עיצוב גרפי לימודים

תוכן עניינים

יש תחומי התמחות שונים בנוגע אל עיצוב גרפי לימודים. המטרה מאחורי עיצוב גרפי הוא להנגיש את הרצון של התלמיד ללקוח וללמד אותו להכיר את כל הכלים הנדרשים לעיצוב גרפי. יש סוגים שונים של תוכנות אשר מתאימות לעיצוב גרפי, אך רובן בעלות אותו בסיס. יש לימודי תואר אשר כחלק מהם אתם לומדים עיצוב גרפי, יש קורסים אשר מיועדים לעיצוב גרפי בלבד. הבחירה שלכם תלויה בזמן שלכם, בתקציב שלכם ומה אתם רוצים לעשות עם ההכשרה שלכם בחוץ. משרות הייטק הינן מגוונות, לא באמת צריך להכיר את כל תחומי המחשב כדי לעבוד בתור מעצב גרפי. נדרש בסיס, חשוב להכיר את עולם המחשבים מעט. אבל בכל הנוגע לעיצוב גרפי, צריך ללמוד איך התוכנות עובדות, לדעת אילו עיצובים בסיסיים יש, אילו משרות רלוונטיות לכם ועוד.

עיצוב גרפי לימודים בקורס

היום רוב המעצבים הגרפיים אם לא כולם נדרשים לשלוט בכל התוכנות הרלוונטיות למקום בו הם עובדים. המטרהמה לומדים בלימודים של עיצוב גרפי היא להבין איך התוכנה עובדת מאחורי הקלעים, להשתמש בצורה מושכלת בתמונות, לדעת לעצב אותן עד רמת הביצוע הנדרשת בהתאם למקום בו אתם עובדים או מול הלקוח. עיצוב גרפי הוא בעצם ההיכרות הראשונה של הלקוח עם המוצר שלכם. המטרה היא למשוך את העין שלו, לכן גם כאשר אתם יודעים איך לתפעל עיצוב גרפי לימודים לא יספיקו. עליכם גם להיות יצירתיים וזה דבר שאי אפשר ללמד גם אם ממש נרצה. כאשר מגיע אליכם בעל עסק הוא מביא לכם רעיון ואתם אמורים להפוך אותו לתוצר סופי על ידי שימוש בכל הידע שלכם, לוגו, תמונות, רקע, פונטים ועוד.

בעבר התחום היה נוגע רק לשרטוטים, איורים ודברים מאוד בסיסיים עבור עיתונים ומגזינים. היום עולם הדיגיטל הוא זה ששולט בתחום. עיצוב גרפי נועד כדי לקדם אתרים, להיעזר בקמפיינים דיגיטליים, לייצר כרזות, פרסומות וכן הלאה. אנחנו תמיד אוהבים לקח את העיצוב הגרפי של קוקה קולה בכל הנוגע לפרסומות שלה. אנחנו בטוחים שכל מעצב שעובד בחברה העצומה הזאת הוא בעל ידע רב. אבל לפעמים אתם לא צריכים להשליך את כל הידע שלכם על מודעה או פרסומות אחת. מה שעשה המעצב של קוקה קולה בפרסומות לפני כמה שנים הוא פשוט תמונה שחורה לחלוטין כשלמטה יש את הלוגו של החברה בצבע לבן. לא צריך להיות מדען כדי לייצר כזאת פרסומות, אבל כן צריך להיות גאון כדי לעשות פרסומות כל כך בולטת שגורמת לכל מי שרואה את הכרזה לזכור את הפרסומות הזאת.

עיצוב גרפי לימודים – בנו את השם של עצמכם

הצעד הראשון הוא באמת להגיע ללימודים של עיצוב גרפי, אבל זה לא מספיק. אתם צריכים לסיים את הלימודיםכל הפרטים על לימודי עיצוב גראפי למיניהם ובעצם להוכיח לעולם שאתם לא פה בשביל קישוט, אלא שיש לכם הרבה יותר מזה. עיצוב גרפי היא אומנות לכל דבר ועניין, מדובר על מקצוע מאוד מבוקש בענף וכמו כן, גם היצע המעצבים גדל משנה לשנה. לכן, אתם אמורים להיות הכי טובים במה שאתם עושים. מעצב גרפי הוא אומן אשר יודע לשלב בצורה הרמונית את כל האלמנטים הרלוונטים, יודע איך לגרום לקהל לבהות ביצירה שלו ולראות את המחשבה מאחוריה.

לכן, כאשר אתם יוצאים לשוק אתם יכולים או לעבוד באופן עצמאי או להיות חלק מחברה גדולה. היתרון של עבודה כעצמאי היא שאתם באמת יכולים להיות מי שאתם, התיק עבודות שלכם מתנפח ותוכלו להיות מאוד מבוקשים תוך פרק זמן קצר אם רק תעשו את העבודה על הצד הטוב ביותר. מצד שני, כאשר אתם נמצאים בחברות גדולות יש לכם משכורת מעולה, יש לכם תנאים נוחים אך הצד היצירתי לעיתים יכול להיפגע. יש להדגיש, הרבה חברות הייטק מעניקות יד חופשית לעובדים שלהן, לכן חשוב לדעת לאן לפנות.

