קורס מחשבים

תוכן עניינים

עולם ההייטק הוא עולם שקורץ מאוד לצעירים היום. אבל נדמה לפעמים שרק יוצאי 8200 או כאלו בעלי תואר יהיו אלו שיקבלו את המשרה. קורס מחשבים אינו נועד רק למי שלא עובד במקצוע, אלא גם מתאים למקרים בהם אתם מעוניינים לקדם את עצמכם במקום הנוכחי בו אתם נמצאים. קורס מחשבים מתחלק לתחומים שונים, עולם התכנות הוא עולם רחב. אם אתם רוצים לקבל משרות נחשקות עליכם להגיע עם הכשרה מסוימת, ולא תמיד תואר הוא זה שיעשה את העבודה. מצד אחד אתם חייבים תעודה כלשהי שתוכיח שיש לכם הכשרה (לא תמיד), אבל מה שחשוב באמת היא הזיקה שלכם למקצוע וזה מה שבאמת בודקים כאשר נבחנים למשרות הייטק שונות.

איך בוחרים קורס מחשבים מתאים?

החשיבות הגדולה ביותר היא מוסד הלימודים בו אתם נמצאים, אבל גם כאן ראיון העבודה הוא זה שייקבע אם תקבלוכיצד לבחור קורס מחשבים נכון את התפקיד או לא. חשוב לבחור במוסד לימודים מוכר, בעל וותק ושבסופו תקבלו תעודה אשר מוכרת בשוק העבודה. חשוב מאוד לבדוק שהתעודה מוכרת בשוק העבודה כדי שלא תבזבזו את הזמן שלכם בחיפושים לא רלוונטיים. כמו כן, בדקו מה אותו מוסד לימודים מציע לכם, האם מדובר על קורס פרונטלי או מקוון, אילו מערכות קיימות בקורס, מה לומדים שם, סביבת לימוד, האם הקורס מלווה במצגות, האם מדובר על שעות קבועות או שניתן להתאים את המערכת ללו"ז שלנו וכן הלאה.

בדרך כלל מקומות עבודה שמים דגש עם המקום בו למדתם, ולאו דווקא אם מדובר על מכללה או לימודי תעודה. לימודי תעודה יכולים בהחלט להיות מספיק כאשר אתם בוחרים במקום מקצועי. איך אתם יודעים אם המקום שלכם מוכר? תוכלו לוודא עם מוסד הלימודים מי הם הבוגרים של המקום והיכן הם עובדים היום. כל מוסד לימודים שסומך על עצמו יעניק לכם רשימה ארוכה של הייטקיסטים שיצאו מהקורס הזה.

דרישות קבלה

אם חשבתם שאין דרישות קבלה, טעיתם ובגדול. לא עבור כל קורס תוכלו להירשם אם אתם לא עומדים בתנאים. ככה המקום יכול להבטיח שכל מי שנרשם אליו ויוצא ממנו מוכשר כמו שצריך. שימו לב להבדלים בין הקורסים השונים. האם מדובר על קורס מקיף, קורס ספציפי, האם הקורס שלכם מעניק נקודות זכות בתואר ועוד. מלבד לדרישות קבלה עליכם לבדוק מהו משך זמן הקורס וכמה הוא עולה. ככה תוכלו לדעת אם זה בכלל רלוונטי לכם לפני שאתם מפנטזים על משרה בהייטק.

מה מתאים לכם?

קורס מחשבים הוא מונח מאוד כללי, עליכם להיות יותר ספציפיים לגבי הבחירה שלכם. יש היום שיטות שונות שלמה לומדים בקורס מחשבים שפות פיתוח שתוכלו ללמוד, האם אתם מעוניינים לפתח מערכות דווקא למובייל או ללמוד שפת תכנות כמו JavaScript או Net. יש גם אפשרות ללמוד קורס מחשבים אשר נוגע בתוכו בתחום של אבטחת מידע, בודקי תוכנה, קורס אופיס, עיצוב גרפי והרשימה עוד ארוכה.

