איזה קורס NLP מומלץ ללמוד? קורס NLP מומלץ במכללת יוזמות

תוכן עניינים

Neuro-Linguistic Programming – NLP עוסק בלמידת שפת המוח ומודל לתקשורת בין-אישית. הידע שקורס NLP מעניק לנו תורם במגוון תחומים במרכז חיינו, החל מתחומים עסקיים ועד לשינוי דפוס מחשבה בדברים הבסיסיים המתרחשים בכל יום בקרבנו. NLP מתחלק לשלושה תחומים: נוירולוגיה, שפה ופונקציה. נוירולוגיה מכילה מרכיבים פיזיים, מנטליים ורגשיים, שפה נוגעת באופן התקשורת שלנו עם הסביבה לבין תקשורת עצמית ופונקציה מלמדת אותנו איך המוח שלנו עובד ובהתאם לכך נוכל לשנות גישה בתחומים חסומים אצלנו.

 

מה זה NLP?

NLP היא שיטה מדעית המציעה לנו מגוון טכניקות לשינוי דפוס המחשבה, מיומנות להבנת הרגשות וההתנהגותיות שלנו שמתרחשת באופן אימפולסיבי. בעזרת הטכניקה נוכל לשנות הרגלים ישנים לצורך השגת מטרות בחיים. השיטה לא עוסקת רק בתחומים שלנו ובין הסביבה, אלא גם באופן בו אנחנו מתקשרים עם עצמנו. השיטה פותחה בשנות ה-70 וכיום משמשת מטפלים, מנטורים, אנשי עסקים, מעבירי סדנאות, מכללות ועוד. כיום יש קורסים רבים בתחום ה-NLP, קורסים המכשירים מטפלים חדשים בשוק וקורסים לצורך העצמה עצמית, עסקית וזוגית.

 

למי הקורס מיועד?

לרבים מאיתנו יש קשיים בחיים, אנחנו לא מצליחים להגשים את המטרות של עצמו, אנחנו כמהים לשינוי אבל לא מצליחים לעשות אחד. לימודי NLP מציעים כלים פרקטיים שישפיעו על ההתפתחות האישית שלכם בכל תחום בו תרצו. המטרה של הקורס היא להניע אתכם להגשמה עצמית וליצור לעצמכם את החיים שאליהם ייחלתם. הגשמה עצמית היא דבר אינדיבידואלי, כמו כן גם הגשמת מטרות. קורס NLP נותן לכם את הכלים להתחיל בתהליך השינוי, בין אם מדובר על שאיפה לשינוי בקריירה, זוגיות או בחיי חברה. הכלים הם פרקטיים, אבל ללא יישום של הכלים, התמדה וראייה אופקית קורס NLP לא יעזור לכם להגשים את המטרה. הגשת המטרה שלכם יכולה להיות גם הרצון לספק לאחרים את הכלים להגשמה עצמית. לצורך כך תוכלו למצוא קורס NLP מומלץ במכללת יוזמות המכשיר מדריכים צעירים ובוגרים כאחד בתחום ה-NLP.

 

קורסים מומלצים ל-NLP

יש מגוון רחב של קורסים בתחום הטיפול, שינוי דפוסי מחשבה והגשמת מטרות עצמיות. בכדי לבחור את הקורס הנכון אתם צריכים להכיר את האפשרויות העומדות בפניכם ולהתאים את האפשרויות ללוח הזמנים שלכם, למטרה שלכם וכמובן, לתקציב שלכם.

 

  1. קורס NLP מקוון – רוב מוסדות הלימוד יציעו לכם בחירה בין קורס NLP מקוון ובין קורס פרונטלי. הבחירה משתנה מאדם לאדם, בדיוק כמו כל קורס אחר. קורס NLP מקוון תורם לכם באותם תחומים, אך כאן נדרשת יותר רצינות והתמדה מצד התלמיד. בתום הקורס המקוון תקבלו תעודת הסמכה רשמית שאתם מטפלי NLP מוסכמים כאשר מדובר על קורס הכשרת מטפלים. במהלך הקורס תלמדו על תקשורת בין-אישית, התחברות לאני הפנימי, פוטנציאל אישי, להכיר שפה גופנית, קבלת החלטות ועוד.