עיצוב גרפי לימודים בקורס או תואר?

לימודי עיצוב בדרך כלל נכללים במוסדות אקדמיים תחת ההגדרה של תקשורת חזותית או כחלק מתואר של מדעיהיכן עדיף ללמוד עיצוב גרפי בקורס או לימודי תואר המחשב. עם זאת, אתם יכולים לעבור הכשרה ממוקדת באמצעות קורס ייעודי לעיצוב גרפי בלבד. גם כאשר אתם פונים למוסד לימודים אשר מציע לכם קורס בהיקף שעות מוגבל עליכם לדעת אל מי אתם פונים. חשוב לדאוג לכך שאותו מוסד לימודים הוא מוסד מוכר בעל שם טוב, שהוא מחבר אתכם לחברות הרלוונטיות בשוק בתום הקורס ומעניק לכם את כל המידע הרלוונטי.

עיצוב גרפי לימודים אונליין

יש לכם אפשרות גם ללמוד עיצוב גרפי אונליין. לימודים אונליין לא מתאימים לכל אחד… חלק מהמוסדות המובילים מעניקים שיעורים בלייב עבור עיצוב גרפי וניתן גם לשאול את המרצה את כל השאלות הרלוונטיות בפרטי לאחר השיעור או בזמן השאלות. קורס אונליין מיועד לאלו שאין להם זמן ללמוד את המקצוע ועדיין מאוד רוצים. הקורס כמובן מוקלט ואין חובה לצפות בו בלייב. לימוד עיצוב גרפי בדרך כלל הוא אורך שעות ארוכות, לפחות כ-200. המחיר אותו תשלמו יהיה יותר מאשר כל קורס אחר ויכול לעלות למעלה מ-4,000 ש"ח, תלוי במסגרת ובקורס אותו בחרתם.

קורס עיצוב גרפי קצרעולם העיצוב הוא עולם רחב מאוד שמלא במגוון אפשרויות. אחת האפשרויות הבולטות ביותר בעולם העיצוב של היום הוא העיצוב הגרפי. בעיצוב הגרפי המעצבים נדרשים לשלוט בתוכנות שונות ולבצע עיצובים ברמות ביצוע גבוהות מאוד על פי דרישות הלקוח. מהו קורס עיצוב גרפי קצר? על כך נרחיב במאמר הבא. 

 

מה זה עיצוב גרפי?

לפני שנבין מהו קורס עיצוב, נבין מה זה בכלל עיצוב גרפי. עיצוב גרפי הוא תחום עיצוב בו נעשה שילוב בין טקסט לבין תמונה. מטרתו של העיצוב הגרפי הוא להעביר מסר מסוים על ידי העיצוב ולכן הוא חלק מהתקשורת החזותית. 

מעצבים גרפיים נדרשים לקחת רעיון מסוים ולהפוך אותו לתוצר סופי. התוצר הסופי מתקבל על ידי שימוש בגופנים מיוחדים, בפונטים ייחודיים, בחיתוכים, בלוגואים, תמונות, רקעים ועוד, כאשר אין גבול לדמיון. 

בעבר עיצוב גרפי עסק בשרטוטים, איורים וכתיבה והוא היה מיועד בעיקר לקמפיינים מודפסים. הקמפיינים פורסמו באמצעי פרסום שונים כמו עיתונים, מגזינים, עטיפות ספרים ועוד. כיום התחום השתנה והעיצוב הגרפי הפך לפלטפורמת גרפיקה ממוחשבת. המעצבים הגרפים מתמחים בעבודה עם מגוון תוכנות מקצועיות ולומדים על העיצובים הנדרשים לקמפיינים שונים. 

מהו קורס עיצוב גרפי קצרמהו קורס עיצוב גרפי קצר?

הקורס נמשך שנה. בקורס זה הסטודנטים יטעמו מעולם העיצוב הגרפי הרחב וילמדו על אחת מהתוכנות לעיצוב גרפי- פוטושופ, אילוסטרייטור או אינדיזיין. התוכנה הפופולרית ביותר לעיצוב גרפי היא פוטושופ. על ידי הפוטושופ ניתן לעצב מגוון רחב של דברים ולמעשה, עם פוטושופ אין גבול לדמיון ולאפשרויות. היום ברוב מקומות העבודה נעשה שימוש בתוכנת הפוטושופ. לכן, ההמלצה תהיה להתחיל בלימודים של תוכנת הפוטושופ ורק אז להמשיך ללמוד על התוכנות האחרות. 