תכנות הוא המקצוע הנחשק ביותר בתחום היום. יש קורס מחשבים שלם אשר נוגע רק לעולם התכנות. במסגרת הקורס נלמד קורס תכנות באורך של כ-200 עד 300 שעות אשר נוגע בעיקר לשפת תכנות אחת לפי הבחירה שלכם. חשוב לבחור היטב את המקום בו אתם מתכוונים ללמוד את הקורס שלכם גם כפי שציינו בגלל מקומות העבודה. אבל מלבד לכך, מדובר על לימודים שאינם פשוטים לכל אחד ולכן רק כאשר אתם תגיעו למקום שמבין את הצורך שלכם בלמידה, רק הוא יידע לכוון אתכם ללמידה נכונה.

יש קורס מחשבים עבור תכנות שמתאים למתחילים. תוכלו לבחור בין המכללות השונות אשר יעניקו לכם קורס מחשבים מקיף. קורס למתחילים נועד למי שאין לו ניסיון בתחום המחשבים אך יש לו זיקה, או חושב שיש לו זיקה. אל תתפשרו על פחות ממקום מקצועי ונוח מבחינת לו"ז, בדקו את המוניטין של אותו מקום באופן יסודי.

כמה זה עולה לי?

מכיוון שמדובר על תחום מאוד רחב ויש מגוון רחב של מסלולים עליכם להגיע למוסד הלימודים אליו אתם מעונייניםלימודי מחשבים מה טווח המחירים להירשם ולבדוק מהן האפשרויות שיש לכם. יש לימודי ערב, לימודי בוקר, לימודים מקוונים באמצעות קורס מחשבים מוקלט מראש, קורס פרונטלי, מסלול ארוך או מסלול קצר. אין דרך לאמוד את המחיר של הקורס אבל המחירים מתחילים מכ-1,300 ש"ח ויכולים להגיע גם לכ-10,000 ש"ח עבור קורס מקיף. לשם ההשוואה, תואר במדעי המחשב עולה בין 33,000 ש"ח ועד 45,000 ש"ח בממוצע.

המחיר גם משתנה בהתאם למוסד הלימודים. יש מוסדות לימודים שאמנם מציעים מחירים גבוהים, אך בפועל אין להם את המוניטין המתאים. עליכם לבחור במקום בעל מוניטין גבוה ובעל מחירים שפויים. אם אתם חיילים משוחררים חלק מהמקומות יוכלו לקבל תשלום באמצעות הפיקדון שלכם. אין סיבה להתפשר על מקום מסוים בגלל המחיר, עדיף לחסוך עוד מעט ולהגיע למקום שאתם שלמים איתו או לבדוק האם יש מלגות מסוימות.

קורסי מחשבים מסוימים יכולים להיות מעט מאיימים, במיוחד עבור מתחילים. לרוב הם כוללים מידע רב וכזה שעשוי להיות קשה לעכל אותו. וזו הסיבה לכך שיהיה כדאי להירשם קודם כל לקורס מחשוב למתחילים. לאחר קורס מחשבים למתחילים, תוכלו להתקדם הלאה להכרת מערכות מחשוב שונות, חומרה, תוכנה ועוד.

מתעניינים לגבי קורס מחשבים למתחילים, ולא בטוחים מה הקורס כולל ומה לומדים בו? נשמח לעשות לכם סדר בבלגן. הקורס יכסה נושאים כמו מהו מחשב, איזה סוג תוכנה זמינה לצרכים שונים, כיצד ניתן להשתמש בה ליצירת מסמכים, הכרת גיליונות אלקטרוניים ומצגות, הכרת כתיבת קוד ברמה יחסית בסיסית, הכרת תשתיות מחשוב בסיסיות ועוד. הנה כל מה שכדאי לדעת לפני רישום לקורס:

מה חשוב לדעת על לימודי מחשבים למתחילים?

אם אתם מחפשים ללמוד את יסודות המחשב בצורה הקלה ביותר האפשרית, כדאי לשקול לקחת קורס למתחילים. זה לא סוד שמדובר בתחום מורכב מאוד, כזה שלעיתים מצריך מאנשים מחויבות אדירה ללמידתו.

