באילו תחומי הייטק אין צורך בידע מקדים

תוכן עניינים

אנשים רבים רוצים להיכנס כאן ועכשיו להייטק, בעיקר בגלל התנאים המצוינים שתחום זה מציע. תחום ההיי טק עוסק בטכנולוגיות מתקדמות במספר רחב של שירותים ותוכניות שמאפשרים לאנשים לחיות בצורה קלה יותר. הטכנולוגיות השונות בתחום ההיי טק כוללים נושאים רבים – מהאינטרנט ועד המחשבים, מהטכנולוגיות הניידות ועד התקשורת, האינטרנט החכם, הביוטכנולוגיות החדשות והטכנולוגיות המדעיות. מי שמעוניין לעבוד בתחום יכול להתחיל בכמה דרכים, ומי שמעוניין לעשות זאת ללא ניסיון כלל יוכל להשתלב בכמה תפקידים. 

לאילו מקצועות הייטק ניתן להיכנס ללא ניסיון? 

מקצועות הייטק בדרך כלל דורשים ידע מקדים כל שהוא באנגלית ובאופיס, וזאת כדי שיהיה את הבסיס ההתחלתי ממנו ניתן להתחיל ולפתח את רוטינת העבודה הקבועה בסביבה הטכנולוגית. אין לצפות להשתלב בתחומים המורכבים בהייטק, אלה שעושים בהם את הסכומים הגדולים בתחום, אך ישנם כמה מקצועות מכובדים שמאפשרים דריסת רגל בתחום ובהם נציגי תמיכה טכנולוגיים במחשב המסייעים להתמודד עם תקלות שונות באמצעות טלפון, מייל או צ'אט. 

עוד מקצוע שלא דורש שום ידע מקדים הוא ניהול מערכות מכשור טכנולוגי. במקצוע זה ניתן לנהל מכשירים טכנולוגיים תוך ניטור הפעלתם. מדובר על מקצוע רחב שיכול לכלול בתוכו מכשירי חשמל ואלקטרוניקה ועד מכונות לאבטחה. עוד מקצוע שאינו דורש ידע מוקדם הוא בתחום השיווק הטכנולוגי ובתחום הכתיבה. קיימת דרישה למקצועות אלה בהיי טק אך יש צורך בידע בסיסי בשניהם כדי להתברג במשרה טובה. 

לימודים ממוקדים למקצועות ההייטק 

דרך נוספת להשתלב במהירות יחסית בעולם ההייטק הנה לימודים ממוקדים במסגרת של קורס או לימודי תעודה. זוהי דרך נהדרת להיכנס לתפקיד ספציפי שמעניין אותנו וניתן כיום למצוא קורסים רבים המלמדים מקצוע אחד ממוקד בתקופה קצרה. דוגמה טובה לקורס כזה הוא קורס ניתוח נתונים וקורס ux –ui שנחשבים לאיכותיים בתחום חוויית המשתמש. 

גם אנשים שרוצים לשפר את היכולות שלהם ולהתקדם במסגרת חברת הייטק שהם כבר עובדים בה יוכלו לעשות שימוש נבון בקורסים אלה. יש לבחור בקורס מעודכן, על ידי מוסד רשמי ואם יש אפשרות למצוא קורס בו קיימת גם השמה בעבודה – מה טוב. 

המקצועות המבוקשים בהייטק

ענף ההייטק הוא אחד מהענפים המתפתחים והמעניינים בעולם כולו. הוא כולל מגוון רחב של מקצועות ותחומים בהם ניתן לעבוד הנוגעים לטכנולוגיות המתקדמות ביותר בעולם ולפיתוחים מרתקים שישנו את פני ההיסטוריה. אחד המקצועות המבוקשים הוא של מפתחי התוכנה אשר עובדים על בניית התוכנה ועל הקוד. הם נדרשים כמעט בכל חברת הייטק ומסיבה זו רבים לומדים את התחום. הידע הנדרש לפני הקורס הנו בסיסי וכולל צורך בידיעת השפה האנגלית וידע מתמטי. רצוי לפני ההרשמה ללימודים לוודא כי קיים הידע הזה, שכן בלעדיו יהיה קשה מאוד להסתדר בלימודים. 

האם כדאי להשקיע בלימודים כדי להיכנס להייטק? 

בהחלט כן. מי שרוצה להיכנס להייטק במהירות יוכל ללמוד קורס מזורז ובו הידע הנקודתי לו הוא זקוק לצורך מקצוע מסוים לו יש ביקוש. זוהי הדרך המהירה ביותר להיכנס היום להייטק למקצוע עם אופק קידומי ועם אפשרות להרוויח שכר מעל הממוצע. 

חברת אינפורמט מספקת פתרונות מחשוב מתקדמים, למידע נוסף יש להיכנס לאתר אינפורמט פתרונות מחשוב לחברות

גיל פנקו
גיל פנקו

אנו מתמקדים בפיתוח תכניות לימוד מקיפות ומעודכנות, המועברות על ידי מורים מנוסים ומומחים בתחומם. הלימודים במרכז שלנו מתאפיינים בשילוב של תיאוריה ופרקטיקה, כדי להבטיח שהסטודנטים יקבלו את הכלים הנדרשים להצלחה בשוק העבודה.

אהבתם? שתפו את המאמר!
073-3753289
רוצים ייעוץ והכוונה ללימודים ללא עלות? השאירו פרטים