היפה והנכון: קורס סטיילינג

תוכן עניינים

קורס סטיילינגרובנו רוצים להיות יפים, נחשקים ועם סגנון משובח. גברים ונשים רבים מתחברים לעולמות האופנה ומבקשים לרכוש בגדים ואביזרים שיהפכו את המראה שלהם ל-WOW. אבל לא כל בגד מתאים לכל אדם, לא כל בגד ישדר אותו הדבר על אנשים אחרים ולא כל בגד מתאים לכל זמן ואירוע. לבגד יש אמירה ואמירה זו חייבת להיות מדויקת לרצונות שלנו, למיקום, לזמן ולחוויה. לעולם האחראי על זה קוראים סטיילינג. סגנון הלבוש.

בעבר, את עולם האופנה הובילו מעצבים אבל כיום, נותני הטון הם הסטייליסטים. סלבס, מובילי דעת קהל ואפילו ראשי ממשלה מחזיקים סטייליסטים צמודים, המסייעים להם בבחירה נכונה של המראה, פריטי האופנה והלוק, ליצירת מראה שיש לו משמעות מכוונת ומסר ותדמית להעביר. אין זה דבר שניתן לעשות כלאחר יד אלא הוא דורש מחשבה רבה ויכולת, ממש כמו באומנות, ליצור שלם גדול מחלקים רבים וקטנים. כדי להפוך לסטייליסט, בין אם מוביל שזו פרנסתו ובין אם לצורך תחביב ורצון ללמוד עולם מעניין ומרתק – קורס סטיילינג הוא המקום בשבילך.

חשיבות הסטיילינג

הדבר הראשון שמלמדים בשלימודי קורס סטיילינג מגדירים, הוא שאפשר לשנות כל אחד. לבנות עבורו תדמית אחרתכזו שמתקשרת לאופיו ולמה שהוא רוצה להציג. את כל השינוי הזה ניתן להשיג באמצעות שינוי ועבודה על המראה החיצוני דרך העולמות הבסיסיים של עולם האופנה: בחירת פרטי לבוש, מראה ועיצוב השיער, סגנון הבגדים, איפור, שימוש נכון בצבעים וטקסטורות, הוספת אביזרים ותכלול כל הגורמים לכדי אמירה מדויקת אחת. כמובן שאין סטייל אחד נכון המתאים לכולם. סטייל של כוכבת צעירה לא יתאים ויהלום סטייל של גברת מכובדת ומבוגרת. וכאן נכנסת האומנות הנלמדת בעת קורס סטיילינג: להתאים עבור כל אחד ואחת את המראה הנכון עבורו. יתרה מכך, שמראה זה ישרת אותו, יסייע לו להשיג את מטרותיו (עסקיות, אישיות, חברתיות, פוליטיות וכו') ולייצג אותו כפי שהוא רוצה.

לימודי קורס סטיילינג

מה שהיה בגדר סוד של יודעי ח"ן, הפך מכורח הנסיבות וההבנה של חשיבות הסטיילינג למקצוע לכל דבר הנלמד בצורה מקצועית על ידי קורס סטיילינג  איכותי. יתרה מכך, שירותי הסטייליסטים מבוקשים מאוד הן על ידי סלבס, אנשי טלוויזיה, אנשי עסקים, פוליטקאים או סתם נשות ואנשי חברה. גם אנשים פרטיים החלו להקפיד על הסטייל שלהם מתוך הכרה בחשיבות המראה שלהם.

קורס סטיילינג איכותי ומקצועי, מאפשר ללמוד את כל עולמות הסטיילינג השונים ולרכז אותם לכדי אמירה אחת המתאימה ללקוחות. מעבר ללימוד של יצירת מלתחה נכונה, בניית קונספט עיצובי, היכרות עם מגמות האופנה, וטרנדים שונים, לומדים חניכי הקורס גם על סטיילינג אישי, סטיילינג יוקרתי, עיצובי שיער, אביזרי אופנה, יכולת ביטוי אישי, תדמיתנות וכן, גם קצת על נפש האדם והמקום שאופנה יכולה למלא בו.

באופן טבעי, לימודים אלו כוללים גם חלקים תיאורטיים כמו מגמות מתפתחות בעולם (הישראלי והבינלאומי), שיווק וכד' וגם חלק מעשי ויצירתי שהוא החוויה עצמה. לצורך כך, חניכי קורס סטיילינג מתנסים ממש בגיבוש רעיונות וקונספטים ומבצעים עבודות סטיילינג בפועל, כחלק מהלימוד, על מנת לחדד ולהביא אמירות אישיות.

קראו עוד: אילו קורסים לחיילים משוחררים אפשר למצוא כיום?

כל אחד והיופי שלו

כפי שאין יופי אחד נכון, גם קורס סטיילינג יכול להיות בעל פנים רבות והיקפים שונים, תוך התמקדויות שונות. יש כאלו שיעדיפו סטיילינג עסקי ויש כאלו שיעדיפו סטיילינג נשי לעומת המבקשים להתמקד דווקא בסטיילינג הגברי. כמו בעולם האופנה- אין סוף אפשרויות. השפע והעושר הזה יכולים קצת לבלבל, בוודאי נוכח ריבוי בתי הספר המציעים קורס סטיילינג. לכן, תמיד מומלץ לדבר עם מומחים וצוות האתר שלנו, המתמחה בנושא הלימודים בתחום, ישמח לסייע לכם בהתלבטות שלכם.