בפלטפורמות המקוונות יש קורסים בכל שפות המחשוב, והנושאים העיקריים שיעזרו לכם לדרוס רגל בעולם הזה הם נושאים שנלמדים כבר בסמסטר הלימודים הראשון. חשוב לציין, קורס מחשבים למתחילים הוא אינו קורס שמהווה תואר אקדמאי.

קורס מחשבים למתחילים – מה כולל?

הקורס הזה הוא מעין מבוא, סוג של הכרה ראשונית עם עולם המחשבים. יחד עם זאת שהקורס הוא עבור מתחילים,קורס מחשבים למתחילים אחרי צבא יש לציין כי הוא מהווה את כרטיס הכניסה לקורסים המתקדמים יותר. בסופו של דבר, לכולנו יש סקרנות טבעית לגבי העולם שסביבנו, והדרך הטובה ביותר לחקור אותו היא באמצעות למידה.

קורס מחשבים יכול להציע לכם מידע רב שיעזור לכם ללמוד יותר על העולם מזוויות שונות. כמה מהמיומנויות החיוניות ביותר הדרושות בעת השתתפות בקורס מחשבים הן: יכולות מתמטיות מסוימות, ללמוד כיצד להשתמש ביישומים או בתוכנות, הרגשה נוחה עם שימוש בסביבה ממוחשבת ועוד.

להתחיל את המסע בעולם המחשוב

קורס מחשבים למתחילים הוא מקום מעניין להתחיל בו את המסע שלך עם מחשבים. קורס מחשבים זה יכול להיות דרך מצוינת ללמוד את היסודות של מחשבים ותוכנה. וברגע שתתחיל ללמוד את היסודות, תקבל את ההזדמנות לחקור את כל הדברים השונים שיש לטכנולוגיית המחשב להציע.

אם אתה מחפש עזרה או הדרכה, אפשר למצוא מקומות לימוד שונים שעוסקים בהעברת ידע מסוג זה. ישנן מכללות אונליין בארץ, כמו גם מכללות פיזיות שניתן להירשם אליהן. בשורה התחתונה, קורס מחשבים למתחילים מתמקד בדרך כלל בהכרת היסודות הכלליים והבסיסיים של מחשבים. זה מכסה את השימוש במקלדת, בעכבר ובציוד היקפי אחר. זה גם מכסה ידע בסיסי על שימוש במערכת מחשב.

מה הנושא הראשון הנלמד בקורס מחשבים למתחילים?

קורס מחשבים למתחילים מתחיל בדרך כלל במבוא למחשוב. זה כולל איך להתקין תוכנה, ליצור מסמכים ולהגדיר אתלמי מתאים ומומלץ קורס מחשבים למתחילים הדפדפן שלך. לאחר מבוא זה, התלמידים נלמדים כיצד להשתמש ביישומים שונים כגון Microsoft PowerPoint או Google Chrome.

מבחינת קהלי היעד שמתאימים לסוג הקורס הזה, קורס מחשבים יכול להיות רעיון טוב כדי ללמוד מיומנות חדשה. למרות שזה משהו שאנשים רבים היו נמנעים ממנו מחשש להיות המומים, יש למעשה יתרונות רבים שאתה יכול לקבל מלקחת קורס זה.

מתחילים ללמוד מחשוב! למה נזדקק בתור התחלה?

בתור התחלה, תזדקק למחשב עם גישה לאינטרנט וכמה צרכים בסיסיים אחרים כגון מקלדת ועכבר. אם אינכם מרגישים בטוחים בסיבה ממוחשבת זו, קורס למתחילים עשוי לכלול לימוד כיצד להשתמש במחשב, שימוש במערכת הפעלה ושימוש בתוכנת עיבוד תמלילים.

בנוסף למה שציינו עד כה, יש לדעת כי קורס למתחילים יכסה גם נושאים כמו מבנה המחשב, יסודות האינטרנט, מיומנויות מחשב בסיסיות ועוד. ברוב מקומות הלימוד, קורס מחשבים למתחילים כולל בדרך כלל את היסודות לשימוש בחלקים שונים של המחשב. תלמדו את היסודות לשימוש בעכבר, במקלדת ובמערכת ההפעלה. בנוסף, תלמד כיצד לנווט בין תיקיות, ליצור מסמכים חדשים ולשמור קבצים.

