בית ספר למקצועות הספורט

תוכן עניינים

בית ספר למקצועות הספורט הוקם בשנת 2006 בתל אביב, ובו מתקיימים קורסים והדרכות המכשירים את הלומדים בו להיות מאמני כושר בהתאם לדרישות החוק. בבית הספר יש פיקוח של מינהל הספורט.

בסיום כל קורס בית ספר למקצועות הספורט דואג לקשר בין בוגריו לבין מקומות בהם יוכלו לעבוד ובכך מסייעים לבוגרים שלהם להשתלב בתחום אותו למדו.

איזה קורסים נלמדים בבית ספר למקצועות הספורט?

יש מספר קורסים לא קטן, בו כל קורס מתמקד בנושא ומקצוע אחר. אלו הקורסים הכי מעניינים שמצאנו עבורכם-

  1. קורס מדריכי כושר– אם כושר הוא בדמכם, אם אתם אוהבים ילדים, בוגרים ומבוגרים, אם אתם רוצים להעבירקורס מדריכי כושר בבית הספר למקצועות הספורט ידע מקצועי כדי שכמה שיותר אנשים ילמדו איך לשמור על הגוף שלהם, יכול מאוד להיות שקורס מדריכי כושר הוא בדיוק בשבילכם. קורס שתמיד יספק לכם עבודה בין אם אתם מעוניינים לעבוד באופן עצמאי בתור מדריכי כושר, בין אם בסטודיואים של מדריכים מצליחים עם שם ומוניטין ובין אם אתם רוצים להשתלב באחד או יותר מחדרי הכושר הקרובים לאזור המגורים שלכם. למעשה, הקורס מיועד לאנשים מכל הארץ והאוכלוסייה והוא מקנה התמחות ללומדים בהדרכה בפעילויות ספורט שונות בסטודיו, חדרי כושר או באוויר הפתוח. הלומדים בקורס הזה מקבלים כמה תעודות שונות, ביניהן- תעודת מאמן אישי, הגשת עזרה ראשונה ותעודת מדריכי כושר.
    הקורס עולה כ-8,000 ש"ח.
  2. קורס מדריכי אירובי– הקורס מתאימים למי שמוזיקה וספורט הם חלק בלתי נפרד מה-DNA שלו. אם אתם רוצים להעשיר את הידע שלכם ולהפוך למדריכי אירובי מושבעים, זה הקורס בשבילכם. בקורס התלמידים ילמדו מהמורים הטובים בתחום בארץ, והוא הקורס הראשון המתמקד בתחום הזה בענף הספורט והוא משלב גם לימודי הכשרה דיגיטליים לפיתוח של העסק של כל מדריך. בסוף הקורס מקבלים התלמידים כ-5 תעודות שונות- 4 על ההכשרות אותן עברו במהלך הקורס ותעודת השתלמויות של האימונים שעברו.
    הקורס הזה גם הוא עולה כ-8,000 שקלים.
  3. קורס מדריכי פילאטיס– מדובר באחד המקצועות הכי מבוקשים היום ועשרות אלפי ישראלים בוחרים בפילטיסמכיוון והקורסים השונים בפריסה ארצית, כמעט כל אחד יכול להשתלב באחד או יותר מהמסלולים המוצעים על ידי בית הספר למקצועות הספורט בתור הספורט המועדף עליהם. אם אתם רוצים להיות מדריכי פילטיס מקצועיים ומדוייקים, זה הקורס בשבילכם. הקורס למדריכי פילאטיס בבית ספר למקצועות הספורט נועד על מנת להקנות ללומדים בו ידע על פילאטיס ובו ניתן לבחור התמחות גם בנשים הריוניות או בגיל השלישי. הקורס נלמד בכ-210 שעות בהם ניתן לבחור האם יהיו לימודי בוקר או לימודי ערב.
    עלות הקורס הוא כ-7,000 שקלים.
  4. קורס מאמני ריצה– אם אתם אוהבים לרוץ ורוצים ללמד אחרים איך לרוץ נכון, אולי אפילו לפתוח קבוצת ריצה, זה הקורס שלכם. הקורס מיועד לרצים באופן לא מקצועי או כאלו שמלמדים ריצה אך אין להם תעודה ורוצים להרחיב את הידע בתחום הריצה ולקבל תעודה המסמיכה אותם לכך. הקורס יארך בכ-140 שעות לימוד ועל מנת לעבור אותו בהצלחה התלמיד צריך להיות נוכח בלפחות 80 אחוזים מהשיעורים שיעברו.
    כדי להירשם לקורס התלמיד צריך להיות מעל גיל 17, ולהתקבל לקורס בעזרת ראיון אישי שיעבור בהצלחה.
    הקורס הזה יעלה לכם כ-4,000 שקלים.