כן חשוב לבחור את מוסד הלימודים על פי סוג או התמקדות הסטיילינג וכן על פי המרצים ומובילי הקורס. ברבים מהמוסדות מי שיעבירו את החומר יהיו סטייליסטים מובילים, מעצבי אופנה בכירים, וצוות מקצועי אחר. יש לכך יתרונות ברורים, הן מצד העובדה כי הם מכירים את הטרנדים הנחשבים ביותר ובעלי ניסיון בתחום והן מצד העובדה שהם מקושרים לתעשייה בארץ ויוכלו לסייע לכם, באם תרצו – למצוא עבודה בתחום.

אגב, לא מעט תלמידים ותלמידות כלל אינם רוצים לעסוק בתחום באופן מקצועי מאוד אלא מבקשים להעשיר את הידע שלהם, ללמוד זאת כתחביב או כאפשרות לעסק קטנטן או סתם כדי לסייע בסטייל נכון לבני המשפחה. למען האמת, כל אחד יכול ללמוד קורס סטיילינג. אין צורך בידע מוקדם מלבד חיבור ועניין בתחום.

עבודה בתום קורס סטיילינג

מי שכן יבחר לעבוד בתחום, יכול למצוא שלל עבודות בתחומי הסטיילינג בשלל מקומות מגוונים, החל מעסק פרטי ללקוחות מזדמנים או קבועים ועד עבודה בחברות בעולמות היופי, בתקשורת, במשרדי פרסום, חברות הפקה ועוד. ניתן להציע חבילה שלמה או להתמקד בתחומים כמו עיצוב שיער, קוסמטיקה, בסטיילינג אישי ועוד. אין תעודה רישמית של גוף ממשלתי המוענקת בסיום קורס סטיילינג אך יש תעודה מטעם מוסד הלימודים ואם מוסד זה נתפס כרציני יש לתעודה משמעות בעולם העבודה. אגב, חשוב לצבור כמה שיותר ניסיון במהלך הקורס ולעבות את תיק העבודות שלך, המהווה את כרטיס הביקור הטוב ביותר בעת קבלה לעבודה.

קורס איפור אישיאחותי, מה עשית לעצמך שאת נראית כל כך פראש?!

איזה כיף זה להיראות מטופחת, לקום בכל בוקר ולדעת שאפשר להשפיע על המראה שלנו וגם של אחרות, לעזור לעצמנו להרגיש יותר טוב עם עצמנו ולנשים אחרות להרגיש טוב יותר עם עצמן, בזכות קצת טאץ' והרבה כישרון. קורס איפור אישי זה אחד הכלים שיכול לייצר לנו את הריענון הזה. כשיש לך ידע אמיתי בתחום, את יכולה להיראות מיליון דולר ולהבין מה נכון לך: איזה סוג סרום, איזה גוון של מייקאפ, איזו מסקרה, איזה גוונים של אודם, איזה רימל יעשה הכי טוב לריסים שלך, למה פודרה בגוון מסוים תחמיא לך ואחרת תהיה אסון ל"וואדג' ", איך מאפרים מישהי עם פנים עגולות, איך מייצרים מראה של עצמות לחיים חטובות, איזה איפור יכול להתאים לבעלות צבע עור כהה, למה איפור שיתאים לדוגמנית אתיופית מדהימה לא בהכרח יתאים או יחמיא לבעלת עור בהיר ושיער בלונדיני.

"שמתי לי פודרה, צבעתי ריסים"

אם את מחפשת כלים שיעזרו לך להיראות כמו שאת חולמת להיראות, אם בא לך לעזור לחברות שלך להתאפר ברמה, אם את חושבת הרבה מעבר לזה: ממש על מקצוע לחיים, שיש בו גם כיף גם עבודה עם קהל, המון פאן, המון אתגר, מקצוע שמשנה חיים לאנשים, שמעלה את הדימוי העצמי לכל לקוחה, תחום שייקח אותך לעולמות קסומים של אסתטיקה ויופי, יצירתיות וחדשנות ושיש בו גם המון אופציות לצמוח, תסמני לעצמך עם מרקר זוהר: את חייבת לברר לגבי קורס איפור אישי ולאתר את הלימודים הכי מקצועיים בתחום, להתרשם ולהירשם.

מקורס אישי לקריירה אישית

נכון, לא כל מי שלומד איפור מקצועי הופך להיות ירין שחף או אשלי בקשי או שלוחה של 'איל מקיאג', אבל אם לא תתחילי לסמן לעצמך דרך, איך תצאי לדרך?! הצעד הראשון שלך בתחום יכול להיות פתח לקריירה מדהימה. לפני הכל, כדאי שיהיה לך רקע לגבי מה שקורה היום בעולמות של לימודי איפור ומקצועות היופי. קבלי 'פלטת צבעים' ראשונה.