מה עוד תלמדו בקורס מחשבים למתחילים?

תלמדו גם את היסודות של שימוש בתוכנת גיליונות אלקטרוניים כמו Microsoft Excel או Google Sheets.איזה ידע ניתן לרכוש בקורס מחשבים למתחילים
אתה יכול להשתמש בתוכניות אלה כדי לעקוב אחר הכספים שלך או לכתוב מאמר עבור הבלוג שלך.

ככה או ככה, אמצעים טכנולוגיים אלו הם חלק מהיום יום של כולנו. הקורסים ילמדו אותך מה נדרש כדי להשתמש במחשב אישי, ואילו תוכנות זמינות לצרכים הספציפיים שלך. חלק מהקורסים כוללים גם מידע על האינטרנט ולמה הוא משמש, כמו גם שפות תכנות שונות. מבחינת מה שהקורס הזה יצריך ממכם, למעשה אתם לא תצטרכו הרבה. קורס מחשבים למתחילים יכלול, כמובן, מחשב. כך שאתה יכול לקנות מחשב נייד או שולחן עבודה. תזדקק גם למכשיר לרישום הערות, כמו אפליקציה לרישום הערות בסמארטפון שלך. כמו כן, גם החיבור לאינטרנט חשוב. זה המקום שבו תקבלו את מירב העזרה מהאינטרנט. שם תמצאו מדריכים וסרטונים חינוכיים שיעזרו לכם להתחיל לעבוד עם המחשב החדש שלכם.

המחשבים הם מרכז חיינו. הרבה מהפעולות שלנו מתבצעות דרך המחשבים ובלעדיהם הרבה מהעבודות בעולם של היום לא היו קיימות. למרות זאת, רוב האנשים מכירים רק 15% מיכולות המחשב ומהפעולות המתאפשרות דרכו. על ידי לימודי מחשב, ניתן להרחיב את הידע שלנו על המחשב ועל היכולות שלו ואף להכיר שפות תכנות שונות. ידע זה כוח, במיוחד אם מדובר בידע במחשבים והיום לימודי מחשב הם בין הלימודים המבוקשים ביותר. מהם לימודי מחשב? על כך נרחיב במאמר הבא. 

 

מהם לימודי מחשב?

לימודי מחשב הם לימודים המתחלקים למגוון תחומים וניתן ללמוד אותם במסגרת של לימודים אקדמאיים או של קורסים ממוקדים המעניקים תעודה בנושאים אותם תבחרו. 

לימודי מחשב אקדמאיים נחלקים לשני תחומים מרכזיים המעניקים לבוגרים תואר מהנדס- 

  • תחום התוכנה- תוכנה היא אוסף של פקודות בשפת התכנות. לימודים בתחום התוכנה עוסקים במדעי המחשב. בתחום זה הלימודים כוללים פיתוח לומדות, יישומי מחשב ותוכנות להפעלת מוצרי מחשוב שונים. 
  • תחום החומרה- חומרה היא ההרכב הפיזי של המחשב. לימודים בתחום החומרה כוללים בעיקר הנדסת חומרה ושילוב בין הצד התוכני של המחשב לבין הצד הטכני שלו. 

מסלולים

כפי שציינו קודם, לימודי מחשב מתאפשרים בשתי מסגרות כאשר האחת היא מסגרת של לימודים אקדמאיים והשנייה היא במסגרת של לימודי תעודה. ריכזנו לכם את המסלולים הנלמדים בכל מסגרת כזו. 

 

לימודי מחשב אקדמאייםלימודי מחשב אקדמאיים

לימודי מחשב אקדמאיים מורכבים ממגוון תוכניות שונות. בלימודים האקדמאיים, הסטודנטים ילמדו כיצד לבנות וכיצד לעצב טכנולוגיות מחשוב שונות במסלולים שונים. ביניהם מדעי המחשב, הנדסת מחשבים, הנדסת תוכנה והנדסת מערכות מידע. משך לימודי מחשב אקדמאיים ינוע בין שלוש לבין ארבע שנים, בהתאם לתואר הנבחר. ריכזנו לכם מידע על כל אחד מהמסלולים השונים. 

