כמה זמן נמשך קורס הקלדה עיוורת

תוכן עניינים

מה לומדים בקורס של הקלדה עיוורת

אם אי פעם פגשתם אדם שמקליד מבלי להסתכל על האצבעות, סביר להניח שהתרשמתם מהיכולת. יתכן שפגשתם תלמיד בקורס שלכם שמשתתף בדיון קבוצתי ומקליד הערות בו זמנית, או חבר לעבודה ששולח מיילים בזמן שאתם מכתיבים את הטקסט. המשותף לאנשים אלו הוא שהם עברו קורס הקלדה עיוורת.

הקלדה עיוורת מרשימה בזכות הקצב היציב והאחיד, שמאפשר לקלדנים להפוך את תנועותיהם לאוטומטיות ולהתמקד במילים שעל המסך. עכשיו כדאי להשוות שיטת הקלדה עיוורת לשיטה שבה משתמשים אנשים שמקלידים מקש אחד בכל פעם, כשידיהם מרחפות מעל המחשב כשהם מחפשים אותיות באופן אקראי, בדרך כלל תוך שימוש רק בשתי אצבעות.
קורס הקלדה עיוורת חוסך הרבה זמן ומבוכה בזכות האפשרות להקליד כמויות גדולות של תכנים בפרק זמן קצר.

קורס הקלדה עיוורת מה זה יתן לי?

המון. אין היום אחד שלא עובד מול המחשב ואין אחד שלא עושים במחשב שלו שימוש על בסיס יומיומי קבוע. לא רק שהקורס יחסוך לכם זמן עבודה רב ותיקון טעויות הקלה, אלא גם שהוא יפתח בפניכם אפשרויות תעסוקה נוספות בתחום המחשבים, הכתיבה וההייטק. בסיום הקורס תוכלו לכתוב מבלי להסתכל כל הזמן על המקלדת, דבר שגם יפחית בטווח הקצר והרחוק את כאבי הצוואר, הכתפיים והגב שלכם.

חשיבות מיומנות הקלדה עיוורת בסביבות אקדמיות ובעבודה

בעוד שחיפוש אחר אותיות בודדות גוזל הרבה זמן וזוהי שיטה הרבה פחות יעילה משיטת הקלדה עיוורת, אנשים רבים אינם מקלידים בשיטה עיוורת.

אבל אף פעם לא מאוחר להתחיל קורס הקלדה , וזו מיומנות ששווה לשלוט בה אם אתם מחפשים קריירה חדשה, מתחילים לימודים לתואר או פשוט מעוניינים לשפר את כישורי המחשב שלכם. הקורס אינו נמשך הרבה זמן, והיתרונות עולים בהרבה על המאמץ הנדרש מכם.

מאפייני הקלדה עיוורת במהלך השנים

האיש הראשון שהקליד בשיטה עיוורת היה פרנק אדוארד מקגורין, סטנוגרף בית שמפט שהחזיק בתואר הקלדן המהיר בעולם בסוף המאה ה-19, ולימד אנשים הקלדה עיוורת. הקלדה עיוורת פותחה במקור כדי לסייע לאנשים להשתמש במקלדת במכונת כתיבה.

כדי לתמלל או להעתיק טקסט, הייתם צריכים להיות מסוגלים לפקוח עיניים על הטקסט המקורי. חוץ מזה, לא היו מקשי מחיקה במכונות כיבה, כך שהדיוק היה חשוב. בשנות החמישים, השישים והשבעים, קלדניות התמקדו בשיפור מהירות ההקלדה מבלי לוותר על הדיוק.

המהירות נמדדה במילים לדקה כשהמילה הממוצעת הוערכה לפי חמש הקשות

אותיות, רווחים וסימני פיסוק כולם נחשבו כהקשות. עם הופעת המחשבים האישיים, הגיעו קורסי מדעי המחשב בהםכיצד נמדדות המילים בלימודי קורס הקלדה עיוורת נלמדו מיומנויות בסיסיות, כולל קורס הקלדה עיוורת.