אז מה לומדים בקורס איפור למתחילות?

ברוב הקורסים המובילים לומדים מספר נושאים מרכזיים חיוניים להבנת התחום, ביניהם:

  • תולדות האיפור (אספקטים היסטוריים)
  • יסודות האיפור
  • איפור עיניים, איפור פנים, איפור שפתיים
  • טכניקות שונות באיפור עכשווי
  • טרנדים בתחום
  • הרכבי חומרים של מוצרים נפוצים
  • סוגי עור
  • התאמת האיפור לצורת מבנה הפנים
  • התאמת האיפור לסוג העור
  • איפור ערב
  • איפור 'ביוטי'
  • איפור כלות ואיפור לאירועים
  • איפור אפקטים

מה כוללת ערכת הלימוד בקורס למתחילות? (רשימה חלקית ומאוד מקובלת)

  • פודרה, צלליות, מייקאפים בגוונים שונים
  • גלוסים, שפתונים
  • קונסילרים, צלליות בגוונים שונים
  • עפרונות איפור
  • מברשות איפור
  • ספוגיות לניקוי איפור
  • תכשירי הסרת איפור
  • ברונזרים
  • פרמיירים
  • איפור בעולמות הדיגיטל/מדיה חברתית

קורס איפור בעידן האינסטגרם

אם חושבים על זה לעומק, אז בשביל מה בכלל צריך איפור על אמת, כשבעצם יש כל כך הרבה אפליקציות עיצוב ותוכנות עיצוב, אפקטים, ליטושים שהופכים בתמונות כל נערה ממוצעת ליפהפייה בינלאומית?! כמה 'סלפי' ביום מנפיקות ברשתות החברתיות ילדות בנות 16 שלא בטוח שהן יודעות איך להשתמש בצללית או בקונסילר…אז זהו, שיש מציאות-מצולמת ויש מציאות אמיתית. יש חיים מחוץ ל'סלפי' שם רואים את כולן בלי הליטושים וה'ריטושים'. בחיים האמיתיים מחוץ ל'רילס' באינסטגרם, למשל, הבנה באיפור ובשינויים לטובה שאיפור נכון יכול לחולל בטח לא תזיק. מעבר לזה, בכל מסלול לימודי איפור שמכבד את עצמו יש התייחסות לנושא של איפור בעידן של רשתות חברתיות. הדיאלוג בין איפור מקצועי לבין צילום פרופילים ועיצובי 'פיד' ברשתות החברתיות הוא דיאלוג מרתק, כזה שמתפתח ומשתכלל כל יום כמעט, ולכן הוא גם מקבל במה משמעותית בקורסים לאיפור שמוצעים ברחבי הארץ.

קורסים לאיפור קבוע: מיקרובליידינג, מיקרושיידינג

קורס איפור, בית ספר לאיפור, סדנת איפור – לא משנה על מה תלכי בור 'טעימה' ראשונה בתחום, חוב שתדעי שהעף כולו בצמיחה מטורפת ובהתפתחות טכנולוגית מרשימה במיוחד. יש המון תתי-התמחויות בעולמות האיפור, כך שיש לך המון תחומים בהם תוכלי לבחור להתמקצע. כך, למשל, יש גם קורסים לאיפור קבוע, לימודי איפור גבות בשיטת השערה, מיקרובליידינג, עיצוב גבות בשיטת הפודרה – כל אלה משלבים טכנולוגיה מתקדמת עם תוצאות טיפול יפהפיות.

האם נדרש איזשהו רקע כתנאי קבלה לקורס איפור אישי?

ברוב הקורסים לא דורשים ידע מוקדם, אבל כן שמחים לשמוע בראיון אישי שיש זיקה ואהבה לתחום למי שמעוניינת/מעוניין להירשם לקורס. כשמדובר בקורסי איפור למתחילות לא נדרש ידע מוקדם, כי הידע שמועבר במסגרת הקורס מתחיל ממש משלב ה'פיגומים'. את יכולה לא לדעת איך נראית צללית 'מבפנים' ומה זה 'עין מעושנת' או מראה 'מאט' ומה ההבדל בין קונסילר ומייקאפ: בקורס כבר ילמדו אותך הכל, מהיסוד ועד להבנה לעומק. מומלץ 'לעשות קצת גוגל' בנושא, לבדוק מה השוק מציע היום בתחום של לימודי איפור ולבחור מתוך ההיצע העשיר את הקורס שמתאים בול למה שאת מחפשת.

גיל פנקו
גיל פנקו

אנו מתמקדים בפיתוח תכניות לימוד מקיפות ומעודכנות, המועברות על ידי מורים מנוסים ומומחים בתחומם. הלימודים במרכז שלנו מתאפיינים בשילוב של תיאוריה ופרקטיקה, כדי להבטיח שהסטודנטים יקבלו את הכלים הנדרשים להצלחה בשוק העבודה.

אהבתם? שתפו את המאמר!
073-3753289
רוצים ייעוץ והכוונה ללימודים ללא עלות? השאירו פרטים