  • מדעי המחשב- מסלול לתואר במדעי המחשב, כלומר, מסלול לתואר BSc במדעים בו יתעסקו בנושאים מתמטיים, עיצוב תוכנה, בינה מלאכותית ועוד. מסלול מדעי המחשב ומסלול הנדסת תוכנה הם יחסית זהים מבחינת התכנים הנלמדים בהם. ההבדל המרכזי בין השניים הוא שתואר מדעי המחשב הוא תואר מדעי שנמשך שלוש שנים ואילו תואר הנדסת תוכנה הוא תואר הנדסי ולכן נמשך ארבע שנים. 
  • הנדסת תוכנה-מסלול לימודים לתואר מהנדס תוכנה שנמשך ארבע שנים. במסלול זה מתמחים בתכנון ובניית מערכות תוכנה, בפעולות הדרושות לניתוח, אימות, בדיקה, הערכת איכות והסבה של תכנות. 
  • הנדסת מחשבים- מסלול לימודים לתואר מהנדס מחשבים שנמשך ארבע שנים. מדובר בתואר BSc בהנדסה. במסלול זה הסטודנטים לומדים לתכנן מערכות ממוחשבות בהיבטי חומרה ותוכנה. 
  • הנדסת מערכות מידע- מסלול לימודים לתואר מהנדס מערכות מידע שנמשך ארבע שנים. מסלול זה לתואר BSc להנדסה, מתמקד בעיקר בהכשרה לתפקידי תכנון וניהול של טכנולוגיות מידע בארגונים גדולים בתעשייה. מדובר בתפקיד עם ביקוש גבוה מאוד. 

 

איזו תעודה מקבלים בסוף הלימודים?

מסגרת לימודי תעודה למקצועות המחשב מתבצעת באופן שונה. מדובר בקורסים ברמות קושי שונות המעניקים לבוגרים שלהם תעודת מקצוע. תוכלו למצוא קורסים לאנשים ללא רקע כלל בתחום המחשבים. בקורסים אלה הסטודנטים יכירו את עולם המחשבים ברמה בסיסית מאוד. לעומת זאת, תוכלו למצוא קורסים ללימודים ספציפיים עבור אנשים בעלי רקע במחשבים שרוצים להרחיב את הידע שלהם בתחום מסוים. אלו יכולים להיום קורסים לבניית אתרים, לפיתוח אפליקציות, לפיתוח תוכנה, לאבטחת מידע, לבדיקת תוכנה, לניהול מערכות מידע עוד.

בדרך כלל הקורסים יהיו מקצועיים וחומרי הלימוד בהם יהיו מעודכנים לפי דרישות השוק. בוגרי הקורסים יכולים למצוא עבודה במשרדים ובארגונים הגדולים ביותר, גם בלי תואר. 

תנאי קבלה

במידה ותרצו ללמוד מחשבים במסגרת הלימודים האקדמאיים יש לקחת בחשבון כי יש תנאי קבלה גבוהים אליהם. באוניברסיטאות תנאי הקבלה יהיו גבוהים מאוד ואילו במכללות האקדמיות התנאים יהיו גבוהים מעט פחות. במידה ותרצו ללמוד מחשבים במסגרת לימודי תעודה תנאי הקבלה יהיו נוחים בדרך כלל ולא יצריכו ידע או רקע במחשבים, כמובן בהתאם לרמת הקורס.

 

איפה כדאי ללמוד מחשביםאיפה כדאי ללמוד מחשבים?

קיימים מוסדות לימוד רבים המציעים תוכניות לימוד שונות בתחום המחשבים. בחירת מוסד הלימודים היא חשובה מאוד והיא צריכה להיעשות בהתאם למספר שיקולים שונים.  קודם כל כדאי לבחור את מוסד הלימוד שקרוב למקום המגורים שלכם. יש מוסדות לימוד במקומות רבים בארץ מהצפון ועד הדרום ולכן כדאי בראש ובראשונה לבחור מקום קרוב שיהיה לכם קל להגיע אליו וממנו.  כמו כן, בחרו במוסד לימוד ששעות הלימוד בו מתאימות לכם. אם אתם עובדים בשעות הבוקר לדוגמא, ומוסד הלימודים עליו אתם מבררים מציע לימודי בוקר בלבד, תהיה לכם בעיה לשלב את הלימודים עם העבודה. לכן כדאי לחפש מוסד לימוד המאפשר לימודי ערב. 

