הדברים שהכי חשוב לדעת על משחק הפוקר, ולא בטוח שיספרו לכם

תוכן עניינים

פוקר הוא משחק קלפים פופולרי שמשחקים ברחבי העולם, והוא מצריך שילוב של מיומנות ומזל. בעוד שאנשים רבים יודעים את היסודות של הפוקר, ישנם כמה היבטים חיוניים של המשחק שלעתים קרובות אינם נלמדים. בואו נחקור כמה מהמרכיבים הבסיסיים של המשחק האהוב שאולי לא למדתם קודם לכן.

מעוררי תאבון ומנות פתיחה

  • דירוג ידיים

הדבר הראשון שאתם צריכים לדעת על פוקר הוא שדירוג הידיים קובע את המנצח. בטקסס הולדם, הגרסה הפופולרית ביותר של פוקר, היד בעלת הדירוג הגבוה ביותר היא הרצף המלכותי, ואחריו הרצף הסטרייט, ארבע יחידות, פול האוס, שטיפה, סטרייט, שלוש מהסוג, שני זוגות, זוג אחד וכרטיס גבוה. חשוב להבין את דירוג הידיים כדי לדעת מתי יש לכם יד מנצחת או מתי אתם צריכים לקפל.

  • עמדה

מיקום הוא היבט מכריע בפוקר שהרבה מתחילים מתעלמים ממנו. המיקום שלכם בשולחן יכול להשפיע באופן משמעותי על הסיכויים שלכם לזכות. אומרים שהשחקן שפועל אחרון בסבב הימורים נמצא במיקום הטוב ביותר מכיוון שיש לו מידע נוסף על מה שעשו השחקנים האחרים. השחקן בעמדה הראשונה, לעומת זאת, נמצא בנחיתות מכיוון שהוא צריך לפעול לפני כולם, מבלי לדעת מה יעשו השחקנים האחרים.

  • תריסים

בטקסס הולדם, שני השחקנים משמאל לדילר נדרשים לפרסם את הבליינדים, שהם הימורים מאולצים שמבטיחים שתמיד יהיה כסף בקופה. השחקן מיד משמאל לדילר מציב את הסמול בליינד, והשחקן שמשמאלו מפרסם את הביג בליינד, שבדרך כלל גודלו כפול מהבליינד הקטן. הבליינדים מסתובבים סביב השולחן, כך שכל שחקן צריך להציב אותם בסופו של דבר.

  • פעולות

ישנן סוגים שונים של פעולות בפוקר, והבנתן חיונית למשחק טוב. הפעולות הנפוצות ביותר הן:

  • צ'ק check – כאשר אתם לא רוצים להעלות אבל רוצים להישאר במשחק, אתם יכולים לעשות צ'ק כדי להישאר ביד מבלי לשים כסף בקופה.
  • בט bet – כאשר אתם רוצים לשחק על היד שקיבלתם, אתם יכולים לעשות בט בסכום שעומד בגבולות המשחק.
  • רייז rase – כאשר שחקן אחר כבר עשה בט, אתם יכולים להעלות את הסכום.
  • קול call – כאשר שחקן אחר עשה בט ואתם רוצים להישאר במשחק מבלי להעלות את הסכום, אתם יכולים להשלים לסכום שקבע ולקרוא.
  • פולד fold – כאשר אתם לא חושבים שיש לכם יד מנצחת, אתם יכולים לקפל ולצאת מהמשחק.

המנה העיקרית

הכירו את הבלוף, אסטרטגיה פופולרית בפוקר, שבה שחקן משחק כאילו יש לו יד חזקה, גם כשאין לו. המטרה היא להונות שחקנים אחרים לחשוב שיש להם יד חלשה יותר ולהתקפל, ולתת לבלוף את הקופה.

בלוף יכול להיות מסוכן, בעיקר משום שאם נתפסתם מבלפים, אתם עלולים לאבד את האמינות שלכם וכל סיכוי לזכות.

