קורס בניית ציפורניים מקצועית

תוכן עניינים

התחום של בניית ציפורניים הפך ללהיט בשנים האחרונות. עם זאת, גם היצע בעלי העסקים הפך לרחב מאוד. מדובר על תחום שאין לו גבול למעשה, כל אחת עם כישרון בסיסי והשכלה יכולה לפתוח עסק משלה. היום את רוב המוצרים ניתן להזמין דרך האינטרנט במחירים די נמוכים, ככה שכל מה שנותר לכם לעשות הוא ללמוד את המקצוע על כל גווניו. קורס בניית ציפורניים יכול להכניס לכן הכנסה קבועה, גם מי שיש לה ניסיון בתחום קוסמטי מסוים יכולה ללמוד את המקצוע הזה ולפתח את השירות שהיא נותנת. עם זאת, יש הרבה מידע שאתן חייבות לרכוש לפני שאתן מעניקות שירות. המידע נוגע גם לתהליך בניית ציפורניים וגם לציוד שאתן מתכוונות לרכוש. הנה כל מה שאתם חייבות לדעת על קורס בניית ציפורניים.

מה זה בעצם?

קורס בניית ציפורניים מעניק לכן את הצעד הראשון לתוך עולם הקוסמטיקה. מדובר על מקצוע שהוא נגיש לכולן, בכללמי מתאים קורס בניית ציפורניים גיל ובכל מקום. במהלך הקורס התלמידות לומדות את מבנה הציפורן, שיטות שונות לבנייה, מניעת אלרגיה וסדנאות קישוטים. כמו כן, תלמדו במהלך הקורס את האסתטיקה הנדרשת כדי להיראות מטופחת בכל זמן שהוא. היום יש ביקוש מאוד גבוה לשמירה אל אסתטיקה במבנה הציפורן, כך שלא מדובר רק על לקים ובניית ציפורניים מלאכותיות, אלא על טיפוח ושמירה על בריאות הציפורן. היתרון הוא שאתן יכולות לעבוד מכל מקום בו תרצו. בדרך כלל, כאשר אתן מפתחות את העסק שלכן תרצו כבר לפתוח קליניקה מסודרת. בתור התחלה אפשר לעבוד מהבית בחדר ניטרלי כלשהו, לנסות את מה שלמדתן על חברות. לאחר מכן, כאשר אתן מרגישות שיש לכם את מה שנדרש כדי לגבות כסף מזרים תצטרכו להתחיל לשווק את עצמכן.

קורס בניית ציפורניים הוא למעשה הבסיס. עם צבירת מוניטין חיובי וקהל רחב שחוזר, אתן יכולות להרוויח המון כסף. משך זמן הלימודים משתנה ממוסד לימודים כזה לאחר, אבל בדרך כלל מדובר על קורס בניית ציפורניים בערב או בבוקר אחת לשבוע. היתרון הוא שאתן יכולות לשלב את הלימודים עם עבודה או לימודים אחרים. המסלול דורש גם יכולת עבודה גבוהה וגם ביטחון מול הלקוחות. כמובן, אתן צריכות להנות ממה שאתן עושות. אם את מתחברת אל היופי והטיפוח, קורס בניית ציפורניים יעניק לכם את הצעד הראשון בתחום. לאחר מכן, ניתן יהיה לפתח את הקורס הזה לעוד קורסים שונים אשר מתמחים בעולם הטיפוח והיופי כמו עיצוב גבות, קוסמטיקה ועוד. הלימודים כוללים גם תרגול מעשי וגם לימודים עיוניים

למי זה מתאים?

קורס בניית ציפורניים מתאים לכל מי שאוהב את התחום הזה. אין הגבלה לגיל בו תוכלו ללמוד את הקורס הזה, ישאילו מיומנויות נרכשות בקורס בניית ציפורניים דרישה של עשר שנות לימוד. המקצוע עצמו אינו דורש ידע מוקדם בתחום, רק זיקה. הקורס מתאים לחיילות משוחררות, נשים שרוצות להחליף קריירה ואף גברים שנמשכים לעולם הטיפוח והיופי. מדובר על מסגרת לימודים מאוד נוחה ברוב מוסדות הלימודים ככה שאין לכן ממה לחשוש. כמו כן, קורס בניית ציפורניים אינו ארוך מדי. סך משך כל הקורס בדרך כלל ינוע על טווח של כ-5 עד 10 שעות לימוד.

תוכנית העבודה כוללת: מניקור מכשירים, בניית ציפורניים לכף הרגל, עיצוב ציפורניים, בניית ציפורניים בג'ל, טכניקות קלאסיות, עיצוב צורות, שיוף, בניה מורכבת, פרנץ' מניקור וכמו כן, שם שיווק לעסק שלכן. לשיווק יש חלק בלתי נפרד מהקורס אותו אתן לומדות. מדובר על הכלי החזק ביותר שיש כאשר אתן עובדות בתור עצמאיות. מלבד לכך, כאשר אתן יוצאות לשוק העבודה יש לכן את האפשרות לבחור לפנות אל קליניקה מוכרת ולעבוד שם בתור שכירה או להתחיל את דרככן בתור עצמאיות. ההמלצה שלנו היא להתחיל לצבור ניסיון בתור שכירה, רק לאחר מכן כאשר יש לכן את הכסף להשקיע וצבירת הניסיון, תוכלו לעבוד בתור עצמאיות.