שיקול נוסף שכדאי לקחת בחשבון הוא תנאי הקבלה. בסופו של דבר קיימים מספר מוסדות לימוד ואם אתם לא מתאימים לאחד בגלל תנאי קבלה גבוהים מדי תוכלו לברר על מוסד לימודים אחר אליו תנאי הקבלה פחות גבוהים. אפשר לעשות מאמצים להתקבל למוסד הלימודים היוקרתי ביותר, אך בסופו של דבר לימודי מחשב זהים ברוב מוסדות הלימודים ואם תהיו טובים במה שתעשו תקבלו עבודה בלי קשר ליוקרתיות המוסד בו למדתם.

מה לומדים בלימודי מחשבים בישראל

היום כל המשרות הנחשקות ביותר בשוק נוגעות לשוק ההייטק, אבל איך באמת ניתן להגיע למשרות המיוחלות? בעבר היינו חושבים שהדבר שיכול להוביל אותנו להגיע לאותן משרות נחשקות הוא לימודי תואר או בצבא להיות בתפקיד ב-8,200. עם זאת, היום מה שאותן משרות מחפשות הוא ראש צעיר, ניסיון והתמדה. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על לימודי מחשבים.

מהם לימודי מחשבים?

לימודי מחשבים זה מונח כולל להרבה מאוד קורסים שונים שאתם יכולים ללמוד. כאשר אתם פונים אל האוניברסיטה לצורך לימודי תואר אתם תקבלו כמעט כל מה שכולל בתוכו לימודי מחשבים. עם זאת, כאשר אנחנו פונים לקורס מחשבים אנחנו נקבל דבר יותר מצומצם, אך הרבה יותר ממוקד. המטרה של לימודי מחשבים הוא להעניק העשרה שרלוונטית לאותו אדם. יש לא מעט בעלי מקצוע אשר יש להם כבר ניסיון בתחום והם רוצים להעמיק את הידע שלהם, הם מגיעים לקורס מחשבים כדי להעשיר את הידע שלהם בתחום בו הם נדרשים. כמו שאתם יודעים, עולם המחשבים הוא עולם שכל הזמן מתפתח ואותם עובדי הייטק חייבים להישאר בעניינים. מלבד לכך, לימודי מחשבים יכולים להתאים לכם ללימודים ספציפיים שקשורים בעסק שלכם או בעבודה שלכם כמו אבטחת מידע, תכנות, עיצוב גרפי ועוד.

קורס מחשבים – עבודה לעתיד

אז מה עדיף לבחור? קורס מחשבים או תואר במחשבים (מדעי המחשב). השאלה הזאת נשאלת לא מעט פעמים, מה עדיף קורס או תואר? התשובה מאוד תלויה במקום בו אתם נמצאים בחיים כרגע. אם לומר את האמת, מעטים האנשים אשר מוכנים או יכולים לעצור את החיים שלהם ל-4 שנים בשביל ללמוד תואר. ידע הוא קלף מנצח, נכון, אבל יש דרכים נוספות בהם תוכלו לרכוש את המידע הרלוונטי באותו הזמן. לימודי מחשבים מתוך התואר מעניקים לכם מידע רחב, אבל אתם לא באמת צריכים את כל המידע הזה כדי להתקדם. בלימודי תואר יש המון שעות שהסטודנטים מרגישים שהם לאו דווקא רלוונטיים ומקדמים אותם.  לימודי מחשבים עבור העשרה וידע כללי מצוינים כאשר מדובר על תואר, אבל כאשר הזמן קצוב ואתם רוצים להתקדם ולצבור ניסיון כמה שיותר מהר עדיף לכם לבחור בקורס.

