לימודי cbt ופסיכותרפיה במכון המוביל בארץ

תוכן עניינים

אם אתם כבר מטפלים מנוסים ואם אתם מעוניינים לטפל ועדיין לא מצאתם את מקומכם בעולם הטיפול, אנחנו רוצים להציג בפניכם את הנעשה בבית ספר פסגות, המכון המוביל ללימודי טיפול פסיכותרפיה וטיפולי CBT. מי שרוצה להעשיר את עולמו, ליהנות מהכשרה על ידי מומחים לתחום, המובילים בישראל, הרי שזה הזמן שלו לקרוא את המאמר הבא. אנחנו מתחילים ממש עכשיו.

 

כמה מילים על תחום המחקר

לאורך הרבה שנים, מנסים חוקרים מכל רחבי העולם לפצח ולהבין את האופן בו מתנהל עולם הרגשות האנושי ומנסים למצוא את הדרך לשפר את איכות החיים של מי שמרגישים פחות טוב. לאורך שנים, הפסיכואנליטיקה, התמקדה בניסיון להבין, מה היו הגורמים בילדות, אשר הובילו לבחירות שגויות בהווה. אבל עם הזמן, התברר, כי חוג המטפלים יכול להשתמש בכלים אחרים כדי לסייע למטופלים במגוון תחומים. עם הזמן, התברר כי המוח שלנו, של כל אחד ואחת, פועל בתוך מערכת של 'התניות'. כלומר, אם ניקח לדוגמא בחורה הסובלת מנדודי שינה בעקבות חרדה. אנחנו יכולים לנסות לדון בגורמים אשר הובילו אותה לפתח חרדה ובאופן בו התנהלו ההורים שלה בילדותה, אבל אנחנו גם יכולים להצביע על התניות אשר מציפות את תחושת החרדה הזו שוב ושוב. לצורך העניין, אם אותה בחורה נכנסת למיטה באותו אופן, כל לילה, הרי שהמוח יסתגל למשוואה על פיה, כניסה למיטה שווה מלחמה והתמודדות עם קשיי שינה, מה שירחיק ממנה את היכולת ליהנות משינה טובה. אבל, אם נעשה שינויים קלים בחדר, אם ננסה ללמוד ביחד שיטות שיאפשרו לאותה הבחורה ליהנות מהשהייה במיטה, גם אם זו לא בהיכרח מובילה לשינה, עם הזמן, נראה איך החרדה הולכת ומתמעטת ואפילו, זו תזכה בשינה טובה ומלאה. לטיפול בשיטה הזו קוראים טיפול CBT והוא משמש אותנו לטיפול במגוון מטופלים במקרים שונים ומגוונים. לימודי CBT במכון פסגות מקנים לסטודנטים שלנו ארגז כלים עשיר, אותו הם יכולים להביא אל תוך חדר הטיפולים.

 

למה כדאי לכם ללמוד ביחד איתנו

אנחנו רואים מספר יתרונות במהלך לימודי CBT:

  1. זו עוד דרך להעשיר את ארגז הכלים של המטפל: דווקא בעידן שלנו, העידן הנוכחי, אנחנו רואים עוד ועוד מטופלים המבקשים לא להגיע לטיפול מסוג אחד או אחר דווקא, אלא, ליהנות מטיפול הנעשה תוך שימוש במגוון של כלים טיפוליים. לאורך הלימודים אנחנו מעניקים ידע תיאורתי ופרקטי, כך שהמטפל מגיע עם עוד יכולות לחדר הטיפול.
  2. כי זו ההזדמנות שלכם ליהנות מהלימודים עצמם: לימודי CBT לא רק מסייעים למטופלים שלכם בהמשך, אלא, אנחנו רואים איך הלימודים עצמם תורמים לאיכות החיים של הסטודנטים שלנו.
  3. כי זו ההזדמנות שלכם ללמוד ממיטב המרצים לתחום בארץ: לפעמים, מטפל צעיר או מטפלת צעירה, עלולים להרגיש בודדים תוך שהם מנסים לסייע לקהל המטופלים שלהם. מקרים רבים הם מקרים מורכבים, מסובכים, הדורשים מהמטפלים להפעיל חשיבה מאומצת, כדי למצוא את הדרך לשפר את איכות החיים של המטופל. לפעמים, כל מה שהמטפל הצעיר צריך זו אוזן קשבת, זה ניסיון של בעל מקצוע וותיק, אשר יאפשר לו להביא את עצמו בצורה טובה יותר אל חדר הטיפולים. זה מה שאנחנו רוצים להעניק לסטודנטים שלנו.

 

עכשיו זה הזמן ללמוד בתנאים נוחים המותאמים עבורכם

אנחנו מאפשרים לסטודנטים צעירים עם הרבה זמן פנוי ללמוד אצלנו ואנחנו עושים הכל כדי להתאים את מסגרת הלימודים למי שצריכים לשלב בתוך לוח הזמנים לימודים, עבודה וחיי משפחה. זה הזמן שלכם להשקיע בארגז הכלים המקצועי שלכם, לימודי CBT הם מה שאנחנו מציעים לכם כאן.

גיל פנקו
גיל פנקו

אנו מתמקדים בפיתוח תכניות לימוד מקיפות ומעודכנות, המועברות על ידי מורים מנוסים ומומחים בתחומם. הלימודים במרכז שלנו מתאפיינים בשילוב של תיאוריה ופרקטיקה, כדי להבטיח שהסטודנטים יקבלו את הכלים הנדרשים להצלחה בשוק העבודה.

אהבתם? שתפו את המאמר!
073-3753289
רוצים ייעוץ והכוונה ללימודים ללא עלות? השאירו פרטים