קורס דיגיטלי לבניית ציפורניים – כדאי או לא?

מאז שנכנסה הקורונה לחיים שלנו נדמה כי כל קורס שהיה פרונטלי, היום ניתן יהיה לעשות אותו דרך המחשב. גם קורס בניית ציפורניים ניתן לעשות בחלק מהמקומות דרך המחשב. הבעיה היא שכל הלימודים כולם מקוונים. במקרים כאלה אין לכן את הניסיון שיש בקורס המעשיים. לכן, ההמלצה שלנו היא לא לבחור רק בקורס מקוון, אלא שילוב של קורס מקוון ופרונטלי, או רק קורס פרונטלי. קורס בניית ציפורניים אינו יכול להיות תיאורטי בלבד, אחרת אתן לא צוברות ניסיון לפני היציאה לשוק.

המחיר אותו נשלם עבור קורס בניית ציפורניים נע בין 1,400 ש"ח עד כ-4,300 ש"ח. המחירים משתנים בהתאם למסלולים שבחרתן, ובהתאם להיקף הקורס. יש קורס בניית ציפורניים אשר נוגע רק לחלק מסוים מתוכנית הלימודים ויש קורסים יותר מקיפים. המחיר גם משתנה בהתאם למוסד הלימודים אותו בחרתן. יש חשיבות למוסד הלימודים בו תקבלו את ההכשרה שלכן, לכן חשוב לערוך סקר שוק לפני שאתם חותמות במקום כזה או אחר.

תוכנית קורס בניית ציפורניים בצפון פתוחה לבוגרות תיכון וניתן למצוא אותה בבית ספר לקוסמטיקה, ובמכללה טכנית. בנוסף המסלול מתאים גם לנערות אחרי צבא, נשים שרוצות לעשות שינוי קריירה ומחפשות מקצוע מעניין, משתלם כלכלית וכזה שתמיד יש בו תעסוקה ושכר הוגן. למעשה,  אורכה של תוכנית הלימודים משתנה לפי מספר שעות ההכשרה הנדרשות אבל בדרך כלל הקורס נמשך כשלושה חודשים עד חצי שנה. כמעט כל תוכניות הלימודים כוללות הן הרצאות בכיתה והן הדרכה מעשית.

אנשי מקצוע מנוסים בתחום יודעים שהשיטות והטכנולוגיות של שירותי בניית ציפורניים השתנו באופן משמעותי בשנים האחרונות. טיפול היופי השתפר בהתאמה מלאה למגמות מראה טבעי ולבקשות הלקוחות.

מאפייני קורס בניית ציפורניים בצפון

טכניקות של תיקונים עדינים לציפורניים, וטרנספורמציה בלתי מורגשת, כלומר, השגת תוצאות של מראה טבעי לציפורניים מלאכותיות, הן חלק מטכניקות שנלמדות במהלך קורס בניית ציפורניים בצפון. הנה כמה מושגים נפוציםחלק מטכניקות שנלמדות במהלך קורס בניית ציפורניים בצפון שנלמדים בתוכנית קורס בניית ציפורניים בצפון:

  • יסודות טיפוח ובריאות הציפורניים.
  • בטיחות ושיטות עבודה מומלצות לטיפול בציפורניים.
  • אנטומיה ופיזיולוגיה של מבנה הציפורניים.
  • טכניקות מתקדמות של טיפולי מניקור ופדיקור.
  • יסודות תעשיית הסלון והיופי ושיטות טיפול עדכניות.
  • טכנולוגיית חדשו של טיפוח ציפורניים.

עד סוף קורס בניית ציפורניים בצפון, התלמידות מוכנות להתחיל את הקריירה שלהן במונחים של ידע תיאורטי ומיומנויות מעשיות. הקורס מספק לכן סט מלא של כלים מקצועיים הכלולים במחיר הקורס. כל בוגרת מצליחה מקבלת תעודת הסמכה לעיסוק בתחום.

אילו אפשרויות תעסוקה ייפתחו בפניי בסיום קורס בניית ציפורניים בצפון?

בעיקרון בסיום הקורס יש לך 3 אפשרויות. אפשרות אחת היא להמשיך לקורסים נוספים בתחום כמו למשל קורסיתוכנית קורס בניית ציפורניים בצפון פתוחה לבוגרות תיכון וניתן למצוא אותה בבית ספר לקוסמטיקה מניקור, פדיקור, קורסי ביוטי מסוגים שונים וכך בעצם לצאת לשוק העבודה עם ארגז כלים מגוון שיאפשר לך יותר אפשרויות תעסוקה וגם יגדיל לך את מעגל הלקוחות שלך. אופציה נוספת היא קודם כל לצבור ניסיון בחוץ. כלומר, עלייך לחפש עבודה בתחום למשל במכוני קוסמטיקה או מכוני ”מני פדי“, לקבל אלייך לקוחות וכך בעצם לבנות לעצמך שם ומוניטין דרך אותו קהל לקוחות שמגיע למקום הזה. ניתן גם לשלב את המשרות מהסוג הזה עם לימודים ואז לצאת ללמוד קורסים נוספים כמו איפור קבוע, עיצוב גבות, מיקרובליידינג ועוד. אופציה נוספת היא לפתוח מקום משל עצמך ולהתחיל לקבל אליו לקוחות במחירים משתלמים במיוחד. לאט לאט תוכלי לצאת לקורסים והכשרות נוספות, להעשיר את הידע שלך ולהרוויח כסף ממש טוב.