עוד קורסים הנלמדים בבית ספר למקצועות הספורט

ישנם עוד מספר רב של קורסים שניתן לבחור, כמו למשל-

  • קורס מפעילי בריכות שחייה ומדריכי שחייה לימודית
  • קורס מדריכי היפ הופ
  • קורס עיסוי שוודי
  • קורס מדריכי אומנויות לחימה
  • קורס תנועה לפעוטות
  • קורס מדריכי ספינינג ואופניים

סניפים של בית ספר למקצועות הספורט

לבית ספר למקצועות הספורט יש מספר סניפים המפוזרים ברחבי הארץ

  • באילת
  • בתל אביב
  • באשקלון
  • ביקנעם
  • בנשר

מכיוון והקורסים השונים בפריסה ארצית, כמעט כל אחד יכול להשתלב באחד או יותר מהמסלולים המוצעים על ידי בית הספר למקצועות הספורט.

בית הספר עוזר לתלמידיו ללמוד על שמירה על תזונה נכונה, ריצה למען גמילה מעישון, ונותן טיפים איך להיות מדריכי הכושר הטובים בהם כל אחד ירצה לבחור.

בנוסף, באתר בית הספר תוכלו למצוא בלוגים של המרצים בהם יספרו ויסבירו לכם עוד בתחום הרלוונטי אליכם, ינפצו לכם מיתוסים על אימונים במכוני כושר, יסבירו על מהי היא התמכרות לפעילויות ספורט, יספרו על עבודות עם אביזירים באימונים ועל התרומה של התנועה לחיי בני האדם.

לבית ספר למקצועות הספורט יש מעל ל-11 אלף בוגרים עם 16 שנות ותק בהם כל הבוגרים נעזרים בבית הספר על מנת למצוא עבודות לאחר הלימודים ובכל חודש נבחר הבוגר המצטיין של בית הספר והוא זוכה למקום מכובד מאוד בעמוד הבית של אתר בית הספר.

רוצים לקבל מידע נוסף על בית הספר למקצועות הספורט? לא בטוחים איזה מסלול לימודים הוא המתאים לכם ביותר? דרך האתר Limudin index תוכלו לקבל את כל המידע הרלוונטי לכם ללא יוצא מן הכלל. נשמח לענות לכם על שאלות, ללוות אתכם ולייעץ כדי שתוכלו להתחיל את הקריירה שהכי מתאימה לכם. אז השאירו את הפרטים שלכם ונשמח לחזור אליכם במהרה.

גיל פנקו
גיל פנקו

אנו מתמקדים בפיתוח תכניות לימוד מקיפות ומעודכנות, המועברות על ידי מורים מנוסים ומומחים בתחומם. הלימודים במרכז שלנו מתאפיינים בשילוב של תיאוריה ופרקטיקה, כדי להבטיח שהסטודנטים יקבלו את הכלים הנדרשים להצלחה בשוק העבודה.

אהבתם? שתפו את המאמר!
073-3753289
רוצים ייעוץ והכוונה ללימודים ללא עלות? השאירו פרטים