מכללת באר שבע והנגב

תוכן עניינים

רקע על המכללה –

אחת ההתלבטויות היותר מורכבות עבור כל אדם הנמצא בצומת דרכים ומתלבט היכן ללמוד את התואר הראשון, השני או המקצוע שילווה אותו למשך השנים הבאות קשורה לבית הספר או המכללה בהם הוא יחליט ללמוד. בישראל יש מאות אולי אלפי בתי. ספר, מכללות, אוניברסיטאות ואקדמיות בהן ניתן ללמוד מגוון עצום של מקצועות ותארים. לכל מקום יש את הייחודיות, את היתרונות אל מול החסרונות שלו. הפעם בחרנו לספר לכם על מכללת באר שבא והנגב. מכללה שיכולה לגמרי לשנות את עתידכם המקצועי ברמות רבות. למעשה, מכללת באר שבע והנגב קיימת משנת 1999 ומתמחה בלימודי תעודה במקצועות מגוונים בעלי ביקוש רק בשוק העבודה. מכללת באר שבע והנגב הכשירה כאלפי תלמידים עם ידע רב שמוכנים להתחיל את דרכם המעשיים בתחומים השונים בשוק.

המכללה מצטיינת במענה רחב ובמתן שירות אישי עבור כלל תלמידיה ובנוסף ללימודים התלמידים רוכשים כלים רלוונטיים ליום שאחרי הלימודים. בנוסף למגוון המסלולים אותם המכללה מציעה, תוכלו לקבל ייעוץ והכוונה מקצועיים מאנשי הצוות הפועלים במכללה וכך למעשה להבין איזה מסלול הוא המתאים לכם מבין כולם.

מכללת באר שבע והנגב מתמחה בלימודי תעודה במקצועות הדרושים בשוק העבודה. הלימודים מיועדים לבוגרי 12 שנות לימוד ובסיום מסלולי הלימוד השונים, הסטודנטים מקבלים תעודות מקצועיות מטעם המדינה. מסלולי הלימוד מפוקחים על ידי משרד העבודה, משרד התמ"ת, לשכת רואי חשבון ועוד.

יתרונות המכללה –

המכללה מציעה לימודים עבור מגוון רחב של אוכלוסיות שונות ופותחת את שעריה לאנשי מקצוע שיש  להם כבר עבודה ומעוניינים להרחיב את הידע, למי שנמצא בשירות לאומי ובוגרי צבא וגם למי שנמצא בגילאים בוגרים יותר ומעוניין לעשות הסבת מקצוע ולבנות לעצמו קריירה תעסוקתית נוספת.

אפשרויות הלימודים במכללת באר שבע והנגב הן מגוונות, ישנם מסלולים בוקר אחה"צ וערב, מבחינת כמות המפגשים השבועית המכללה מאפשרת בחירה בין לימודים חד שבועיים והרחבת הלימודים לתקופה רחבה יותר או דו שבועית/ תלת שבועית על מנת לסיים את הלימודים בתקופת זמן הקצרה ביותר.

למכללה יש מרכזי לימוד בכמה שלוחות גם למי שאינו מתגורר בבאר שבע, השלוחות הפעילות הן בנתיבות, דימונה, אשקלון, גדרה ואופקים כאשר כולן נגישות בסוגי התחבורה השונים וגם הן יחד עם המכללה המרכזית בבאר שבע כוללות מעבדות מחשבים חדישות בעלות אמצעי עזר מתקדמים, כיתות מרווחות וצוות מרצים מקצועי עם ניסיון מעשי ותיאורטי רחב.

בזכות סיבות אלו אחוזי ההצלחה בבחינות הסיום ובפרויקטים השונים הינם מעל הממוצע הארצי.

מה הם מסלולי הלימוד במכללת באר שבע והנגב?

מסלולי הלימוד במכללה נבנו על מנת לתת תועלת תעסוקתית לשוק העבודה תוך דגש על תועלת תעסוקתית באזור הדרום והם כוללים פרקטיקה והרבה עבודה מעשית בתחום הנדרש.

מסלול לימודים בתחום הגיל הרך-

המכללה נותנת הכשרה למי שמעוניין לעצב את דמותו של הדור הבא בשנים המשמעותיות ביותר לחייו, לתת ערכים ולהשפיע על עולמם הרגשי והחברתי של הילדים.                                                                                   הסטודנטים מפתחים כלים וכישורים שמאפשרים להם להתמודד עם הצרכים של הילדים.

הבוגרים שעמדו בהצלחה בדרישות הלימודים יקבלו תעודות ממשלתית ממשרד התמ"ת, תעודות בניהול משפחתונים והקמה וניהול גני ילדים.

בוגרי המסלול יוכלו לעבוד כשכירים במשפחתונים ובמעונות ויוכלו לפתוח עסק עצמאי.

מסלול לימודים בתחום החשבונאות –

מדובר באחד המסלולים הכי נחשקים והכי פופולאריים של המכללה. טובי המרצים מלמדים במכללה ובסיום הלימודים תקבלו תעודת שתאפשר לכם למצוא בקלות עבודה ולהשתלב בשוק העבודה בישראל. בוגרי המסלול  יוכלו לעסוק במגוון תחומים כמו חשב שכר, ניהול כספים, ייעוץ כלכלי ועוד.  הסטודנטים שיעמדו בדרישות הלימודים יקבלו תעודות מסוג 1, סוג 2 , סוג 3  בהנהלת חשבונות, תעודה מטעם לשכת רואי החשבון כחשב שכר בכיר ותעודה של נציבות המס כיועץ מס.

מסלול לימודים בתחום מנהל ומזכירות –

המטרה במסלול היא להכשיר עובדי מזכירות עבור ארגונים, להקנות יכולות וכישורים לכל תחומי ניהול המשרד המודרני.

בוגרי המסלול יקבלו תעודות בניהול מזכירות, במזכירות משפטית, מזכירות לביטוח ומזכירות רפואית.

שכר לימוד –

המכללה מאפשרת מגוון אפשרויות לאוכלוסיות השונות למימון ומלגות לימודים. אופציית תשלומים רחבה ותשלום גם באמצעות הפיקדון הצבאי לחיילים משוחררים, בנוסף ביטוח לאומי נותן זכאות לשיקום מקצועי ובסיוע מלגות לימודים. עולים חדשים זכאים למלגות עד 10 שנים ממשרד הקליטה.

רוצים לקבל מידע נוסף על מכללת באר שבע והנגב? דרך האתר Limudim index תוכלו לקבל את כל המידע הרלוונטי שלכם כולל פירוט מעמיק על המסלולים השונים. נשמח ללוות אתכם ולענות לכם על כל שאלה בכדי שתוכלו לבחור אתה מסלול המתאים לכם ולבנות לעצמכם עתיד מקצועי טוב ואיכותי.

גיל פנקו
גיל פנקו

אנו מתמקדים בפיתוח תכניות לימוד מקיפות ומעודכנות, המועברות על ידי מורים מנוסים ומומחים בתחומם. הלימודים במרכז שלנו מתאפיינים בשילוב של תיאוריה ופרקטיקה, כדי להבטיח שהסטודנטים יקבלו את הכלים הנדרשים להצלחה בשוק העבודה.

אהבתם? שתפו את המאמר!
073-3753289
רוצים ייעוץ והכוונה ללימודים ללא עלות? השאירו פרטים