מהו קורס משאבי אנוש ולמי הוא מתאים

תוכן עניינים

קורס משאבי אנושככל שתחום משאבי האנוש הופך תחרותי יותר, חשוב למעסיקים ללמוד אסטרטגיות חדשות כיצד הם יכולים לשפר את תרבות החברה, הפרודוקטיביות ושיטות ההכשרה שלהם. קורס משאבי אנוש נועד ללמד ארגונים כיצד הם יכולים לשפר את התרבות הכוללת שלהם באמצעות סדנאות הדרכה. הקורס מציע גם אסטרטגיות כיצד להגביר את המעורבות והפרודוקטיביות של העובדים. הקורס מכסה שלושה נושאים עיקריים: השפעת התרבות על מעורבות עובדים, השפעת התרבות על הפריון ומבוא לסדנאות הדרכה.

קורס זה נועד לענות על הצרכים של אנשי מקצוע בתחום משאבי אנוש שרק מתחילים את הקריירה שלהם. הוא מכסה נושאים כמו מיומנויות ראיונות, כתיבת קורות חיים וכיצד להתמודד עם מנהלים קשים.

מה כולל קורס משאבי אנוש

קורס זה יחפור לעומק כיצד לנהל ולהוביל צוות לניהול מוצלח של משאבי אנוש במקום העבודה.

הקורס כולל:

  • חמשת היסודות של ניהול משאבי אנוש
  •  עבודה מול עובדים
  • ניהול סכסוכים ופתרון סכסוכים
  • ניהול תלונות עובדים
  • ניהול הערכות ביצועים

הקורס הוא צרור מידע על איך לנהל אנשים בתוך הצוות שלך. הקורס בוחן מקרוב את היכולות העיקריות שמנהל משאבי אנוש חייב להיות. זה גם בוחן את הכישורים החיוניים שצריכים להיות לאנשי משאבי אנוש וכיצד הם יכולים למנף את מערך הכישורים שלו כדי לצמוח בתחום. קורס זה דן בדרכים שונות לבנות אמון עם העובדים שלך ולספק להם הזדמנויות להתפתחות.

מה לומדים בקורס

הקורס המלמד אותך איך לעבוד עם משאבי אנוש, לנהל אותם בצורה יעילה. קורס זה יעזור לך לקחת את הקריירה

מה לומדים בקורס משאבי אנוש שלך בתחום משאבי אנוש לשלב הבא.

בין אם אתה רק מתחיל או שיש לך ניסיון של שנים תחת החגורה שלך, יש כל כך הרבה מידע ללמוד וכישורים לחדד. הקורס  מתאר את עיקרי המקצוע המורכב הזה הכולל נטוורקינג, תקשורת, טכניקות ראיונות ועוד! הקורס מלמד אותך מה נדרש כדי להצטיין בתחום זה על ידי התמקדות בהתפתחות אישית ויצירת קשרים חזקים עם אנשי מקצוע אחרים. זה גם נותן לך תובנות לגבי השינויים העתידיים שעשויים להגיע בצנרת עבור מקצועני משאבי אנוש.

קורס משאבי אנוש מקוון

הקורס המקוון המיועד לאנשים שמעוניינים ללמוד על משאבי אנוש וכיצד זה עובד בחברה. הקורס מסייע לסטודנטים להבין את ההיבטים השונים של משאבי אנוש, כולל גיוס עובדים, ניהול ופיטורי עובדים. זהו קורס מקיף על הבנת הכישורים הדרושים למשאבי אנוש. קורס זה נועד לצייד את התלמידים במיומנויות שתעשיית משאבי האנוש זקוקה להם ביותר.

ארגוני משאבי אנוש זקוקים לכוח אדם מיומן שיכול להתמודד עם משימות מורכבות, לבצע התחייבויות משפטיות ולספק שירותים מקצועיים.

 

למה צריך אנשי משאבי אנוש?

תעשיית משאבי האנוש התפתחה במשך עשורים רבים וקורס זה יספק לסטודנטים הבנה של מה שהם צריכים לעשות בקריירה העתידית שלהם בתעשייה זו. הקורס הוא משאב המספק שיטות עבודה מומלצות לאנשי משאבי אנוש לניהול גיוס, השתלמות, ניהול עובדים, ניהול ביצועים וכו'. ככל שתחום משאבי האנוש גדל בגודלו ובמורכבותו, הופך להיות קשה עבור משאבי אנוש לעמוד בקצב השינויים. הצורך בפיתוח מיומנויות בתחום הנישה הזה הוא הכרחי כדי להבטיח את הצלחתן של חברות.

