כמה עולה להתכונן למבחן אמירם בצורה מקוונת?

תוכן עניינים

כמה עולה להתכונן למבחן אמירם בצורה מקוונת?

ציון גבוה במבחן אמירם חוסך לסטודנטים וסטודנטיות סכומי כסף משמעותיים – גם בזכות הפטור מקורסי האנגלית באוניברסיטה (קורסים שיש לשלם עליהם בנפרד) וגם בזכות החיסכון בזמן (וכידוע זמן שווה כסף). בהתאם כדאי מאוד להתכונן למבחן הזה, הדרך המקובלת ב-2023 היא אונליין, ובאופן טבעי עולה השאלה כמה כסף צריך להשקיע כדי להגיע למבחן מוכנים באמת.

תרגולי חינם

באתר https://ptor.co.il/ תוכלו לפתור מבחן אמירם שלם ללא שום עלות. לאחר שתתנסו במבחן שלם, עם כל סוגי השאלות וגם תחת לחץ זמן כמו במבחן אמיתי, תוכלו לדעת עד כמה אתם זקוקים לקורס הכנה – וכך לקבל את ההחלטה המושכלת ביותר עבורכם.

טווח המחירים של קורסי הכנה לאמירם

"קורס הכנה אונליין לאמירם" הוא מוצר שיש לו כמה וכמה גרסאות, ובהתאם טווח מחירים נרחב יחסית. באתר פטור תוכלו לקבל ב-269 ש"ח קורס שלם שכולל לומדת מילים מתקדמת ואפקטיבית, אלפי שאלות תרגול עם תשובות מפורטות, מבחנים שלמים רבים וסימולציות מדויקות – והכל בהתאמה אישית לרמה שלכם. חברות אחרות מציעות מנויים לפרקי זמן שונים, כשהמחיר משתנה בהתאם לפרק הזמן שבו הקורס פתוח לתלמידים – למשל כ-350 ש"ח לשבוע, כ-450 ש"ח לחודש, וכ-550 ש"ח ל-3 חודשים. יש גם קורסי הכנה אונליין שכוללים במקביל לתכנים האינטרנטיים מפגשים פרטניים עם מורה, ומן הסתם העלות שלהם כבר גבוהה בהרבה.

למה חשוב להקפיד על קורס איכותי באמת?

ציון שלא מספיק לקבלת פטור מלא מלימודי אנגלית תוך כדי לימודי התואר ה-I מחייב מעבר מבחן אמירם נוסף. העלות של המבחן עצמו היא 275 ש"ח (נכון ל-2023), ולכן ההמלצה היא לבחור את קורס ההכנה לא רק על סמך המחיר אלא גם על סמך האיכות שלו – כדי שתוכלו להגיע לציון הדרוש כבר בפעם הראשונה, ולא לשלם על עוד ועוד מבחנים.

על מה חשוב לשים דגש במהלך הלימוד?

קורס הכנה מקוון מתאפיין בנוחות רבה – אין צורך לבזבז זמן על הגעה לכיתה, הלמידה מתבצעת במועד המתאים לכם ביותר ויש שליטה מלאה גם על קצב הלימוד. במקביל נדרשת אחריות רבה: להקדיש את הזמן הנחוץ לשיעורים ולתרגולים, להעשיר את אוצר המילים, ובעיקר לזהות את נקודות התורפה ולחזק אותן.

דגש נוסף הוא זמן. במבחן אמירם מוקצבות 2-4 דקות לכל שאלה (בהתאם לסוגי השאלות), ולכן כשמתכוננים אליו, חשוב לשים לב שאתם מצליחים לענות נכון בפרק הזמן הנתון. סימולציות מאפשרות לתרגל תחת הלחץ של השעון, וכך להגיע לרגע האמת מוכנים לגמרי.

גיל פנקו
גיל פנקו

אנו מתמקדים בפיתוח תכניות לימוד מקיפות ומעודכנות, המועברות על ידי מורים מנוסים ומומחים בתחומם. הלימודים במרכז שלנו מתאפיינים בשילוב של תיאוריה ופרקטיקה, כדי להבטיח שהסטודנטים יקבלו את הכלים הנדרשים להצלחה בשוק העבודה.

אהבתם? שתפו את המאמר!
073-3753289
רוצים ייעוץ והכוונה ללימודים ללא עלות? השאירו פרטים