הכל על מכללת מישלב

תוכן עניינים

מכללת מישלב היא מוסד פרטי להשכלה גבוהה בתל אביב וחיפה ללא מטרות רווח. המכללה מפעילה 3 פקולטות: מדעי הרוח והחברה, מדעי הטבע והנדסה.

המכללה נוסדה בשנת 1936 על ידי הנדבן שמואל מישלב כאנדרטה לאביו, שנהרג במהלך פרעות ערבים ב-1929.

מטרת בית הספר הייתה "לקדם את הידע האנושי לכבוד אלוהים".

נכון לשנת 2016, היו בה למעלה מ-8500 סטודנטים מישראל ומחו"ל. למכללה קמפוסים בירושלים, רחובות, חולון ותל אביב.

מכללת מישלב בתל אביב היא בית הספר הטוב בישראל ואחד מבתי הספר הטובים בעולם. הוא מציע מגוון רחב של מגמות שסטודנטים יכולים לבחור מהן ומציע גם התמחות לנוטרים ולקשישים שרוצים לטעום איך נראים חיי המכללה.

בית הספר שואף להיות מוקד בינלאומי למצוינות ומחקר, ולכן קורסים רבים נלמדים הן באנגלית והן בעברית.

המכללה הפופולרית בתל אביב

מכללת מישלב היא המכללה הפופולרית ביותר בתל אביב. עם למעלה מ-15,000 סטודנטים, היא אחת האוניברסיטאות הגדולות בישראל. הוא מציע תארים ראשון בהיסטוריה, מדעי המדינה, מנהל עסקים ומשפטים בין נושאים רבים אחרים.

מכללת מישלב נוסדה כמכון ללימודי יהדות על ידי מועצת עיריית תל אביב וקרן רוטשילד למדעי היהדות בשנת 1925. היא התבססה במקור על חזונו של תיאודור הרצל של מוסד בסגנון אירופאי ללמד יהדות וציונות לצעירים שרצו לחזור לארצות מוצאם או לפתוח בקריירה בחו"ל כציונים או כמנהיגי קהילה יהודית.

מכללת מישלב נתפסת כציונית ולאומנית מאז הקמתה. חבריה המייסדים היו כולם חברים בתנועות ציוניות טרום-קום המדינה.

הקמת מכללת משלב

מה הקורסים המוצעים במכללת משלב מכללת מישלב בתל אביב היא מכללה חדשה שנוסדה לאחר מלחמת העצמאות. הוא הוקם על ידי מהגרים רוסים ב-1948.

מישלב ניסה להציע חינוך חסר פניות לכולם, ללא קשר לרקע או לאום שלו. הם גם רוצים לחנך אנשים ליסודות היהדות תוך התמקדות באהבת המדינה וערכיה.

מכללת מישלב שמה לה למטרה להעניק חינוך איכותי לכל הסטודנטים ללא קשר לרקע ולאום. למכללה אין דרישות קבלה ספציפיות, אין מבחני קבלה וגם אין שכר לימוד.

מנהיגות יהודית במכללת מישלב

על המנהיגות היהודית במכללת מישלב חיפהמכללת מישלב היא מכללה בתל אביב, ישראל. המכללה נוסדה בשנת 1999 והיא כוללת 7 מחלקות: עסקים, מדעי המחשב, חינוך, הנדסה, ספרות ושפות (אנגלית וצרפתית), מתמטיקה ומדעי הטבע.

מכללת מישלב היא מהחלוצות בישראל להציע תכניות בלמידה מרחוק. זה מאפשר לסטודנטים שגרים רחוק מהקמפוס לקחת חלק באותן תוכניות כמו חבריהם בקמפוס.

