דברים שלא ידעתם על פיי פאל

תוכן עניינים

למרות שישנן מספר חברות שמתחרות בפיי פאל כיום, עדיין מדובר באחת הפלטפורמות המוכרות והמשומשות ביותר בעולם התשלום המקוון.

גם אם אתם משתמשים בפיי פאל לצרכי סליקה ותשלומים כל יום, אנחנו בטוחים שיש דברים שלא ידעתם על החברה והשירותים שלה. קבלו חמש עובדות מעניינות במיוחד על פיי פאל, שכנראה לא הכרתם עד היום.

PayPal הייתה פעם בבעלות eBay

שלוש שנים לאחר הקמת החברה, היא כבר נרכשה על ידי איביי. למעשה, זו הייתה אחת הרכישות הראשונות של eBay. זה קרה בשנת 2002, תמורת 1.5 מיליארד דולר. באותה תקופה, PayPal הייתה חברה די קטנה, עם כ-20 עובדים, אבל הפוטנציאל שלה היה ברור. מאז, היא גדלה לחברה ענקית. עם למעלה מ-200 מיליון משתמשים ושווי של יותר מ-50 מיליארד דולר.

השותפות עם איביי הסתיימה בשנת 2018, במהלך שהפתיע רבים, אך שתי החברות ממשיכות לעבוד ביחד, ולהתחזק כל אחת בנפרד.

הלוגו עבר הרבה שינויים

הלוגו הראשון של PayPal היה לבן ובסיסי, עם מסגרת כחולה. בשנת 2007 נעשה השינוי הראשון, והוחלט על מעבר ללוגו כחול בלבד, בשני גוונים שונים. בשנת 2014 שוב השתנה הלוגו, הפעם בגדול: עד אז הלוגו הכיל רק כיתוב (שם החברה), כעת נוצר הסמל שכולם מכירים כיום.

אנחנו מדברים כמובן על שני ה-P החופפים, בשני הגוונים השונים של כחול. זה הפך את המותג ליותר עדכני והראה את בולטות המותג בשוק. כיום, הלוגו הזה מזוהה מאוד על ידי מרבית האנשים.

המייסדים חוו מספר הצלחות

PayPal לא הייתה ההצלחה היחידה, מבחינתם של המייסדים וקבוצה מובחרת של העובדים המוקדמים בחברה. מאז, הם המשיכו לייסד או להיות שותפים להקמת סטארט אפים מצליחים רבים. למשל: Tesla , SpaceX, LinkedIn, Palantir ו- Yammer.

רבים כתבו על קבוצת האנשים הזו, אפילו בספרים שונים, והיא נחשבת בתור דוגמה לכוחן של רשתות ולחשיבות של שמירה על קשרים חזקים עם עמיתים לשעבר.

השירות זמין בכל רחבי העולם

השירות של PayPal זמין ביותר מ-200 מדינות ותומך ב-25 מטבעות שונים, מה שהופך אותו לאפשרות נוחה לקניות מקוונות ולהעברות כספים. אפשר להשתמש בפיי פאל כמעט בכל חנות וירטואלית – כל מה שהצרכנים צריכים זה כתובת אימייל וכרטיס אשראי, והם יכולים לשלם בקלות ובאופן מאובטח, על שירותים ומוצרים.

פיי פאל מחזיקה בכמה מותגים אחרים

PayPal היא אחד ממעבדי התשלומים הפופולריים ביותר בעולם, והחברה מחזיקה בכמה מותגים נוספים, כולל Xoom, TIO Networks ו-Braintree. היא ביצעה מספר רכישות במהלך השנים, כשהבולטת ביותר היא רכישת Xoom תמורת 1.9 מיליארד דולר ב-2015.

למרות שפיי פאל היא כבר לא שירות התשלומים הבלעדי של איביי, היא עדיין מפעילה עם אתר הקניות הענק מיזם משותף, הנקרא eBay Payments, המאפשר לגולשים באיביי להשתמש ב-PayPal כדי לקנות ולמכור באתר.

גיל פנקו
גיל פנקו

אנו מתמקדים בפיתוח תכניות לימוד מקיפות ומעודכנות, המועברות על ידי מורים מנוסים ומומחים בתחומם. הלימודים במרכז שלנו מתאפיינים בשילוב של תיאוריה ופרקטיקה, כדי להבטיח שהסטודנטים יקבלו את הכלים הנדרשים להצלחה בשוק העבודה.

אהבתם? שתפו את המאמר!
073-3753289
רוצים ייעוץ והכוונה ללימודים ללא עלות? השאירו פרטים