המכללה למשפט ועסקים

תוכן עניינים

ישראלים רבים מדי שנה מתלבטים איפה כדאי להם ללמוד. לפעמים מדובר בתואר ראשון, לפעמים בתואר שני, יש כאלה המחפשים מסלול ללימודי תעודה… בלב תל אביב, לצד מרכזי המסחר והעסקים המרכזיים של מדינת ישראל, ממוקם הקמפוס של המכללה למשפט ועסקים. המכללה נוסדה בשנת 1995 על ידי פרופסור שיפמן כיוזמה של סגל המרצים מהפקולטה למשפטים של האוניבריסטה העברית השוכנת בירושלים. המרכז האקדמי מוכר כמוסד להשכלה גבוהה משנת הלימודים תשס"ט. המכללה למשפט ועסקים נחשבת למוסד מוביל בישראל ולכן אם אתם מחפשים מקום טוב ללמוד בו, זו יכולה להיות אופציה נפלאה עבורכם מכל הבחינות. גם מבחינה מקצועית, גם מבחינה חברתית וגם מבחינת סלילת דרך לקריירה מוצלחת לאחר הלימודים.

מהן הפקולטות המרכזיות של המכללה?

  1. הפקולטה למשפטים – הסגל האקדמי בפקולטה למשפטים עוסק בהוראה ומחקר בו זמנית. בין המטרות שלהמכללה למשפט ועסקים נחשבת למוסד מוביל בישראל ולכן אם אתם מחפשים מקום טוב ללמוד בו, זו יכולה להיות אופציה נפלאה עבורכם מכל הבחינות הסגל היא לפתח אצל הסטודנטים חשיבה ביקורתית ועצמאית. בפקולטה זו ישנן שלוש חטיבות מרכזיות של התמחות: משפט פלילי וקרימינולוגיה, זכויות אדם ומשפט מסחרי. במסגרת הפקולטה פועלות קליניקות אשר מאפשרות לסטודנטים לעסוק בפרקטיקה של עולם המשפט כבר במהלך לימודיהם. תוכנית הלימודים במכללה למשפט ועסקים בתחום המשפט מגוונת מאוד ובמידה והסטודנטים מעוניינים בכך, הרי שיוכלו כבר במהלך הלימודים להתמקצע בתחומים שונים כמו תחום המשפט הפלילי, זכויות האדם, משפט מסחרי ועוד.
  2. הפקולטה למנהל עסקים – הפקולטה רואה כמטרה את המשימה להכשיר את השורות הבאים של ממלאי תפקידי מפתח ומנהלים במשק הכלכלי הישראלי. לסטודנטים ינתנו כלים וידע העדכניים ביותר שיש בתחומי המימון, שיווק, ניהול, חשבונאות וחדשנות. הקורסים, למעשה משלבים יחד את הפרקטיקה והניסיון בשטח יחד עם עולם התיאוריה והמחקר. כמו כן, שיטת הלימוד היא לקחת אירועים עכשוויים מהתעשייה ולדון בהם יחד עם פיתוח מחשבה עצמאית וביקורתית של הסטודנטים.

הקורסים המועברים לסטודנטים משלבים בין העולם התיאורטי והמחקרי לבין הפרקטיקה בפועל והניסיון בשטח. הלימוד מבוסס על ניתוח אירועים אמיתיים, פיתוח חשיבה ביקורתית ועצמאית וכן דיון בסוגיות שונות רלוונטיות ואקטואליות.