בקורס הסטודנטים מתרגלים את התפריטים של התוכנה הנלמדת. הקורס מאפשר לסטודנטים לצאת עם הידע הנדרש לעבודה בתוכנה אותה הם לומדים.  במסגרת קורס עיצוב גרפי קצר תלמדו מגוון נושאים שונים הכוללים את תורת הצבעים, את יסודות העיצוב, עולם הפרסום, עקרונות המיתוג ועוד.

 

למי זה מתאים?

קורס עיצוב גרפי הוא קורס שמתאים למי שרוצה לבחון את עולם העיצוב ולהשתלב בתעשייה. הקורס גרפי הוא נקודת הפתיחה האידיאלית לעולם העיצוב הגרפי. במידה שאתם רוצים ללמוד על העולם הזה אך לא בטוחים שזה המקום שלכם, הקורס יהיה מושלם עבורכם. כך תוכלו לקבל טעימה מהעולם, ללמוד על אחת מהתוכנות ולקבל הזדמנויות בתחום. הקורס  מתאים לכל מי שרוצה לרכוש כלים וידע בכל אחת מתוכנות העיצוב הגרפיות ורוצה להתחיל לעבוד באופן מקצועי עם אותה התוכנה.

יתרונות

  • חסכון בזמן יקר- עולם העיצוב הגרפי הוא עולם רחב מאוד. ניתן ללמוד עליו בלי סוף. קיימות מגוון תוכנות שונות ומגוון דרכים ללמידה על עולם זה. אך בסופו של דבר צריך לעבוד. היתרון של קורס עיצוב גרפי קצר הוא שמאפשר לכם חסכון משמעותי בזמן. כך אתם יכולים גם ללמוד את המקצוע וגם לצאת מהר לשוק העבודה ולהתחיל לעבוד בתחום. הקורס מעניק לכם את כל הכלים הבסיסיים הנדרשים בזמן קצר ובאופן ממוקד ויעיל. כך תוכלו לחסוך זמן ולהתחיל ליצור, לגייס לקוחות ולעבוד בתחום. 
  • למידת התוכנות המקצועיות- בקורס אתם תלמדו על התוכנות המקצועיות והמתקדמות ביותר שקיימות כיום בשוק. בקורס זה אתם תקבלו את כל הידע שאתם צריכים ללא פשרות. במסגרת הקורס אתם תכירו תוכנות גרפיות שונות ביניהן התוכנה הפופולרית ביותר- פוטושופ. אתם תלמדו איך לערוך, איך ללטש וכיצד לשלב בצורה נכונה בין תמונות לבין טקסטים. תוכנה נוספת הנלמדת בקורס עיצוב גרפי קצר היא אילוסטרייטור. בקורס תלמדו את אפשרויות העיצוב בתוכנה זו וכיצד לעצב פרוספקטים ומודעות על ידה. בנוסף, תלמדו על השימוש בתוכנת אינדיזיין. תלמדו כיצד לעצב חוברות, תלמדו את כל הדברים הנדרשים לקראת ירידה לדפוס ועם עולם העיצוב האינטראקטיבי- אתרים, באנרים, דפי נחיתה ועוד. 
  • יתרונות קורס עיצוב גרפיאיכות- אחת המחשבות הרווחות בקרב רבים היא שקורס גרפי קצר אינו יהיה איכותי ודל במידע כיוון שהוא קצר ולא מקיף. זו מחשבה לא נכונה כלל. הקורס יכול להיות איכותי מאוד למרות שהוא אורך מעט זמן. קורס עיצוב גרפי קצר מספק לסטודנטים ידע פרקטי ממשי. בקורס אתם תהנו מתוכנית לימודים מקיפה המספקת לכם את כל הידע הנדרש לעיסוק בתחום העיצוב. אתם תהנו מתרגול מעשי של עבודות עיצוב שונות ותתנסו בעבודות אמיתיות בשוק העבודה. בקורס עיצוב גרפי קצר ואיכותי אתם תבנו תיק עבודות ראשוני שיעזור לכם לקבל עבודות ראשונות בתחום ולבנות את השם שלכם. 

 

לסיכום

עולם העיצוב הגרפי הוא עולם רחב מאוד שניתן ללמוד עליו המון. עם זאת, הקורס הוא קורס מקיף שמעניק לכם את הידע הנדרש בתחום על מנת שתוכלו להתמקצע ולמצוא עבודות בתחום בקלות. 

גיל פנקו
גיל פנקו

אנו מתמקדים בפיתוח תכניות לימוד מקיפות ומעודכנות, המועברות על ידי מורים מנוסים ומומחים בתחומם. הלימודים במרכז שלנו מתאפיינים בשילוב של תיאוריה ופרקטיקה, כדי להבטיח שהסטודנטים יקבלו את הכלים הנדרשים להצלחה בשוק העבודה.

אהבתם? שתפו את המאמר!
073-3753289
רוצים ייעוץ והכוונה ללימודים ללא עלות? השאירו פרטים