עליכם לזכור, כאשר אתם יוצאים לשוק העבודה אתם מתחילים מאפס, זה לא משנה כמה למדתם, אלא משנה מה הניסיון שיש לכם ואיפה. מוסדות לימוד מקצועיים יסייעו לסטודנטים להגיע אל מקומות עבודה בתום הקורס, במקומות עבודה אלו סביר להניח שלא תקבלו משרות הייטק, אבל אתם כן תרוויחו ניסיון שיקדם אתכם אל עבר משכורות גבוהות.

מה הרוב בוחרים?

אם נערוך סקר קצר במשרות הייטק שונות נוכל לראות לא מעט אנשים שלא עשו תואר בכלל, חלקם גם לא עשוהיכן ניתן למצוא עבודה לאחר לימודי מחשבים קורסים. הם פשוט מגיל קטן למדו את המקצוע באופן עצמאי כי זאת הייתה האהבה שלהם. כפי שציינו, הבחירה שלכם צריכה להיות בהתאם לזמן שיש לכם וכמו כן גם לתקציב שיש לכם. אם אתם מחפשים נושא מסוים ללמוד אתם לא צריכים ללמוד תואר. לדוגמה, יש לא מעט מעצבים גרפיים שלא למדו תואר שלם, אלא קורס אשר מתמחה בעיצוב גרפי ובכך מצאו מקומות עבודה. בקורסים השונים אתם לא רק צוברים מידע אלא גם ניסיון באמצעות עבודות הגשה שונות. אם אתם יודעים מה אתם רוצים ללמוד בדיוק וזה לא כולל את כל מה שקשור במחשבים, אין ספק כי לימודי מחשבים ספציפיים יהיו יעילים יותר. אם אתם רוצים לדעת הכל מהכל, ללמוד את כל עניין המחשבים מא' ועד ת' אתם תצטרכו לעצור את החיים שלכם ל-4 שנים וללמוד את המקצוע כמו שצריך.

קראו עוד: קורס מחשבים למבוגרים

אילו משרות יקבלו אותי?

כפי שציינו, בתום הקורס אתם תוכלו להתחבר אל מקומות עבודה שונים. אבל מה בעצם אתם אמורים לעשות באותו מקום? בעיקר עבודות של מתחילים, ככה תוכלו לצבור ניסיון. כאשר מדובר על תכנות, עיצוב וכן הלאה, תחילה אתם תעבדו לצד בעל מקצוע מנוסה אשר ידריך אתכם וילמד אתכם כיצד אותו מקום עבודה עובד. ככל שתמצאו את עצמכם צוברים יותר ניסיון ככה יותר אפשרויות יפתחו בפניכם. לימודי מחשבים יכולים להיות מעולים עבור כל אחד ללא שום רקע או ניסיון בתחום. אם גם אתם לא מרוצים ממקום העבודה שלכם, אם גם לכם יש זיקה למקצועות המחשבים, זה הזמן שלכם להתחיל ללמוד ותוך פרק זמן קצר למצוא את עצמכם עובדים במשרות שונות בתחום המחשבים.

כל המידע עבור לימודי מחשבים

בטח אתם שואלים את עצמכם לגבי מחיר, משך זמן הלימודים וכן הלאה. אין לנו דרך לסכם את כל האינפורמציה הזאת מכיוון שיש כל כך הרבה תחומים הקשורים אל לימודי מחשבים. כאשר אתם פונים אל מוסד הלימודים הוא יוכל להכווין אתכם לבחירה שלכם, לשעות העבודה הנוחות לכם, לימודים מקוונים או פרונטליים, היקף שעות לימודים, מסלול ערב או יום וכן הלאה… המחיר לרוב יהיה מעל 1,200 ש"ח ויוכל גם להגיע לעשרות אלפי שקלים במקרה של לימודים מקיפים.

גיל פנקו
גיל פנקו

אנו מתמקדים בפיתוח תכניות לימוד מקיפות ומעודכנות, המועברות על ידי מורים מנוסים ומומחים בתחומם. הלימודים במרכז שלנו מתאפיינים בשילוב של תיאוריה ופרקטיקה, כדי להבטיח שהסטודנטים יקבלו את הכלים הנדרשים להצלחה בשוק העבודה.

אהבתם? שתפו את המאמר!
073-3753289
רוצים ייעוץ והכוונה ללימודים ללא עלות? השאירו פרטים