הקורס ילמד אותך על ניהול נתונים יעיל וכיצד לשמור על סביבת עבודה חיובית המובילה לטיפול בגיוון והכלה. משאבי אנוש הוא קורס שמטרתו להכין את התלמידים למערך המיומנויות השונות להם יזדקקו בקריירה שלהם. בקורסים מסוג זה תוכלו להכניס כף רגלכם בדלת ולהתחיל ללמוד על התחום המאתגר והמרגש הזה בעומק רב יותר.

מיומנויות בקורס משאבי אנוש

הקורס מעניק ידע מעמיק בתחום ניהול משאבי אנוש. קורס זה יעזור לך להבין את התפקיד והתפקידים של משאבי אנוש, כיצד לבחור ולפתח כישרונות עבור הארגון שלך, וכן הלאה. קורס זה נועד לעזור לך לפתח מיומנויות לניהול אנשים במקום העבודה שלך. זה כולל ניהול עובדים, פיקוח על עובדים, קביעת מדיניות ועוד ועוד.

מיומנות ניהול משאבי אנוש היא אחת המיומנויות המבוקשות ביותר בשוק העבודה הנוכחי. דרושים אנשי מקצוע בתחום משאבי אנוש בתעשיות שונות כגון קמעונאות ואירוח, בנקאות ופיננסים, נפט וגז וכו',

משאבי אנוש (HR) מוגדר כהיבט של ניהול המתמקד בניהול והנעת אנשים בתוך ארגון. קורס זה יעזור לתלמידים להבין את היסודות של משאבי אנוש, התנהגויותיהם וכיצד ניתן לנהל אותם. קורס זה כולל נושאי תוכן שונים כגון גיוס עובדים, תגמול, גיוס עובדים, ניהול ביצועים ועוד רבים. הקורס נועד לעזור לסטודנטים לקבל הבנה טובה יותר של מקצוע ניהול משאבי אנוש וכיצד לייעל את הקריירה שלהם.

ניהול משאבי אנוש: קורס זה ילמד אותך כיצד לנהל את הנכס החשוב ביותר בכל עסק, כוח העבודה שלו. ההתמקדות היא בגיוס, בחירה, תגמול, ניהול ביצועים, פיתוח מנהיגות, תכנון רצף ושימוש יעיל בטכנולוגיה. לימודים לתואר ראשון במשאבי אנוש עוסקים במגוון רחב של תכנים שברוב המקרים עוסקים בנושאים כמו כלכלה, היסטוריה ועוד נושאים נוספים שאינם ספציפיים לתחום עצמו של משאבי אנוש.  נכון להיום תחום זה הוא מפותח יותר, אם אתם צריכים ללמוד את כלל התכנים הנלמדים בלימודי משאבי אנוש אך אין לכם מספיק זמן לכך, קיימת האפשרות לעבור קורס ניהול משאבי אנוש, קורס זה הוא ממוקד יותר. 

קורס ניהול משאבי אנוש הופך סטודנטים לאנשי מקצוע בעלי מיומנויות בגיוס כוח אדם והכשרתו, הסטודנטים בקורס לומדים כיצד לשלב יכולת התמודדות עם שינויים בתנאי התחרות המקומיים והעולמיים. בוגרי קורס ניהול משאבי אנוש יכולים לעסוק במגוון רחב של משרות יוקרתיות ומעניינות בתחום משאבי האנוש. 

 

מידע על קורס משאבי אנוש

תחום משאבי האנוש הוא תחום עיקרי וחשוב מאוד בניהול נכון תחת תנאים תחרותיים, מנהל משאבי האנוש הוא האדם אשר אחראי על הנושא החשוב ביותר בארגון – האנשים. 

תפקידם של האנשים העוסקים בניהול משאבי אנוש הוא לגייס ולהכשיר עובדים תוך כדי שמירה ופיתוח של הון אנושי. במהלך הקורס ילמדו הסטודנטים ידע תיאורטי לצד תכנים מעשיים, קורס משאבי אנוש הוא קורס המקנה לתלמידיו כלים נכונים ומיומנויות נכונות לניהול מוצלח של משאבי האנוש בכל ארגון שיעבדו בו.  גיוס של כוח אדם נעשה לעיתים על ידי שירותים חיצוניים, אך חברות וארגונים רבים מעדיפים להשלים את תהליך זה באופן פנימי.

במצב כזה, תפקידו של מנהל משאבי האנוש יכול להיות מגוון מאוד ולכלול תחומי אחריות רבים כגון: 

גיוס כוח אדם- מנהל משאבי האנוש בארגון יהיה אחראי על איתור מועמדים מתאימים ובדיקת מידת ההתאמה שלהם לתפקידים הרלוונטיים.

ניהול משא ומתן  – מנהל משאבי האנוש יהיה אחראי על ניהול משא ומתן עם עובד שנמצא מתאים למשרה בארגון ,עד לחתימה על חוזה עבודה.