למכללה מגוון רחב של תכניות שניתן להשלים על ידי לימוד מקוון או על ידי השתתפות בשיעורים המתקיימים בקמפוסים שלה. אלה כוללים תוכניות לתואר ראשון כגון מנהל עסקים ומדעי המדינה; תכנית לתואר שני כגון ניהול גלובלי; תכנית תעודה לשנה כמו אנגלית לתקשורת עסקית; ותעודות נוספות לתואר שני כגון שיווק דיגיטלי

מכללת מישלב חיפה

מכללת מישלב חיפה מציעה כיום למעלה מ-23 תחומי לימוד לתכנית ה-BBA החמש שנתית הכוללת חשבונאות ומימון, כלכלה וכלכלה עסקית, ניהול שיווק, מנהל עסקים בינלאומי ומימון.

המכללה פיתחה גם את מה שמכונה תכנית MBA "משזק" שהיא תכנית MBA אינטנסיבית הפועלת במשך תשעה חודשים בקמפוס עם שלוש שנות לימוד במשרה מלאה המובילות לתואר BBA או תואר MPA. הוא מציע גם קצר

מכללת משלב חיפה היא מוסד פרטי להשכלה גבוהה הממוקם במישלב, ישראל. הוא מציע תארים לתואר ראשון ותואר שני בעבודה סוציאלית ופסיכולוגיה.

מכללת מישלב חיפה נוסדה בשנת 1981 כמכללה לעבודה סוציאלית ופסיכולוגיה על ידי החברה שומרון-יהודה-שומרון. הנשיא הראשון של המכללה היה פרופסור משה זילברברג, שכיהן כנשיא במשך 22 שנים.

ייעודו של בית הספר הוא לחנך את התלמידים למקצוענים בעלי ידע, מיומנות וערכים שיאפשרו להם לתרום ביעילות לחברה באמצעות פעילותם המקצועית כמו גם בחייהם האישיים.

תוכניות לימודי שפה במכללת מישלב

מכללת מישלב חיפה היא מוסד פרטי עם דגש על כישורי שפה, רב לשוניות ויחסים בינלאומיים.

מה לומדים במכללת מישלב חיפההמכללה ממוקמת בעיר חיפה, ישראל. היא מציעה תכנית אקדמית הכוללת ארבעה סמסטרים של לימוד במשרה מלאה על פני שלוש שנים עם אפשרות לקחת עד שמונה קורסים בסמסטר. התלמידים נדרשים ללמוד שיעורי אנגלית ברמה מסוימת בתחילת הלימודים.

מישלב חיפה מציעה גם תכניות לדוברי שפת אם שרוצים לשפר את כישורי השפה האנגלית או למי שרוצה נקודות זכות נוספות באנגלית ללימודים באוניברסיטה.

מכללת מישלב חיפה היא ספקית החינוך המובילה בישראל. היא מציעה מגוון רחב של תוכניות אקדמיות בשיתוף האוניברסיטאות המובילות באירופה ובאמריקה. המכללה ידועה בגישה החינוכית החדשנית שלה, הכוללת הוצאת סטודנטים לסיורים לימודיים בינלאומיים כדי לחקור את העולם ולחבר אותם לתרבויות המקומיות.

המכללה הוקמה בשנת 2005 על ידי פרופסור צבי מישלב, שלימד בטכניון-המכון הטכנולוגי לישראל למעלה מ-40 שנה לפני שהפך ליזם. הגישה הייחודית של בית הספר לטכנולוגיית מחשבים זכתה להכרה עולמית, לרבות כאחד מ"10 בתי הספר החדשניים המובילים" של מגזין פורבס ברחבי העולם.

גיל פנקו
גיל פנקו

אנו מתמקדים בפיתוח תכניות לימוד מקיפות ומעודכנות, המועברות על ידי מורים מנוסים ומומחים בתחומם. הלימודים במרכז שלנו מתאפיינים בשילוב של תיאוריה ופרקטיקה, כדי להבטיח שהסטודנטים יקבלו את הכלים הנדרשים להצלחה בשוק העבודה.

אהבתם? שתפו את המאמר!
073-3753289
רוצים ייעוץ והכוונה ללימודים ללא עלות? השאירו פרטים