בלוף הוא חלק מהותי בפוקר, ולעתים קרובות הוא מה שמפריד בין השחקנים הטובים ביותר לממוצעים. בעוד ששחקנים רבים יודעים את היסודות של בלוף, ישנם מספר דברים שאולי לא ידעתם על האסטרטגיה הזו:

  • בלוף זה לא רק על הקלפים

בלוף קשור לעתים קרובות לבעלי יד חלשה שמעמידים פנים שהיא חזקה. עם זאת, בלוף הוא לא רק על הקלפים, זה גם קשור למצב. אתם יכולים לבלף כשיש לכם יד חזקה ואתם רוצים לגרום ליריבים שלכם לחשוב שיש לכם יד חלשה. סוג זה של בלוף נקרא "בלוף הפוך", והוא יכול להיות יעיל באותה מידה כמו בלוף רגיל.

  • העיתוי הוא מכריע

התזמון הוא מכריע בפוקר, וזה נכון במיוחד כשמגיע הזמן לבלף. בלוף בזמן הלא נכון יכול לעלות ביוקר, שכן היריבים שלכם עלולים לראות דרך ההונאה שלכם. מצד שני, בלוף בזמן הנכון יכול להיות יעיל מאוד, מכיוון שליריבים שלכם יש סיכוי גבוה יותר לקפל את ידיהם.

  • אתם צריכים לקרוא את היריבים שלכם

בלוף זה לא רק להונות את היריבים שלכם, זה גם היכולת לקלוט את הדיווחים ואת שפת הגוף שלהם כדי לקבוע אם הם צפויים לעלות על הבלוף שלכם או לא.

  • גודל הקופה קובע

גודל הקופה יכול גם להשפיע על אסטרטגיית הבלוף שלכם. אם הקופה קטנה, סביר להניח שהיריבים שלכם יקראו, מכיוון שהסיכון נמוך יחסית. עם זאת, אם הקופה גדולה, סביר להניח שהיריבים שלכם יתקפלו, מכיוון שהסיכון גבוה יותר.

לקינוח

פוקר הוא משחק מורכב עם ניואנסים רבים, והשליטה בו דורשת זמן ותרגול. הבנת דירוג הידיים, המיקום, הבליינדים, ההימורים והבלוף הם כולם היבטים חיוניים של פוקר שכל שחקן צריך לדעת. על ידי לימוד היסודות הללו, תוכל לשפר את סיכויי הניצחון וליהנות מהמשחק אפילו יותר.

בלוף הוא חלק חשוב בפוקר, והבנת הניואנסים שלו יכולה לעזור לכם להפוך לשחקנים טובים יותר. על ידי התחשבות במצב, בתזמון, ביריבים שלכם ובגודל הקופה, אתם יכולים לשפר את אסטרטגיית הבלוף שלכם ולהגדיל את סיכויי ההצלחה. עם זאת, חשוב לזכור כי בלוף הוא אסטרטגיה מסוכנת ויש להשתמש בה בתבונה. עם תרגול וניסיון, אתם יכולים ללמוד להשתמש בבלוף ביעילות ולהפוך לשחקני פוקר מיומנים יותר.

רוצים לתרגל את המיומנויות שלכם? נסו את 7XL, פלטפורמת המשחקים האינטרנטית, שמציעה אינספור משחקי קאש וטורנירים במגוון גרסאות פוקר אהובות. ב- 7XL תוכלו לשחק עם שחקנים בכל הרמות מכל רחבי העולם. זו הזדמנות נהדרת לתפוס את הדגיגים וללמוד מהכרישים.

גיל פנקו
גיל פנקו

אנו מתמקדים בפיתוח תכניות לימוד מקיפות ומעודכנות, המועברות על ידי מורים מנוסים ומומחים בתחומם. הלימודים במרכז שלנו מתאפיינים בשילוב של תיאוריה ופרקטיקה, כדי להבטיח שהסטודנטים יקבלו את הכלים הנדרשים להצלחה בשוק העבודה.

אהבתם? שתפו את המאמר!
073-3753289
רוצים ייעוץ והכוונה ללימודים ללא עלות? השאירו פרטים