניהול מובהקים בתוכנית מציעה לסטודנט ידע לגבי מאפיינים, תהליכים ומבנים של ארגונים בימינו והשפעתם על דרך הניהול.

* לוגיסטיקה- תחום זה הינו חלק משמעותי בהעת הפיכת מוצר מרעיון ועד להגעתו לנקודת המכירה כמוצר מוגמר. במהלך הלימודים ילמדו הסטודנטים קורסים שונים כמו יסודות הלוגיסטיקה, ניהול הייצור ותפעול, ניהול שרשרת אספקה ועוד. סטודנטים ילמדו את אחד המקצועות המתפתחים ביותר בשנים האחרונות. מכללת גליל מערבי קורסים מקנה ללומדים בפקולטה זו את היכולת להתמודד עם חשיבה כמותית וכן את המיומנויות הפרקטיות לעוסקים בתחום. מבחינת תעסוקה עתידית הרי שבוגרי לימודים אלו יוכלו לעסוק במגוון משרות ניהוליות בארגונים שונים. ניתן יהיה לעסוק בתפקידי ניהול רכש, ניהול מחסנים, ניהול מלאי, ניהול יצוא ויבוא ועוד. לאחר תום הלימודים יוכלו הסטודנטים לעסוק במגוון תחומים, בהתאם להתמחות שלהם כמו תפקיסי מפתח בניהול גופים מוסדיים, ניהול משאבי אנוש ועוד.

*חשבונאות- לימודים אלו משולבים יחד עם לימודים של החוג לכלכלה. מכללת גליל מערבי קורסים מציגה בפני הסטודנטים חמישה תחומי למידה: חשבונאות ניהולית ותמחיר, חשבונאות פיננסית, מפט עסקי ומסחרי, ביקורת חשבונות ודיני מיסים. הסטודנטים ילמדו איך ניתן לקרוא דוחות כספיים ולנתחם, תכנון מס ועוד. בוגרי הפקולטה יוכלו לעסוק כמקצועות מגוונים כמו למשל ראיית חשבון, חשבים, מנהלי כספים, מעריכי שווי חברות ועוד.

* כלכלה- אם יש לכם את זה במספרים ואתם אוהבים את התחום, יכול מאוד להיות שזה המסלול המושלם עבורכם.מכללת גליל מערבי קורסים מציגה לימודי תואר ראשון, מכינות, לימודי תואר שני וקורסים ביחידה ללימודי חוץ  חוג זה במכללת גליל מערבי קורסים שמה דגש של שילוב תיאוריה כלכלית ויישומה בפועל. הסטודנטים המצטיינים בפקולטה זו יצטרפו לתוכנית המצטיינים של המכללה בשנה שלישית ואף יוכלו להשתתף בפעילויות השונות של מכוני המחקר של המכללה. בין הקורסים שאר ילמדו במהלך התואר יהיו מימון הפירמה, אקנומטריקה, מיקרו ומקרו בכלכלה, כלכלת ישראל, מדעי נתונים לכלכלנים ועוד. בוגרי תחום זה יוכלו לעסוק במגוון משרות בגופים ממשלתיים, חברות הייטק, סטארטאפים, כיועצי כלכלה לכל מיני גופים – פרטיים או ציבוריים בתור כלכלנים, אנליסטים בבנקים ובתי השקעות, כלכלנים ועוד. מדובר בתחום שאם תלכו ללמוד אותו, תמיד תהיה לכם עבודה בטוחה.

* חינוך- אשכול הלמידה כולל ידע בסיסי אשר יציג בפני הסטודנטים את הפסיכולוגיה של החינוך ומטרותיו. מתוך תחום למידה גדול זה מסתעפים תתי התחומים רבים כמו הגיל הרך, לקויות למידה, ייעוץ חינוכי וניהול מערכות חינוך. בוגרי פקולטה זו יוכלו להשתלב לעבוד בתחום הלא פורמלי ובתחום הפורמאלי על פי תחום ההתמחות שלהם: הוראה, אבחון וטיפול בלקויי למידה, ייעוץ חינוכי , ניהול גן ילדים ועוד.

מהו שכר הלימוד במכללת גליל מערבי קורסים?

מכללת גליל מערבי הינה מכללת מלכ"ר והינה גוף אשר הינו ציבורי ומתוקצב ולכן שכר הלימוד ללימודי תואר ראשון הינו זהה לשכר הלימוד באוניברסיטאות השונות. כמו כן, חיילים משוחררים יכולים להשתמש בפיקדון האישי שלהם על מנת לשלם עבור חלק מהלימודים.

טיפים לבחירת המסלול המתאים

  1. נסו להבין לאיזה תחום אתם הכי מתחברים ואם אתם לא מצליחים, זה הזמן לפנות לייעוץ מקצועי או ייעוץ תעסוקתי לכיוון.
  2. השוו בין המסלולים השונים שיש במכללה.
  3. נסו לשוחח עם אנשים שכבר לומדים במסלול בו אתם מביעים עניין.

מעוניינים לקבל מידע נוסף על הקורסים והמסלולים המוצעים במכללת גליל מערבי?

דרך האתר לימודים אינדקס, תוכלו לקבל את כל המידע הרלוונטי לכם ולהתרשם מהמסלולים השונים. נשמח להעניק לכם מידע וידע מקצועי שיסייע לכם לבחור את המסלול המתאים לכם. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להשאיר את הפרטים שלכם אצלנו באתר ונציגנו יחזרו אליכם כמה שיותר מהר.

 

גיל פנקו
גיל פנקו

אנו מתמקדים בפיתוח תכניות לימוד מקיפות ומעודכנות, המועברות על ידי מורים מנוסים ומומחים בתחומם. הלימודים במרכז שלנו מתאפיינים בשילוב של תיאוריה ופרקטיקה, כדי להבטיח שהסטודנטים יקבלו את הכלים הנדרשים להצלחה בשוק העבודה.

אהבתם? שתפו את המאמר!
073-3753289
רוצים ייעוץ והכוונה ללימודים ללא עלות? השאירו פרטים