קורס מבוא לטכנולוגיית ציפורניים

קורס בניית ציפורניים בצפון מאפשר לתלמידות לעסוק בתחום. הן משתמשות בהגדרות סלון מדומה על מנת לתרגל טכניקות על ידיים מלאכותיות ודוגמניות אמיתיות.

התלמידות לומדות את יסודות הפיזיולוגיה של היד והזרוע וכן הפרעות ומחלות עור, בטיחות, תברואה ותקשורת. התלמידות עשויות ללמוד את האופן בו יש להשתמש בשמן חם, בציפורניים מלאכותיות או בהליכי ספא.

קורס טכנולוגיה ברמה בינונית

בהמשך לתוכנית קורס בניית ציפורניים בצפון, התלמידות משתמשות רק בדוגמניות אמיתיות ללימוד אומנות הציפורניים, ציפורניים מלאכותיות ולק ג'ל.

בקורס זה, התלמידות לומדות תיקון ציפורניים וכן הסרה נכונה ומילוי ציפורניים מלאכותיות מאקריליק וג'ל.

קורס מניקור ופדיקור

תלמידות קורס בניית ציפורניים בצפון לומדות גם את האנטומיה של הידיים והרגליים. נהלי בטיחות ותברואה נלמדיםתלמידות קורס בניית ציפורניים בצפון לומדות גם את האנטומיה של הידיים והרגליים. לעומק, כולל זיהוי לקוחות שיש לשלוח לרופא עור. נושאים נוספים שנלמדים כוללים הפרעות עור, כימיה של מוצרי ציפורניים וטכניקות מניקור ופדיקור.

קורס הכשרה לפתיחת סלון יופי

קורס בניית ציפורניים בצפון מיועד לתלמידים שמעוניינים לנהל סלון משלהם. הקורס סוקר התנהגות נאותה, תקשורת וכישורים עסקיים עבור ניהול וקמעונאות ספא וסלון.

התלמידים לומדים את האופן בו יש להשיג ולתחזק לקוחות סלון, לעבוד בדלפק הקבלה ולקבוע פגישות. ערבוב ואחסון נכון של כימיקלים לסלון הם גם חלק מתוכנית הלימודים של קורס פתיחת סלון יופי.

קורס טכניקות מתקדמות

קורס בניית ציפורניים בצפון מלמד טכניקות מתקדמות לקראת סוף תוכנית הלימודים לתעודה, ומכסה טכניקות משלימות וברמה גבוהה של מניקור ופדיקור, כמו טיפולי שעוות, ארומתרפיה ורפלקסולוגיה.

בחלק מתוכניות הלימודים, התלמידות לומדות את האופן בו ניתן לבנות ציפורניים מלאכותיות בגישה אמנותית ומתקדמת.

עלות קורס בניית ציפורניים בצפון

עלות קורס בניית ציפורניים בצפון נעה בין 1,500 ₪ ל-4,500 ₪, בהתאם למרכז הלימודים, תכני הלימודים ומשך הקורס.

5 שאלות שחשוב לשאול בבחירת קורס בניית ציפורניים בצפון:

  1. בדקי אילו תכנים מועברים בקורס
  2. תשאלי מהן השיטות שבהן מלמדים לבנות ציפורניים בקורס
  3. באילו חומרים משתמשים?
  4. מי מעביר את הקורס?
  5. כמה פעמים בשבוע הקורס מועבר ולמשך כמה זמן?

רוצה לקבל מידע נוסף על קורס בניית ציפורניים בצפון? לא בטוחה באיזה מסלול כדאי לך להשתלב? דרך האתר לימודים אינדקס תוכלי לקבל את כל המידע הרלוונטי לך וכך לבחור את המסלול שמתאים לך ביותר. נשמח ללוות, לסייע ולייעץ לך בתהליך שלב אחר שלב. כל שעלייך לעשות הוא להשאיר את הפרטים שלך אצלנו באתר ונחזור אליך במהרה.

גיל פנקו
גיל פנקו

אנו מתמקדים בפיתוח תכניות לימוד מקיפות ומעודכנות, המועברות על ידי מורים מנוסים ומומחים בתחומם. הלימודים במרכז שלנו מתאפיינים בשילוב של תיאוריה ופרקטיקה, כדי להבטיח שהסטודנטים יקבלו את הכלים הנדרשים להצלחה בשוק העבודה.

אהבתם? שתפו את המאמר!
073-3753289
רוצים ייעוץ והכוונה ללימודים ללא עלות? השאירו פרטים