הדרכת העובד ושילוב שלו בארגון – מנהל משאבי האנוש יהיה אחראי על הדרכת העובד, כמו כן, למחלקת משאבי האנוש יש חלק חשוב מאוד בהצלחת שילובו של עובד חדש בארגון.  

ליווי של העובד בתהליך עזיבת הארגון – כיום, עובדים רבים מחליפים את העבודה שלהם מדי כמה שנים. מנהל משאבי האנוש עוזר לעובדים בתהליך עזיבת הארגון ודואג לסיים את הקשר עם העובד בצורה הטובה ביותר. 

מה הם הנושאים הנלמדים בקורס משאבי אנוש?

קורס ניהול משאבי אנוש נמשך בין 160 ל 200 לימוד, הזמן נקבע בהתאם למוסד הלימודים בו נערך הקורס. קורס ניהול משאבי אנוש הוא קורס מקיף הכולל בתוכו נושאים רבים כגון: הדרכת עובדים ובניית תוכניות הדרכה לעובדים, גיוס ומיון של עובדים חדשים, שימור עובדים, הערכת עובדים, דיני עבודה, ניהול קונפליקטים, העצמה אישית, הסכמים קיבוציים ויחסי עבודה, ניהול תהליכי פרישה ופיטורין ועוד. כמו כן, קורס ניהול משאבי אנוש מקנה לתלמידיו מיומנויות ניהול רלוונטיות.

למי מתאים הקורס?

קורס משאבי אנוש מתאים בעיקר לאנשים הרואים בבני אדם כלי מפתח חשוב שבלעדיו ארגון לא יכול לתפקד כראוי. נוסף על כך, תחום זה מתאים לאנשים בעלי יכולות להתחבר לאנשים אחרים, לאנשים בעלי יכולות ניהול ברמה גבוהה, לאנשים בעלי רצון לפתור בעיות ולשפר את ההיבט האנושי בארגון, לאנשים בעלי שליטה עצמית, כריזמה , אסרטיביות ועוד תכונות נוספות החשובות להתמודדות עם סיטואציות שונות בתוך ארגון. 

מה הוא משך הזמן של קורס משאבי אנוש?

הקורס נמשך ברוב המקרים כ 200 שעות לימוד אקדמיות, חלק משעות הקורס מוקדשות להגשת פרויקט גמר המתנהל ברוב המקרים בעבודה פרטנית תוך כדי ליווי ותמיכה של המרצים מהמוסד האקדמי בו בחרתם ללמוד. בסוף הלימודים מקבלים הסטודנטים תעודה המעידה על כך שהם סיימו את כל החובות שהוטלו עליהם במהלך הקורס למשאבי אנוש. התעודה המוענקת בסוף הקורס יכולה לשמש את הסטודנטים לקבלת פטורים במידה והם רוצים להמשיך ללימודי תואר ראשון במשאבי אנוש.

מה הוא השכר בתחום משאבי האנוש

סטודנטים אשר סיימו את קורס משאבי האנוש ירוויחו בתחילת דרכם משכורת שנעה סביב משכורת המינימום כלומר עד ל- 6500 שקלים בחודש.  לאחר צבירת ניסיון בתחום משאבי האנוש המשכורת תעלה לשכר ממוצע של 10,000 שקלים עד 13,000 שקלים, זאת בהתאם למקום העבודה.

ייעוץ ארגוני

אחד היתרונות הבולטים ביותר בתחום משאבי האנוש הוא האופציות שהוא מציע להתפתחות מהבחינה האישית ומהבחינה המקצועית. מנהלי משאבי אנוש בעלי ניסיון של מספר שנים בתחום יכולים להמשיך את הלימודים שלהם ואת ההכשרה שלהם באמצעות לימודים של ייעוץ ארגוני. לימודי ייעוץ ארגוני מאפשרים לאנשים הלומדים את תחום זה לעסוק בייעוץ והכוונה לחברות גדולות במטרה לשפר את תהליך העבודה בחברה ולהגיע לרווחים כמה שיותר גבוהים. מלבד התעסקות בתחום משאבי האנוש, תחום הייעוץ הארגוני מתבסס על תחומים מעניינים נוספים כמו מדעי ההתנהגות ופסיכולוגיה, תחום הייעוץ הארגוני נותן את ההזדמנות לבנות קריירה מצליחה בתחום מעניין ומיוחד מאוד. 

גיל פנקו
גיל פנקו

אנו מתמקדים בפיתוח תכניות לימוד מקיפות ומעודכנות, המועברות על ידי מורים מנוסים ומומחים בתחומם. הלימודים במרכז שלנו מתאפיינים בשילוב של תיאוריה ופרקטיקה, כדי להבטיח שהסטודנטים יקבלו את הכלים הנדרשים להצלחה בשוק העבודה.

אהבתם? שתפו את המאמר!
073-3753289
רוצים ייעוץ והכוונה ללימודים ללא עלות? השאירו פרטים