לימודים אינדקס

קורס טכנאי פלאפונים: לימודי תיקוני מכשירים סלולריים

תחום המכשירים הסלולריים הוא תעשייה שמאופיינת בסכומי כסף גדולים, וממשיכה לצמוח ככל שיותר מתמיד, אנשים משתמשים בטלפונים חדשים ומשומשים. אחד המקצועות שהפכו להיות פופולאריים עם רמת דרישה גבוהה הוא טכנאי פלאפונים. היום יש בכל פינה אליה אנחנו הולכים מעבדת טלפונים ולכן אם אתם מחפשים מקצוע שמצד אחד סופר מעניין ומשתנה כל הזמן בהתאם לנפלאות הטכנולוגיה, ומצד שני יש בו כל הזמן ביקוש לעבודה, קורס טכנאי פלאפונים הוא בדיוק בשבילכם.

עם מחויבות לתחום, אתם יכולים ללמוד במסגרת קורס טכנאי פלאפונים כישורי תיקון טלפונים שיסייעו לכם להשיג עבודה, להשלים הכנסה או אפילו להשיק עסק במשרה מלאה. מדריך זה מציג את הידע הדרוש ללימוד הקורס.

מאפייני קורס טכנאי פלאפונים

קורס טכנאי טלפונים מתמקד בתיקון טלפונים. הקורס מציע הסמכה ולימוד האופן בו יש לאבחן בעיות במכשיריםקורס טכנאי טלפונים מתמקד בתיקון טלפונים. הקורס מציע הסמכה ולימוד האופן בו יש לאבחן בעיות במכשירים ניידים ולתקן אותן, כולל מכשירי אייפון, טלפונים אנדרואיד וטאבלטים. ניידים ולתקן אותן, כולל מכשירי אייפון, טלפונים אנדרואיד וטאבלטים.

מרכז הדרכה כולל סביבת כיתה עם הדרכה מעשית, כולל אפשרויות למידה מקוונות ושאינן מקוונות. שכר הלימוד בדרך כלל מכסה את כל מה שאתם צריכים, כולל כלים ומכשירי תרגול, אם כי במסגרת למידה באינטרנט, יתכן שתצטרכו לרכוש כלי תיקון טלפונים משלכם.

מרכז למידה מציע קורס לתיקון טלפונים סלולריים

ברוב המקרים, מרכז הדרכה מספק הכשרה מעשית בכיתת לימוד, אם כי ניתן גם ללמוד שיעורי תיקון טלפונים באופן מקוון. שכר לימוד קורס טכנאי פלאפונים מכסה ברוב המקרים את כל ההדרכה, ספרי הלימוד, הכלים, חלקי התיקון ומכשירי התרגול.

חלק ממרכזי ההדרכה מספקים הסמכות, בעוד שאחרים מכינים את התלמידים לעבור בחינות הסמכה מוכרת בתחום, שכוללת יותר מתיקון טלפונים, ומיועדת גם לתיקון מחשבים, רשתות, נהלים תפעוליים ופתרון בעיות.

רמת ההסמכה נקבעת בהתאם למטרות העיסוק בתחום

ההסמכה יכולה להיות מועילה אם אתם מעוניינים לספק יותר שירותים ולהיות נגישים יותר ללקוחות או למעסיקים, אבל ההסמכה יכולה גם להגדיל את ההשקעה בזמן ובעלות הנדרשת להשלמת הכשרת קורס טכנאי פלאפונים.

מרכז הדרכה שמלמד את הקורס מוביל להשגת הזדמנויות עסקיות. כך, לדוגמא, זיכיונות תיקון טלפונים סלולריים מציעו הדרכה לזכיינים. אפשרות זו זמינה רק אם אתם קונים זיכיון, שדורש השקעה גבוהה.

זוהי אפשרות מעשית לאנשים שמתכננים להקים עסק משלהם לתיקון טלפונים סלולריים. בנוסף ללמידת קורס טכנאי פלאפונים, זיכיונות מציעים מודלים עסקיים מוכחים ותמיכה שיווקית.