מיקום האצבעות הנכונות על המקשים הייתה נקודת התחלה נפוצה ולאחר מכן הוצגו אותיות אחת אחת, כאשר התלמידים התאמנו על שימוש באצבעות ספציפיות על מנת להגיע לכל מקש ושילובם למילים ולרצפי אותיות נפוצות בשפה.

כמה זמן נמשך קורס הקלדה עיוורת?

משך קורס הקלדה עיוורת תלוי במיומנות התלמידים. הקורסים של היום כבר אינם דורשים מעבדת מחשבים.

משך הזמן הנדרש תואם את כמות הזמן והמאמץ שאתם משקיעים, אבל במקרה הטוב אתם אמורים להיות מסוגלים ללמוד הקלדה עיוורת תוך פרק זמן קצר כמו שבועיים.

למה הקורס עשוי להימשך יותר זמן?

מכיוון שהלמידה כרוכה במיומנות פיתוח זיכרון שריר באצבעות, ותהליך זה עשוי להימשך יותר זמן. פחות חשובמה חשוב לדעת על קורס הקלדה עיוורת וכמה זמן הוא נמשך להבין כמה זמן נמשך קורס הקלדה עיוורת מאשר להשיג שליטה בפועל במיומנות. מומלץ לתרגל את מה שאתם לומדים ולהרגיש בנוח להשתמש בשיטת הקלדה עיוורת כחוש העיקרי שלכם.

חשוב לזכור שהקלדה עיוורת יכולה להיות איטית בהתחלה, אבל המהירות והשיפור מגיעים בהדרגה עם ההתמדה. בסופו של דבר, האצבעות שלכם יונחו על המקשים באופן אוטומטי. לפעמים, מה שלוקח הכי הרבה זמן זה פשוט לבטל את ההרגל לחפש את האותיות או לשלוט בקיצורי מקלדת נפוצים.

עלות קורס הקלדה עיוורת

עם סיום קורס הקלדה עיוורת, ניתן להתקדם בתחום ולהשתלב במקצועות המחשב. עלות ממוצעת של הקורס מתחילה ב-580 ₪ לשבוע למידה, ותוספת שתיקבע בהתאם למכללה, על כל שעת למידה נוספת לפי הצורך.

מה צריך לבדוק לפני שנרשמים לקורס הקלדה עיוורת?

ובכן, כדאי לבדוק קודם כל מה סוג הקורס והאם הרמה שלו אכן מתאימה לכם בהתאם ליכולות ומיומנויות ההקלדה אותם רכשתם. בנוסף, יש לברר היכן יש קורסים מבחינת מיקום גיאוגרפי זאת בכדי שתוכלו להתאים את הלימודים עם החיים שלכם עכשיו. בדקו את השעות, את עלות הקורס ורק אז קבלו החלטה.

רוצים לקבל מידע נוסף על קורס הקלדה עיוורת? דרך האתר Limudim index תוכלו לקבל את כל המידע הרלוונטי לכם ללא מאמץ. תקבלו מענה על שאלות כמו למשל איפה יש קורסים מתאימים להקלדה עיוורת, מה בדיוק לומדים בקורס, אילו תכנים מועברים, כמה זמן הקורס נמשך, האם מדובר בקורסים פרונטלים או קורסים המועברים אונליין ועוד. כעת, כל שנותר לכם הוא להשאיר את הפרטים שלכם אצלנו באתר ונשמח לחזור אליכם עם מענה על כל השאלות.

גיל פנקו
גיל פנקו

אנו מתמקדים בפיתוח תכניות לימוד מקיפות ומעודכנות, המועברות על ידי מורים מנוסים ומומחים בתחומם. הלימודים במרכז שלנו מתאפיינים בשילוב של תיאוריה ופרקטיקה, כדי להבטיח שהסטודנטים יקבלו את הכלים הנדרשים להצלחה בשוק העבודה.

אהבתם? שתפו את המאמר!
073-3753289
רוצים ייעוץ והכוונה ללימודים ללא עלות? השאירו פרטים