 

  1. קורס הסמכה רשמית לטיפול ב-NLPאם ההגשמה העצמית שלכם היא לעזור לאנשים אחרים להגשים את עצמם, תוכלו להגיע אל קורס NLP מומלץ במכללת יוזמות המכשיר אתכם להפוך למטפלים רשמיים. במהלך הקורס התלמידים מקבלים את כל הכלים הנדרשים להכשרה והכרת המטופל. משך זמן הקורס משתנה מקורס לקורס ויכול לנוע בין חודשיים וחצי ועד שנה. הקורס נוגע המטופל באמצעות הכרה עצמית שלכם, הבנת הצרכים האישיים של בן-אדם, הבנת דפוסי המחשבה וכיצד המוח שלנו עובד. במהלך הקורס תרכשו טכניקות ליישום בעתיד כאשר תרצו מול תלמידים.

 

  1. קורס NLP להתפתחות אישית – מי שמגיע לקורס NLP להתפתחות אישית כנראה לא מרוצה מהמצב הנוכחי. לכולנו יש את הפוטנציאל להגשים את עצמו, אך לא כולנו יודעים מה לעשות או מוכנים להקריב מההווה למען העתיד. אם אתם מרגישים שאתם לא מממשים את הפוטנציאל האישי שלכם, זה הזמן שלכם לקחת פסק זמן ולהתחיל להשקיע בחומר הגלם החשוב ביותר – אתם. הקורס נוגע לבניית ביטחון עצמי בכל תחומי החיים, זוגיות, משפחה, חיי חברה, עסקים וכד'. בקורס נלמד להתמודד עם מצבים שונים שגורמים לנו לקפוא או לוותר מראש, התמודדות מול לחצים, שינוי דפוס מחשבה, הכרת הסיטואציה בצורה אופקית, חשיבה חיובית, החשיבות של משמעת עצמית, התמודדות מול כישלון וכוח רצון.

 

קורס NLP מומלץ במכללת יוזמותמה חשוב לבדוק טרם ההרשמה?

יש היום מגוון רחב של הכשרות NLP במוסדות לימוד מקצועיים וכמו כן, גם בפן הפרטי. בחירת הקורס היא קריטית, עליכם לבחור במקום אשר יוכל להעניק לכם תעודת הכשרה ומצד שני, לבחור במקום שבאמת מקנה לכם את הכלים להתפתחות אישית ושינוי המצב הנוכחי בחיים שלכם לטובת עתיד טוב יותר. הנה כמה דגשים על בחירת קורס בצורה נכונה:

  • זמן – כמה זמן אורך הקורס? האם הלו"ז של הקורס הוא נכון לכם (כאשר לא מדובר בקורס מקוון)? טווח משך הקורס בדרך כלל נע בין חודשיים וחצי עד תשעה חודשים, לעיתים גם שנה. רוב הקורסים ימנו כ-100 שעות. רוב התלמידים עובדים במשרה חלקית או מלאה ולכן, מגוון האפשרויות הוא רחב, החל מקורסים של פעמיים בשבוע בשעות הערב או קורס יומי.
  • אופן לימוד – האם הלימודים הם אונליין או פרונטליים? זהו דגש חשוב, אם אתם אנשים שצריכים מורה פרונטלי שיעמוד מולכם, עדיף יהיה לכם לבחור בקורס כזה. כמו כן, יש לא מעט קורסים שהם משולבים, גם מקוונים וגם פרונטליים כדי שהתלמידים יוכלו לשלב עבודה במהלך הקורס.
  • הסמכה – כדי לקבל את ההכשרה המתאימה וההסמכה ללמד, אתם צריכים לעבור קורס בסופו תקבלו תעודת הסמכה. חשוב לציין, היום אפשר ללמד NLP גם ללא תעודת הסמכה, אך היא בהחלט פקטור שיצביע על המוניטין שלכם בעתיד.
גיל פנקו
גיל פנקו

אנו מתמקדים בפיתוח תכניות לימוד מקיפות ומעודכנות, המועברות על ידי מורים מנוסים ומומחים בתחומם. הלימודים במרכז שלנו מתאפיינים בשילוב של תיאוריה ופרקטיקה, כדי להבטיח שהסטודנטים יקבלו את הכלים הנדרשים להצלחה בשוק העבודה.

אהבתם? שתפו את המאמר!
073-3753289
רוצים ייעוץ והכוונה ללימודים ללא עלות? השאירו פרטים