עלות קורס טכנאי פלאפונים בגישה מקוונת

קורס טכנאי פלאפונים בגישה מקוונת זמין באפשרויות שונות שמותאמות באופן משמעותי לאיכות, משך ותמחור הקורס. קורס מקוון אינו מציע אינטראקציה ישירה עם מדריך. דוגמאות כוללות קורסי תיקון טלפונים בעלות של 40 ₪ עד 100 ₪ לשיעור.

קורס תיקון אייפון עשוי לעלות 200 ₪ לשיעור, והקורס מתנהל בקצב עצמי בעלות שיכולה להגיע עד 500 ₪. קורסים כאלה אינם מציעים הסמכה.

לאנשים שמעוניינים בהסמכה מוכרת בתעשייה, מומלץ ללמוד קורס טכנאי פלאפונים שנמשך ארבעה ימים על מנת להתכונן לבחינת טכנאי iOS מוסמך. ההסמכה מאשרת את הכשירות שלכם לתיקון מכשירים סלולריים כמו אייפון ואייפד.

פורמט עלות קורס טכנאי פלאפונים, בהתאם למשך הקורס

קורס טכנאי פלאפונים בכיתת לימוד, במשך 5 ימים. 60,000 ₪.

קורס לתיקון מכשירים סלולריים בגישה מקוונת ושאינה מקוונת, במשך 40 שעות לימוד. בין 4,000 ₪ ל-6,000 ₪.

קורס מקוון ושאינו מקוון שנמשך 4 ימים. מ-5,000 ₪ עד 5,200 ₪.

קורס שנמשך 3 ימים. עד 4,000 ₪.

מכמה כסף בחודש יכול טכנאי פלאפונים להשתכר בחודש?

ובכן, זה מאוד תלוי באיזה מסלול תעסוקה תבחרו. בעיקרון, יש כמה סוגים של משרות. האחת היא לפתוח מקום משלכם. מעבדה לתיקון טלפונים במיקום אסטרטגי, עסק לכל דבר ועניין שיש לו כמובן עלויות תפעול, תשלומי שכר דירה, ארנונה וחשבונות. במידה ותדעו איך לנהל את העסק בצורה מיטבית, תוכלו להשתכר בחודש אחרי כל ההוצאות בסכום של 15,000-40,000 ש”ח. הסכום משתנה בהתאם לכמות העבודה, השירות שתתנו, ההוצאות שלכם בעסק, כמות העובדים שתעסיקו ועוד. אם אתם לא רוצים לקחת את הסיכון, לפחות לא בהתחלה, תוכלו לעבוד בתור טכנאים שמעניקים ללקוחות שלהם שירות עד הבית. כך למעשה אתם לא לוקחים סיכון של פתיחת עסק ובעצם מעניקים את השירות לאחר הקורס. כמובן, שתמיד יש את האפשרות של לעבוד בתור שכירים במעבדה שכבר עובדת ופעילה ואז להשתכר בסכום שנע בין 12,000-17,000 ש”ח בחודש.

איך בוחרים קורס טכנאי פלאפונים?

ובכן, יש כמה דברים חשובים שצריך להקפיד עליהם שבוחרים קורס טכנאי פלאפונים.

  1. מיקום – בדקו שהקורס מתאים לכם מבחינת המיקום שלו ורלוונטי אליכם.
  2. זמנים. – תשאלו מתי הקורס מתחיל, מתי הוא מסתיים, באיזה ימים ושעות.
  3. תכנים – איזה ידע תקבלו במהלך הקורס ואיך הוא יתרום לכם.

רוצים לקבל מידע נוסף על לימודי טכנאי פלאפונים? דרך האתר Limudim index תוכלו להיחשף לכל המידע הרלוונטי לכם וכך בעצם לבחור את המסלול שהכי מתאים לכם. נשמח אם תשאירו את הפרטים שלכם אצלנו באתר ונחזור אליכם במהרה עם מענה על כל השאלות.

Exit mobile version