העיצוב הגרפי הולך ומשתכלל עם השנים, בואו להוביל את התחום לצד הכלים הטובים ביותר

תוכן עניינים

לימודי עיצוב גרפי מדברים אליכם? אתם לא לבד. בשנים האחרונות, ככל שהתחום הולך ומשתכלל, יותר ויותר אנשים מתעניינים בעולמות העיצוב הגרפי ובאפשרויות העבודה שהוא מביא איתו. אם כבר החלטתם שהגיע הזמן שלכם להיכנס לתחום המעניין הזה, חשוב שתרכשו את כל הכלים והידע שלכם מהמקומות המנוסים והמומלצים ביותר. אז איזה מקום יוכל להעניק לכם את השיעורים הטובים ביותר בדרך להצלחה. מבחינתו, יש לכך תשובה אחת חד משמעית.

עיצוב גרפי

האקריו – מזניקים אותך לעולם העיצוב

אנחנו בטוחים שכבר יצא לכם לשמוע על האקריו אחת מחממות הלמידה המובילות בארץ בכל מה שקשור לקורסים טכנולוגים שמסייעים לבוגרים שלהם להשתלב בצורה מהירה וחלקה בשוק העבודה המשתנה. בעולם שבו החשיבות של הלימודים משתנה כל הזמן, הצוות המקצועי האקריו מצליח להישאר מקצועי ורלוונטי, ובכך להעניק לסטודנטים שלהם בית אמיתי והזדמנות מלאה להצלחה בתחום הלימודים שלהם.

 

אז למה דווקא האקריו?                                                                                         

· מעניקים קורסים משני חיים – כששאלו את בוגרי הקורסים של המכללה כיצד הם היו מגדירים את חווית הלימודים שלהם במקום, מרבית בחרו בצמד המילים ״משני חיים״ – וזה אומר הרבה. במכללת האקריו תוכלו לקבל הרבה יותר מכל מכללה אחרת: יותר יחס אישי, יותר מידע מקצועי, יותר ניסיון להתאמת הלימודים לצרכים שלכם ויותר סיכויים להצלחה.

· תוכן לימודי שלא מפסיק להתעדכן – עיצוב גרפי הוא תחום שעושה שימוש נרחב במחשבים, מכשירים וטכנולוגיות שונות שמאפשרים לבעלי המקצוע להציע ללקוחות שלהם כמה שיותר מוצרים ותוצרים מיוחדים. בעקבות העובדה הזו, על כל מעצב גרפי להיות בקיא בכלים החדישים ביותר בתחום, בכדי שהוא לא יישאר מאחור ויוכל להוות תחרות אמיתית ולהעניק תוצרים איכותיים. בדיוק מהסיבה הזו, בהאקריו מקפידים לרענן את תוכניות הלימודים בצורה תדירה, כך שכל הסטודנטים יהיו מודעים לכל השינויים בתחום ויוכלו להציע את השירותים המבוקשים ביותר בסיום לימודיהם.

·  מתאים לכל פלח באוכלוסייה – אחד היתרונות הגדולים ביותר של מכללת האקריו היא העובדה שהלימודים בה מתאימים למגוון אוכלוסיות רחב: חיילים משוחררים, הורים, בעלי מקצוע או אקדמאיים המעוניינים לעשות הסבה ועוד. העובדה הזו מצביעה על הגמישות הרבה שיש במכללה הזו, כמה הם מוכנים לעשות בכדי שלכל אחד ואחת בישראל יהיה מקום מקצועי ואמיתי ללמוד בו מקצוע לחיים, שממנו הם יוכלו להתפרנס בכבוד לאורך שנים ארוכות.

· ניסיון מוכח בהסבת בוגרים להייטק – זהו לא סוד שבשנים האחרונות ישנה נהירה גדולה להייטק, אך היא לא שמורה רק למתכנתים ולאנשי מחשבים. ההייטק זקוק גם למעצבים גרפים איכותיים, כאלו שיוכלו לתרגם את החזון של החברה לצורה ויזואלית, למשוך את קהלי היעד הרצויים ולהצליח לסייע לסטארט – אפ בו הם עובדים להגיע למטרות שלו ולהתפוצץ בענק. אם גם אתם חולמים לבצע הסבה להייטק, כנראה שלימודים בהאקריו הם בדיוק בשבילכם. למכללה יש אחוזי הסבה גבוהים במיוחד בהסבת סטודנטים להייטק, בהשוואה למכללות אחרות מובילות ברחבי הארץ, כך שכבר בתחילת הדרך תוכלו לדעת שאתם מבצעים את הצעד הראשון בדרך להצלחה.

· אחוזי הצלחה גבוהה של התלמידים – האיכות של כל מכללה וכל מורה צריכה להימדד לפי ההצלחה של התלמידים שלהם, ומכללת האקריו עומדת במבחן הזה בהצלחה. מרביתם המוחלט של בוגרי המכללה מצליחים להשתלב בשוק העבודה בצורה טובה ומצליחים לשמור על המשרות שלהם גם בתקופה המאתגרת הזו. השילוב של היחס האישי, המקצועיות והחדשנות מוכיחים את עצמם כיעילים וכמוצלחים כבר שנים רבות, וכדאי מאוד שגם אתם תיכנסו לאחוזי ההצלחה הגבוהים שלהם.

 graphic design

איך נרשמים ללימודי עיצוב גרפי בהאקריו?

הצוות ב״האקריו – מזניקים אותך לעולם העיצוב״ ישמחו לעזור לכם ברישום לקורס הזה ולעוד מגוון רחב של קורסים מקצועיים. כל מה שעליכם לעשות זה להיכנס לאתר שלהם, לקרוא את המידע המלא אודות הקורס וליצור קשר עם אחד מנציגי השירות שלהם. אז למה אתם מחכים? לימודי עיצוב גרפי מחכים לכם כבר עכשיו מעבר לפינה!

גיל פנקו
גיל פנקו

אנו מתמקדים בפיתוח תכניות לימוד מקיפות ומעודכנות, המועברות על ידי מורים מנוסים ומומחים בתחומם. הלימודים במרכז שלנו מתאפיינים בשילוב של תיאוריה ופרקטיקה, כדי להבטיח שהסטודנטים יקבלו את הכלים הנדרשים להצלחה בשוק העבודה.

אהבתם? שתפו את המאמר!
073-3753289
רוצים ייעוץ והכוונה ללימודים ללא עלות? השאירו פרטים