  1. הפקולטה למדעי המחשב ומערכות מידע – אחד התחומים המתפתחים ביותר כיום בעולם המחשבים הינוהקמפוס של המכללה למשפט ועסקים. המכללה נוסדה בשנת 1995 על ידי פרופסור שיפמן כיוזמה של סגל המרצים מהפקולטה למשפטים של האוניבריסטה העברית השוכנת בירושלים היכולת לעבד ולנתח כמויות אדירות של מידע. איש מקצוע אשר יהיה בעל היכולות לבצע משימות אילו למעשה, יחזיק ביתרון משמעותי מאוד לעומת מועמדים אחרים לתפקיד. על פי הפורום הכלכלי העולמי נראה כי תחום זה יהיה בעל גידול המשרות הגדול ביותר בעתיד הנראה לעין. המרכז האקדמי למשפט ועסקים החליט לפתוח תכנית לימודים לתואר ראשון במדעי המחשב עם תת התמחות במדע הנתונים. תוכנית זו הינה הראשונה בארץ עם התמחות בתת התמחות זו. כמו כן, במהלך לימודי התואר הראשון הסטודנטים יקבלו ידע נרחב בפיתוח, שפות בתכנות ומתמטיקה .
  2. הפקולטה לפסיכולוגיה – פקולטה זו מעניקה לבוגריה תואר ראשון בפסיכולוגיה אשר מכיל ידע מקיף על ענפיו השונים של עולם הפסיכולוגיה. ישנה אפשרות להמשך לימודים לתואר שני בפסיכולוגיה חינוכית או בפסיכולוגיה התפתחותית. במהלך הלימודים ישולבו הרצאות אורח, ימי עיון, לימודים פרונטאליים ומעשיים מקיפים. הסגל האקדמי אשר מוביל את הפקולטה לפסיכולוגיה הינו בעל מוניטין אקדמי וניסיון מעשי. סגל הלימודים ילווה את הסטודנט מתחילת לימודי התואר הראשון ועד סיום הלימודים וקבלת הדיפלומה. מטרתהפקולטה למנהל מערכת בריאות ותוכנית הלימודים אשר מוצעת לסטודנטים היא למעשה היחידה אשר מציעה שתי התמחויות מקצועיות אשר הסטודנטים יכולים לקחת הפקולטה ללהכין את הסטודנטים לעולם המעשי של עבודה בפועל וכן ללימודי המשך בתחום הפסיכולוגיה.
  3. הפקולטה למנהל מערכת בריאות – לימודים אלו מהווים את כרטיס הכניסה לסטודנטים אשר רואים עצמם במשרות ארגוניות וניהוליות במערכת הבריאות הישראלית כולל בתחום הסיעוד. הנושאים הנלמדים הינם בין היתר: ניהול בתעשייה, ניהול בסיעוד, ניהול מחקרים קליניים, ניהול טכנולוגיות רפואיות מתקדמות, מזכירות רפואית, ניהול וקביעת מדיניות בריאות ועוד מגוון של נושאים.

הפקולטה למנהל מערכת בריאות ותוכנית הלימודים אשר מוצעת לסטודנטים היא למעשה היחידה אשר מציעה שתי התמחויות מקצועיות אשר הסטודנטים יכולים לקחת? התמחות בניהול תחום גרוטולוגיה יישומית או התמחות בניהול מחקר קליני. הסטודנטים, למעשה, יזכו לשתי תעודות מקצועיות בסיום לימודיהם ושתי התעודות נחשבות למבוקשות מאוד.

מדוע לבחור במכללה למשפט ועסקים?

ובכן יש כמה סיבות עיקריות שבגללן שווה לבחור במכללה למשפט ועסקים. קודם כל מדובר במכללה סופר מקצועית, עם מרצים מעולים שיעניקו לכם חווית למידה ברמה אחרת לגמרי. המכללה מציעה שפע של מקצועות ומסלולי לימוד, כך שכל אחד שמחפש מקום טוב ללמוד בו, יכול למצוא כזה במכללה למשפט ועסקים. בנוסף, המיקום של המכללה הוא מצוין, המכללה ממוקמת בלב תל אביב וניתן להגיע אליה בקלות עם תחבורה ציבורית נוחה ונגישה. למכללה יש שם ומוניטין, כך שבסיום הלימודים תוכלו להשתלב בקלות רבה במעגל העבודה, לא משנה באיזה תחום תבחרו.

רוצים לקבל מידע נוסף על מכללה למשפט ועסקים? דרך האתר Limudim-index תוכלו להתרשם מכל המידע הרלוונטי ולקבל מענה על שאלות כולל הכוונה מקצועית, כך שבקלות תוכלו להבין איזה מסלול לימודים הוא המתאים לכם ביותר. כעת כל שעליכם לעשות הוא להשאיר את הפרטים שלכם אצלנו באתר ונשמח לחזור אליכם במהרה.

גיל פנקו
גיל פנקו

אנו מתמקדים בפיתוח תכניות לימוד מקיפות ומעודכנות, המועברות על ידי מורים מנוסים ומומחים בתחומם. הלימודים במרכז שלנו מתאפיינים בשילוב של תיאוריה ופרקטיקה, כדי להבטיח שהסטודנטים יקבלו את הכלים הנדרשים להצלחה בשוק העבודה.

אהבתם? שתפו את המאמר!
073-3753289
רוצים ייעוץ והכוונה ללימודים ללא עלות? השאירו פרטים