לימודים אינדקס

המכללה האזורית צפת

את המכללה האזורית צפת הקימו בשנת 1986 בתור מרכז להשכלה גבוהה. המרכז היה מיועד תושבי האזור, אך עם השנים החל להתרחב והחלו להגיע אליו סטודנטים מכל רחבי הארץ. המכללה האזורית צפת ממוקמת בסמוך לקמפוס של המכללה האקדמאית שם לומדים הסטודנטים במגוון של מסלולים. אחד היתרונות הבולטים של המכללה בא לידי ביטוי ביחס האישי שכל סטודנט מקבל הכולל ליווי לאורך כל תקופת הלימודים. מדובר באחת המכללות הקסומות והמדהימות בהן אפשר ללמוד בארץ, עם הנוף המרהיב של העיר ואווירה קסומה במיוחד.

אילו מסלולים ניתן ללמוד במכללה האקדמית צפת?

יש כמה מסלולים עיקריים שבהם ניתן להשתלב במכללה האקדמית צפת. חלקם מסלולים פרונטליים וחלקם מסלולים מקוונים.

כמובן שיש מסלולים רבים נוספים במכללה האזורית צפת ביניהם מסלול של הנדסת תוכנה, מכינה טכנולוגית, קורס NLP, קורס פרחי באך, קורס מדיטציה, קורס ניהול וקבלת החלטות תוך ניהול משא ומתן, צילום בסמרטפון ועוד.

איך בוחרים את המסלול המתאים?

יש הבדל בין סטודנטים שעדיין לא לקחו חלק בלימודים אקדמאיים ורוצים לבנות את עצמם ואת העתיד שלהם ממש מההתחלה, לבין כאלה שכבר יש להם מקצוע, עובדים בתעשייה ורוצים לשפר את הידע והיכולות שלהם. כמובן, שיש גם כאלה שניגשים לתהליך לימודי בכדי לשנות מסלול, כלומר סוג של הסבת מקצוע. כדי לבחור את המסלול המתאים לכם במכללה האזורית בצפת, אתם צריכים להבין מה המטרות שלכם. רק אחרי שתבינו מה המטרות שלכם ותקחו בחשבון שיקולים כמו מה מעניין אתכם ובאיזו משרה הייתם רוצים להשתלב תוכלו לבחור את המסלול שהכי מתאים לכם.

מה היתרונות בלימודים במכללה האזורית צפת?

  1. שעות נוחות– בשונה מאקדמיות אחרות, בצפת אתם יכולים להנות ממסלולי ערב גמישים וכך למעשה לשלב את הלימודים עם החיים שלכם בין אם זה עבודה אחר או כל דבר אחר. רוב המסלולים נפרסים על פני שלוש שנים ויש להגיע רק 3 פעמים בשבוע.
  2. מרצים מעולים – צוות המרצים של המכללה נבחר בקפידה רבה ולכן אתם הולכים להנות משילוב בין ידע מקצועי בתחום בו תלמדו, ניסיון, ליווי אישי ואכפתיות לאורך כל הדרך.
  3. סביבה לימודית נעימה – יש השקעה בלתי פוסקת בסביבה הלימודים במכללה, הכתות חדישות ,הציוד חדשני ולכן גם יהיה לכם נעים וכייף ללמוד.

מעוניינים לקבל מידע נוסף על המכללה האזורית צפת ועל מסלולי הלימוד השונים במכללה? דרך האתר לימודים אינדקס תוכלו לקבל את כל המידע הרלוונטי וכך למעשה לבחור את המסלול המתאים לכם ביותר. אנו עושים את מירב המאמצים לספק לכם מענה על כל השאלות ונשמח לסייע, לייעץ וללוות אתכם באחד התהליכים המשמעותיים בחייכם. השאירו את הפרטים שלכם אצלנו באתר ונשמח לחזור אליכם בקרוב.

Exit mobile version