כל מה שצריך לדעת על אקדמית גליל מערבי

תוכן עניינים

אקדמית גליל מערביאקדמית גליל מערבי

אקדמיית הגליל המערבי היא בית ספר פרטי באזור הגליל בצפון הארץ. לבית הספר שני קמפוסים עם סך של אלפיים תלמידים.

האקדמיה לגליל מערבי מעניקה חינוך המתמקד בילדים ובמבוגרים כאחד, בדגש על חינוך יהודי. הם מציעים עד שישה עשר מקצועות אקדמיים, כמו גם שיעורים בשפה האנגלית. אקדמיית גליל מערבי שמה דגש גם על פעילויות חוץ לימודיות לסטודנטים לרבות ספורט, אמנויות, מועדונים חברתיים ועוד. האקדמיה לגליל מערבי היא בית ספר פרטי שנוסד בשנת 1977. 

האקדמיה לגליל מערבי היא בית ספר יום שהוקם בשנת 1977 על ידי הרב ד"ר צבי יהודה קוק ובנו הרב ד"ר צבי יהודה קוק. מנהל בית הספר כיום הוא הרב ד"ר מוטי ריבר-יעקובי, שירש את אביו כמנהל בשנת 2004 לאחר ששימש כעוזר מנהל במשך עשר שנים תחתיו. אקדמיית גליל מערבי היא בית ספר לילדים מחוננים. הם ידועים בתכנית הלימודים הייחודית שלהם המתמקדת בביטוי עצמי וחשיבה יצירתית. אקדמיית גליל מערבי היא מוסד חינוכי בעל תכנית לימודים ייחודית המתמקדת ביצירתיות. הילדים מתבקשים ליצור תוכניות לימודים משלהם במהלך השנה, מה שעוזר להם לפתח את היצירתיות, האמפתיה וכישורי פתרון הבעיות שלהם.

המטרה של בית ספר זה היא לא רק לספק חינוך אלא גם לעזור לתלמידים להיות מודעים ליכולות שלהם ולהיות מסוגלים להשתמש בהם בתבונה בעתיד.

אודות האקדמית גליל מערבי

המכללה האקדמית גליל מערביהמכללה האקדמית גליל מערבי הוקמה בשנת 1994 ולומדים בה כיום כ- 4000 סטודנטים בכל יחידות הלימוד. המכללה רואה עצמה כעוגן אקדמי, תרבותי, חברתי, כלכלי והשכלתי לאזור בו היא שוכנת ולאזור הצפון כולו. המכללה פועלת מתוך מחוייבות לקהילה החברתית והעסקית ובשותפות עם מנהיגיה, ליצירת שגשוג וצמיחה של הגליל המערבי. לשם כך, חותרת המכללה כיעד מרכזי להוות מוסד איכותי וייחודי להשכלה גבוהה ואבן שואבת למגוון רחב של סטודנטים מהאזור ומרחבי הארץ. בקמפוס אשר ממוקם במרכזו של הנוף הגלילי ולחופי הים הצפוניים ומשתרע על פני 80 דונם, קיימת תשתית רחבה של מבנים מודרניים ומעבדות טכנולוגיות מתקדמות על שטח בנוי של כ- 25,000 מ״ר, ובהם: בניין ביה״ס לניהול ע״ש סר הארי סולומון המתקדם והחדשני, כיתות מאובזרות במיטב הטכנולוגיה הלימודית, ספרייה אקדמית עשירה ומתקדמת, חדרי מחשבים, מסעדה וקפיטריה, חנות לצורכי לימוד, מרפאת שיניים, שירותי צילום, מעבדות שימור ו”גלריה בגליל” המהווה מרכז מוביל וחדשני לאומנות.

אקדמיית גליל מערבי היא בית ספר ממלכתי בגליל המערבי, ישראל. זהו בית הספר היחיד המציע חינוך לילדים מאזור הגליל המערבי בישראל.

אקדמיית גליל מערבי נוסדה בשנת 1970 כבית הספר הראשון באזור הגליל המערבי. הוא החל את פעילותו עם תלמידים בודדים וארבעה מורים ומאז גדל לבית ספר יסודי ותיכון עם תלמידים מכל הארץ ומחוצה לה. אקדמיית גליל מערבי הוכרה כאחד מ-50 בתי הספר המובילים בישראל על פי רשימת 100 המובילים השנתית של הג'רוזלם פוסט, מדורגת במקום ה-45 הכללי ובמקום ה-8 מבין בתי הספר היסודיים לשנת הלימודים 2009-2010. אקדמיית גליל מערבי היא בית ספר פרטי הממוקם בצפון הארץ. הוקם בשנת 1956, הוא ביתם של כל הדורות של תלמידי הקרן לירושלים.

בית הספר הוקם על ידי מי שרצה ליצור מקום שבו נערים ונערות יוכלו לפתח את אישיותם ללא המגבלות שהחברה מטילה עליהם. התקווה הייתה שהחינוך שלהם יוביל אותם להיות בני אדם טובים יותר.

אמונותיו של בית הספר הן ערכים רוחניים ורוחניים קודמים לכל פעילות המתקיימת בו. מעודדים את התלמידים לא רק ללמוד אלא גם לחקור את עצמם מבחינה רוחנית.

גישה מקצועית ואקדמיתגישה מקצועית ואקדמית

אקדמיית גליל מערבי היא פנימייה בינלאומית בצפון הארץ המציעה השכלה ייחודית לתלמידיה.

הגישה החינוכית של בית הספר אינה רק אקדמית, אלא כוללת גם התפתחות אישית ומקצועית. התלמידים יכולים לבחור מתוך קורסי בחירה שונים כמו ספורט, מוזיקה וניהול עסקי. לבית הספר קמפוס יפהפה ששטחו מעל 60 דונם ומתפרש על פני שלושה קמפוסים בעמק הבקעה שבגליל המערבי.

עמוד זה נותן מידע על אקדמיית גליל מערבי בישראל – ההיסטוריה שלה ומייסדה ופילוסופיית החינוך, מה יש לה להציע לסטודנטים לעתיד וכו'.

מאמר זה יסקור את אקדמיית הגליל המערבי, בית ספר בעיר עכו בישראל שהופך למופת כיצד ללמד אנגלית בצורה אינטראקטיבית ומודרנית.

באקדמיית גליל מערבי התלמידים לומדים אנגלית באמצעות משחקים ופעילויות. זו משימה לא פשוטה כשאתה מנסה ללמד שפה באמצעות שפה עצמה. אבל מה שמייחד את האקדימה הוא שהוא מתמקד ללמד תלמידים לא רק את איכות הדיבור וההבנה של אנגלית, אלא גם כיצד לחשוב בצורה ביקורתית על ההתנהגות שלהם כדי להיות מתקשרים יעילים יותר.

המורים באקדמיית גליל מערבי משתמשים בשיטות הוראה חדשניות עם תלמידיהם כגון פעילויות מבוססות טכנולוגיה הדורשות יצירתיות של תלמידים, כישורי חשיבה חזותית ודמיון. 

גיל פנקו
גיל פנקו

אנו מתמקדים בפיתוח תכניות לימוד מקיפות ומעודכנות, המועברות על ידי מורים מנוסים ומומחים בתחומם. הלימודים במרכז שלנו מתאפיינים בשילוב של תיאוריה ופרקטיקה, כדי להבטיח שהסטודנטים יקבלו את הכלים הנדרשים להצלחה בשוק העבודה.

אהבתם? שתפו את המאמר!
073-3753289
רוצים ייעוץ והכוונה ללימודים ללא עלות? השאירו פרטים